ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Baltic Dry +1,8%
Capesize +1,6%
Panamax +5,0%
Handysize -0,3%
Supramax +0,5%

mozes li poslati link gdje se mogu vidjeti ti podaci
Lp


nisam mislio konkretno od broda, nego je prodaja broda bila dadatna zarada pa ce biti vise za dividendu.

Kako si to mislio dodatna zarada ? Kolika bi bila dobit u izvještaju da nisu prodali brod pa da su samo dolari iz poslovanja bili u njemu ?

Moj prst nemiran ko tanana bršljenova grana


-Nema dividende od prodaje broda!!!!!


@kuna94

Možeš li pojasniti ovu svoju izjavu?

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.



nisam mislio konkretno od broda, nego je prodaja broda bila dadatna zarada pa ce biti vise za dividendu.

Kako si to mislio dodatna zarada ? Kolika bi bila dobit u izvještaju da nisu prodali brod pa da su samo dolari iz poslovanja bili u njemu ?
[/quote]

brod je tokom godina amortiziran.
može se pitanje postaviti i kolika bi bila zarada da nisu računali amortizaciju prošle godine?
odgovor : 95.519.382 kn + 87.785.824 kn

možemo pozdraviti upravu koja radi brodove pokrivene dugoročnim najmovima, a prodaje ih kad im istekne ugovor ili kad već … ?



Baltic Dry +1,8%
Capesize +1,6%
Panamax +5,0%
Handysize -0,3%
Supramax +0,5%

mozes li poslati link gdje se mogu vidjeti ti podaci
Lp
[/quote]

svakom investitoru u brodare dryships.com bi trebala biti polazna stranica

dobro došli [thumbsup]




nisam mislio konkretno od broda, nego je prodaja broda bila dadatna zarada pa ce biti vise za dividendu.

Kako si to mislio dodatna zarada ? Kolika bi bila dobit u izvještaju da nisu prodali brod pa da su samo dolari iz poslovanja bili u njemu ?
[/quote]

brod je tokom godina amortiziran.
može se pitanje postaviti i kolika bi bila zarada da nisu računali amortizaciju prošle godine?
odgovor : 95.519.382 kn + 87.785.824 kn

možemo pozdraviti upravu koja radi brodove pokrivene dugoročnim najmovima, a prodaje ih kad im istekne ugovor ili kad već … ?

[/quote]

još je bolje kaj ugovore nove po 54 a plačaju po 34, važno da se dela [lol]

odlično ide ULPL
s obzirom da veliku dobit za 2010 i dividenta ce stoga biti znatno veća nego prošle godine
očekujem realno od 60-80kn
i sad ce tek biti realna cijena od 750kn koju su najavili analitičari RBA.
up!

imam tu stranicu za dryships ali oni izvještaje tek u 15h objave,dok neke članovi vec u 14h znaju stanje za BDI
zato sam pitao
Lp

imaš još reports.platou.com, meni nije toliko važno dnevno kretanje jer me zanima samo ulpl od brodara

problem dostizanja cijene bude sigurno riješen kad se naši poznati trejderi rješe pomorskog dobra, privatizacije i motanja transformatora po forumu [lol]

njihov optimizam svakoj dionici dobro dođe

"motanja transformatora :):)"
Ajmo ekipa di ste nestali, BDI je u podrumu, krenuo s rastom, necemo čamiti na ovim razinama s najboljom P/E dionicom!
Ja potežem od jutra, uspio sam do 654, bio bih zahvalan da se netko priključi!

Ne budi nula od čovjeka. Budi sedam nula!

hajde više MM odj.te sa stopiranjem ove dionice!

posto je brod amortiziran, novac dobiven njegovom prodajom je cista dobit. Neto dobit je skocila cca 85% u 2010. pa ocekujem i vecu dividendu. Prihodi od prodaje su se povecali 6. godinu zaredom sto ej jako bitan podatak!

BDI je trenutno na najnizim razinama, a ocekuje se njgov rast jer ce kinezi razvoziti na veliko poslije njihove nove godine. A i opcenito se gospodarstvo pokrece malo po malo tako da i prijevoz mora rasti.

Samo treba probiti ovih 645kn i onda idemo gore. Ja osobno ne namjeravam izlaziti prije cca 1100kn…

New Report

Close