Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
Nije direkt vezano, ali uvijek valja malo bacit oko [wink]
Poslovanje u 2009. pozitivno i vrlo dobro
Isplaćena 1/2 dividende
Isplatiti će se i druga polovica dividende
Poslovanje u 1.Q 2010 opet pozitivno i vrlo dobro, mogu se očekivati nove dividende i za 2010 godinu…
a cijena ne raste….. čudno tržište…, nije bitno, važno je dobro poslovanje i dividenda. Ovakvu dionicu je šteta prodavati pa trenutna cijena ne igra ulogu.
[undecid]
http://www.poslovni.hr/145505.aspx
Nije da se odnosi na ULPL direktno i nije baš da se osvrćem na njihove preporuke, ali vrijedi pročitati, od viška čitanja ne boli glava! [wink]
jel utvrđeno koji je datum do kojeg trebamo držati dionicu za drugi dio dividende i koliko iznosi taj dio?
hvala..
jel utvrđeno koji je datum do kojeg trebamo držati dionicu za drugi dio dividende i koliko iznosi taj dio?
hvala..
nije i to je nebitno
kupi i drži par godina
Kroz kontinuirano ulaganje u širenje flote te unapređenje standarda poslovanja društvo
nastoji učvrstiti svoj položaj u svjetskoj pomorskoj industriji [yawn]
Svaki brod je zaseban projekt registriran kroz samostalnu off-shore kompaniju [yawn]
Brodovi su dani u dugoročni najam prvoklasnim kompanijama te plove morima diljem svijeta [yawn]
Obzirom na naznake izlaska vodećih svjetskih industrija iz globalne recesije, u skoroj budućnosti se očekuje nastavak oporavka brodarskih vozarina [yawn]
Nastaviti širenje flote te do 2015. upravljati flotom od 12 – 15 brodova [yawn]
Hvala na pažnji! [yawn]
Uljanik plovidba uskoro u emisiju zapisa od 150 milijuna kuna
Pavletić je kazao i kako imaju visoku učinkovitost u korištenju brodova čija je razina 355 dana u godini vrlo visoka i u okviru svjetski poznatih brodara. Nosioci su titule hrvatskog brodara s najmlađom flotom prosječne starosti četiri godine, što ih svrstava i u red ‘najmlađih’ brodara i u svjetskim razmjerima. Od 2004. u gradnju novih brodova investirali su 350 milijuna dolara, a brodove grade u Hrvatskoj, odnosno svi su im brodovi izgrađeni u riječkom "3. maju". Do 2015. planiraju povećati flotu brodova (na 12 do 15 brodova), ali cilj im je i zadržati trend mlade flote, kazao je Pavletić.
nema više dole………..
samo lagano po 1-2% gore svaki dan………
to je ono što se traži lagani zdravi rast……..
ovo samo treba kupiti…..
hvala ti ulpl………..