ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 02.10.2024. u 04:35
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
15,28
6.449
422
15,20
15,80
-1,86%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



al dokap je ovdje izgledan [thumbsup] – peti (il četvrti po redu nisam ziher)

Do sada je bilo četiri dokapa.
Ja sam ziher.
[smiley]

[/quote]

Dokap br. 1
Vaš link
Povećanje tem. kapitala sa 49.102.400 kn na 75.000.000 kn.
SDA: 15.4.2005.

Dokap br. 2
Vaš link
Povećanje tem. kapitala sa 75.000.000 kn na 108.000.000 kn.
SDA: 29.12.2006.

Dokap br. 3
Vaš link
Povećanje tem. kapitala sa 108.000.000 kn na 160.000.000 kn.
SDA: 9.10.2007.

Dokap br. 4
Vaš link
Povećanje tem. kapitala sa 160.000.000 kn na 232.000.000 kn.
SDA: 31.3.2008.

Nominalna vrijednost dionice je bila 400 kn.

U bilo kojem momentu na svoj portfelj možete gledati kao da vam ga je tog časa netko poklonio i nije vam rekao kupovne cijene

ne bih želeo kvariti zabavu, ali dokapitalizacija je išla kad su cijene bile 3 hiljade kuna. kako sad napraviti dokap, kad niti ima novaca niti interesa a cijena je 650kn?
zašto ovdje uprava diže sidro i beži?…….ako to rade zato da skupe lovu za dokap……. valjda će prvo pričekati objavu…….. pa se onda iskrcat, zašto je bežanija već sada?lažete li sebe ili druge?

imate 60% manju dobit nego prošle godine!!!ej, bre!!
imate dobit od 6 miliona, a dobili ste od države 22 miliona.
šta će biti kad ne bude tog izvanrednog prihoda……. pitam ja vas?

Treba reći da mali dioničari svakodnevno na burzi dokapitaliziraju Upravu Uljanik Plovidbe svježim kapitalom. Možda dobiju zahvalnicu poštom. A možda im netko javi da je dionica ULPL sa koeficijentom tekuće likvidnosti od 0,38 , najrizičnija dionica na ZSE, barem ja nisam našao rizičniju firmu, bilo koji građevinar je barem duplo manji rizik , u sektoru je i ATPL sa koeficijentom 1,11 i JDPL sa 3,29. Sve ispod 1,5 se smatra da bi firma mogla imati problema sa izvršavanjem tekućih obveza. Koeficijent financijske stabilnosti je 1,12. To je vrlo loša brojka jer taj broj MORA biti manji od 1 i dodatno otežava situaciju jer dovodi u pitanje mogućnost izvršavanja tekućih obveza firme. Što će se dogoditi ako dugotrajna imovina angažira kratkoročnu imovinu ? Gdje je nestao neto radni kapital ? Kratkoročne obveze su veće skoro tri puta od kratkotočnog kapitala. Svaka čast svima koji ovdje mirno spavaju.Ne znam da li ljudi ovo ne vide ili se mole da prođe.Meni je recimo burza dovoljno riskantna sama po sebi da bi još ulagao i u najrizičnije dionice. Očigledno je da ovoga ljudi nisu svjesni. Znam da Delux i ivano nisu nikad za ovo niti čuli ali eto malo edukacije ne škodi

Kolega Wanderlei,

to što je netko u rizičnoj dionici ne znači da je glup. Ja sam uložio dio u uljanik znajući da mogu izgubiti sve, a znam isto da u slučaju da se malo stvari poklopi može jako lijepo povući. i to je to.
Kolega Ivano i Delux su kao neke cheerleadersice ovdje, ja bih ih samo zamolio da ako nemaju što pametnoga reći da ne ponavljaju svaki dan isto i to po pet puta.

Srdačan pozdrav

Ma sve ok…
Ja evo budući da određeni kolege forumaši sa prevelikim znanjem se sprdaju i provociraju bez razloga……što me naravno ne pogađa …..ali evo ubuduće više neču pisati na ovoj temi nego prepuštam njima da obrazlažu svoje stručne analize i stajališta…………..

puno vas pozdravljam i uživajte čitajući ovo brutalno znanje i pamet……….

