Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
Molim odgovor: Koji je zadnji dan za dobijanje dividende i što mi je s avansom ako sam dio prodao u međuvremenu (nije valjda da ga moram vraćati!?)? [undecid]
da, na žalost potrebno ga je vratiti.
poslat ću vam na pp broj žiro računa na koji treba izvršit uplatu.
[thumbsup]
Nisam u toku, s kojim datumom je pravo na ostvarivanje dividende i kolko iznosi?
Molim odgovor: Koji je zadnji dan za dobijanje dividende i što mi je s avansom ako sam dio prodao u međuvremenu (nije valjda da ga moram vraćati!?)? [undecid]
Naravno da ne trebaš ništa vraćati. Gledaj na to kao dvije odvojene isplate. Svaka ima dan utvrđivanja popisa u SKDD. Za ovaj drugi dio uzima se stanje na 16.07.2010 pa je zadnji dan za kupnju bio utorak 13.07.2010.
Ne znam točan iznos, ali meni ispada 19,54kn.
U svakom slučaju nije 18,5kn kako su naveli na ovoj stranici:
http://www.seebiz.eu/hr/burze/uljanik-plovidba-stize-i-drugi-dio-dividende,-ukupno-38,5-kuna-po-dionici,80700.html
Dioničarima će do 15. kolovoza isplatiti ukupno 10,7 milijuna kuna dividende. To će biti druga ovogodišnja isplata nakon što je prije tri mjeseca društvo obradovalo dioničare s 10,8 milijuna kuna.
Da li se flota ULPL sastoji isključivo od Handysize? Kolika je dnevna zarada po brodu?
Može li netko odgovoriti na ova pitanja? Hvala
malo veći handy, imaš na webu koliki im je dwt, a ovo drugo treba izračunati iz bilance, odokativno cca 31000$ / dan
[/quote]
Kolege, malo ste pretjerali..
Tu cijenu je bilo moguće ugovoriti ako su sve brodove unajmili pred 2 mjeseca dok je BDI bio na vrhuncu….
Za info, današnja spot…
19.07 MARLERA
Ship Name MARLERA
DWT 56,042
Built 2004
Flag CRT
Draft 12,5750
TCT 56,042 04 20-22/7 LANSHAN INDIA-BDESH USD 18,000 DAILY VIA NOPAC CNR
Kažu na ZSE da je Pavletić prodao 400 dionica trezoru po cijeni 565,00 kn. Ovo mi sve više počinje ličiti na Tankersku plovidbu. Jedino mi je čudno da je RBA pristao biti market maker ovakvoj ekipi.
Kažu na ZSE da je Pavletić prodao 400 dionica trezoru po cijeni 565,00 kn. Ovo mi sve više počinje ličiti na Tankersku plovidbu. Jedino mi je čudno da je RBA pristao biti market maker ovakvoj ekipi.
Te prodaje od strane managementa uvijek izazovu nemir. Ali to je cijena toga da su dionice na burzi. Bolje da je dionica na burzi pa da i manageri trguju, nego da uopće nije na burzi.
Isto to radi i TNPL. Pisao sam već o tome. Ne bi ih taknuo ni štapom.
Jedino mi je kažem čudno da je RBA pristao biti dio te priče.
Isto to radi i TNPL. Pisao sam već o tome. Ne bi ih taknuo ni štapom.
Jedino mi je kažem čudno da je RBA pristao biti dio te priče.
promjena 2008/09 Bruto dobit +24 mil.
WTO revidirao procjene o rastu svjetske trgovine na 10 posto
Ukoliko se ne pojave nepredviđeni negativni utjecaji na ekonomska kretanja u drugoj polovici 2010., ova procjena mogla bi se čak pokazati preniskom , kazao je čelnik WTO-a Pascal Lamy
Hina
Objavljeno 23.7.2010
Svjetska trgovinska organizacija (WTO) povisila je petak prognozu rasta svjetske trgovine u ovoj godini na 10 posto, pri čemu je generalni direktor naglasio da bi se ta prognoza mogla pokazati i "preniskom".
"Naša je prognoza za svjetsku trgovinu u ovoj godini rast u visini 10 posto mjereno obujmom, nakon pada za 12 posto u 2009.", kazao je čelnik WTO-a Pascal Lamy.
Lamy je govorio novinarima prilikom predstavljanja godišnjeg izvješća WTO-a na marginama Svjetskog sajma u Šangaju.
Time je naviše revidirana prognoza iz ožujka o rastu svjetske trgovine u ovoj godini za 9,5 posto. Tajništvo je tada upozorilo da bi se ta brojka mogla pokazati previše optimističnom budući da je tržišta u tom trenutku zabrinjavala europska dužnička kriza.
U najnovijem godišnjem izvješću WTO se fokusirao na trgovinu prirodnim resursima.
U 2008. vrijednost međunarodne trgovine prirodnim resursima, uključujući riblje proizvode, goriva, te proizvode drvne i rudarske industrije, iznosila je 3.700 milijardi dolara, s udjelom u ukupnoj robnoj razmjeni od gotovo 25 posto.
U razdoblju od 1998. do 2008. vrijednost trgovine takvim proizvodima više je nego šesterostručena, ponajprije zahvaljujuući oštrom skoku cijena goriva, ističe se u izvješću WTO-a.
Vodeće mjesto na ljestvici izvoznika u 2008. pripalo je Rusiji, s udjelom u ukupnom izvozu od 9,1 posto. Na drugom je mjestu bila Saudijska Arabija, s udjelom od 7,6 posto.
Vodeći je uvoznik bio SAD, s udjelom u ukupnom uvozu od 15,2 posto. Slijedio je Japan s udjelom od 9,1 posto, dok je treće mjesto pripalo Kini, s udjelom od 8,3 posto.
U odvojenom govoru na šangajskom Institutu za vanjsku trgovinu generalni direktor WTO-a rekao je također da nakon prošlogodišnjeg dramatičnog pada "trgovina ponovno brzo raste zahvaljujući dobrim dijelom nastavljenoj dinamici u Kini i drugim zemljama".
"Ukoliko se ne pojave nepredviđeni negativni utjecaji na ekonomska kretanja u drugoj polovici 2010., ova procjena (od 10 posto) mogla bi se čak pokazati preniskom", dodao je.