Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
u zabi još ništa
u zabi još ništa
tak ti i treba!
Nesto mi nije jasno. Dali je preddividenda bila tocno 20kn?
Posjedujem 229 dionice a na racun (zaba) mi leglo 4488,4kn.
Nesto mi nije jasno. Dali je preddividenda bila tocno 20kn?
Posjedujem 229 dionice a na racun (zaba) mi leglo 4488,4kn.
Šuki i Jaca su uzeli svoj dio [wink]
Na osnovu cega? Ma nije stavar u 100kn nego u principu.
Nisi čuo za harač?
Čini mi se kako se tih burekdžija nećemo riješiti još neko vrijeme…
buregdžije ti u upravi sjede. [lol]
čestitam ULPL, ako neka firma zna iskoristi tržište kapitala, to su onda oni, da je bar više takvih.
za info…
MARLERA
Ship Name MARLERA
DWT 56042
Built 2004-09
Flag CRT
Draft 12,5750
56,042 BLT 04 CHENNAI/INDIA 10-20/4.2010 USD 23,000 DAILY VIA RBAY WBC
23000 dolara pomnožimo sa 340 dana i sa 5 kuna dobijemo prihode od 39 100 000kuna, pa to pomnožimo sa 8 brodova dođe 312800000. Prošlih godina su rashodi bili oko 200 000 000kn, neka ove godine budu i malo veći za VERIGE, dođemo do 100 000 000kn dobiti.
(uzimajući minimalistički u obzir cijenu za najstariji brod, usd:kn-1:5, 340 dana u godini a ulpl zna imati i više)
Ovo moje računanje je samo ovako odokativno, jedno su tankeri, drugo bulkeri, ako netko ima još informacija mogli bi točnije izračunati buduće događaje.
Srdačan pozdrav