Mene više odje nema niti će me biti……….

Živjeli……

POŠTOVANI KOLEGA ===DELUX===VI STE JEDNA OBIČNA DRUMSKA- BRDSKO- PLANINSKA BUDALETINA

ULPL je brodar s najmlađom flotom na mediteranu koja novce zarađuje na najkonkurentnijem
tržištu svijeta gdje ne postoje prikaze poput Sanadera,Šukera,Polančeca i drugih da im sjede u NO-ima i odlučuju čiji će rođo biti u upravi,na porti ili nedaj Bože kapetan broda.
Sa svojih tridesetak stalno zaposlenih ljudi zarađuje više od npr. IGH-a kompanije koja ima par stotina zaposlenika i kojima su na račun monopolizma i mita i korupcije bila otvorena sva vrata u RH,a ostvaruje puno manje dobiti.

Sada je vidljivo da je jača akumulacija u tijeku, a čini mi se da su svi oni mrga nalozi zadnjih dana upravo i bili kako bi se pritisnulo prodaju.

HTTP://PERPETUALADOLESCENTFUNK.BLOGSPOT.COM/





Evo malo podatak, VRLO VRLO vrijednih

OVDJE JE IZEUZETNO SVE DETALJNO NAPRAVLJENO
http://www.limun.hr/UserDocsImages/ULPL%20Update%20final.pdf


Hvala Delux, ali mislim da Lopina ipak ima bolje analize [lol]
[/quote]
Flota se ne povečava prodajom,nego kupnjom brodova.
Brodovi koji donose dobit se prodavaju zbog nelividnosti.
Najava emisije korporativnih dužničkih papira,što će povečati troškove kamata je dokaz da banke nisu voljne dodatno kreditirati ULPL.Zašto?
Zašto je svaki brod posebno poduzeće.Da u slučaju da neki brod ide na bubanj i cijela firma ne ide na bubanj.Mislite,da strani investitori rado daju kredite takvim firmama.
Dobit od 6 do 7 mil kn sada,u prošlom kvartalu čak i gubitak ne daje velike nade da će dobit rasti,
te bi ta ciljana cijena od 760 kn po dionici mogla biti samo želja.
Bio bi zadovoljan da mi se svi vlasnici podruguju i to nakon boljih poslovnih rezultata.
[/quote]

Je je kolega lopina ti si pametan a oni su glupi…
Jel još nadokupljuješ TNPL tamo od 5000 kn ?

[/quote]

nema vremena, zauzet je preuzimanjem Đakovštine [thumbsup]


ULPL je brodar s najmlađom flotom na mediteranu koja novce zarađuje na najkonkurentnijem
tržištu svijeta gdje ne postoje prikaze poput Sanadera,Šukera,Polančeca i drugih da im sjede u NO-ima i odlučuju čiji će rođo biti u upravi,na porti ili nedaj Bože kapetan broda.
Sa svojih tridesetak stalno zaposlenih ljudi zarađuje više od npr. IGH-a kompanije koja ima par stotina zaposlenika i kojima su na račun monopolizma i mita i korupcije bila otvorena sva vrata u RH,a ostvaruje puno manje dobiti.

Sada je vidljivo da je jača akumulacija u tijeku, a čini mi se da su svi oni mrga nalozi zadnjih dana upravo i bili kako bi se pritisnulo prodaju.

Imao je i Pevec najmlađu flotu kamiona na Mediteranu. Svi su bili novi, ispod čekića,lijepo ofarbani i svi su bili na kredit. Sad više nema Peveca


Kolega Wanderlei,

to što je netko u rizičnoj dionici ne znači da je glup. Ja sam uložio dio u uljanik znajući da mogu izgubiti sve, a znam isto da u slučaju da se malo stvari poklopi može jako lijepo povući. i to je to.
Kolega Ivano i Delux su kao neke cheerleadersice ovdje, ja bih ih samo zamolio da ako nemaju što pametnoga reći da ne ponavljaju svaki dan isto i to po pet puta.

Srdačan pozdrav

Kolega nisam rekao da je netko glup zato što kupuje rizičnu dionicu. Samo želim ukazati na neke stvari koje čine ovu dionicu vrlo rizičnom, a koje se namjerno prešućuju na ovom topicu. Ja sam napisao koje su to stvari i to bi bilo to od mene. Sad mogu Delux i ivano dalje o tome kako je ovo super ulaganje na 0,5 BV i P/E 6 [rolleyes]

Uljanik Plovidba pomorski promet dioničko društvo prijavljuje stjecanje 1085 komada vlastitih dionica koje čine 0,19 % temeljnog kapitala.
Nakon navedenog stjecanja Uljanik Plovidba pomorski promet dioničko društvo posjeduje 36931 komada vlastitih dionica koje čine 6,37 % temeljnog kapitala.

Dionice su stečene po cijeni od 660,00 HRK po komadu.

http://www.zse.hr/default.aspx?id=30221

nekako imam dojam da se bliži godišnja skupština

[rolleyes]

Kolega Suzuki

To što ste vi kivni na cijeli svijet i što su vam svi krivi zbog vaseg lošeg života, vasih burzovnih neuspjeha , i ostalih frustracija uzrokovanih statusom i položajem u kojem se nalazite nije opravdanje da iznosite stvari koje ne stoje

Kao prvo…

Ulpl je brodar koji radi s plusom, povecali su, tj ubrzali amortizaciju.
Tekuca likvidnost je ovdje nebitna, tvrtka ima lakoutrzivu imovinu i sto je najvaznije, STOJI FENOMENALNO!

Ljudi rade prebrutalno, optimiziraju flotu, prva kotacija, uskoro izlazak na svjetsku burzu….

Uprava ulpl je najmodernija i najsposbnija uprava na zse, radili su dokape i prikupljali kapital kad nitko nije ni znao što je dkptl..
Tvrtka nikada u svojoj povijesti nije radila s minusom, a toliko su novcano jaki da su unatoc 4 dokapitalizacije uspijeli zadrzat dividendu ud 40 kn po dionici…RESPEKT

HEHEHEHE PA ULJANIKOVA FLOTA JE U PROSJEKU MLAĐA NEGO KRNTIJE KOJE VOZI DRUŠTVO IZ DT.

SVAKE godine redovna dividenda ***obrisano***

[i]MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE.[/i]

Kolega Wanderlei

ULPL nije kao što Vi navodite rizična dionica a kamoli najrizičnija. Ne ulazeći u detaljniju analizu, jer na prvi pogled financijski položaj je izvrstan, nasuprot Vaših tvrdnji:
1. keoficijent tekuće likvidnosti bilančno i školski gledano bi trebao iznositi 2. Imajući u vidu djelatnost (gdje nema proizvodnje i korespondentne zalihe )ovaj koeficijent je optimalan, tim više što dospijeće kratkoročnih obveza dospijevaju do 1 god. (Nemojte molim Vas uzeti kao primjerni brodar Jadroplov) a priljev novca kontinuirano nastaje.
2. koeficijent financijske stabilnosti koji Vi navodite je deplasirani pokazatelj i sa teorijskog a još više s praktičnog stanovišta. Prije svega vrijednost kapitala je nepovratna vrijednost. Pametnije je sagledati pokrivenost dugotrajne imovine kapitalom i dugoročnim obvezama. S druge strane treba to promatrati u kontekstu brodarske djelatnosti gdje se i brodovi mogu s lakoćom prodavati i time vraćati eventualne obvze. No to nije slučaj s ULPL. Pogledajte zaduženost ULPL u 2007 god. koja je bila i te kako velika, ali koja je omogučila ostvarivanje velike prinose dobiti. Zaduženost omogućuje stvaranje dodatnog profita uvijek kada % poslovne dobiti nadmašuje % kamata.

Zaključak
ULPL je sigurno najkvalitetnija dionica među brodarskim, s izuzetnom kvalitetnom konfiguracijom bilance. Izuzetno je podcijenjena (u najmanju ruku bi trebala iznosi preko 1000 kuna).

New Report

Close