Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,70 | 15 | 1 | 14,30 | 14,50 | 2,80% |
samo da ta ravna crta nije ekg [bye]
Evo me ljudi opet sa vama [thumbsup]
Dali netko zna kad će objava za dividendu?
Danas će biti dar mar vanka na brodarima……………. [bye]
Očekivano.. [thumbsup] Valjda će uskoro dan kada ćemo i mi kao ht u bijeli svijet pa da konačno možemo ovisiti o poslovanju firme, a ne samo o mamlazima i šanerima na našem tržištu.. [pray]
Sve je to još ništa kako bi trebalo biti. Čak i danas je recimo jdpl više rastao nego ulpl a s manjim prometom. Ne kužim logiku jer je ulpl bolji i po rezultatima, jedina logika je da su glasniji drukeri za jdpl…
Nema veze, bude valjda uskoro i ta najava dividende, rezultati i BDI su tu, građevinari za jedno vrijeme out – spremimo se svi za rast pa makar i veći od očekivanja. thumbsup
Problem ove dionice je u tome što nema podršku institucionalnih ulagača. Većinu dnevnog prometa čini trgovanje burek daytradera drhtavih ručica s portfeljem od 10-ak dionica, koji su do jučer stavljali na Jokerit-Espoo u četvrtak ili petak i u nedjelju znali na čemu su (u većini slučajeva bi, naravno, popušili). Ja ću svoju fiksnu kvotu od 100 dionica uvijek imati jer vjerujem u poslovanje poduzeća, a onaj varijabilni dio ću iskrcati nakod dividende i slijedećeg žešćeg rasta BDI-a. Žalosno, ali istinito. S ovakvom needuciranom strukturom malih ulagača (sitnih špekulanata) ova dionica još dugo neće gdje joj je i mjesto, a to je iznad ATPL. [sad]
Poruka onome tko je stavio strašilo od 300 kom. na 650,00 (uprava?). Postavljanjem strašila sužavate kanal. Sužavanjem kanala smanjujete promet i dižete donji bollinger. Tako si odmažete ako vam je cilj akumulacija većeg broja dionica na donjem bollingeru prije objave dividende, ili se varam? [undecid]
Problem ove dionice je u tome što nema podršku institucionalnih ulagača. Većinu dnevnog prometa čini trgovanje burek daytradera drhtavih ručica s portfeljem od 10-ak dionica, koji su do jučer stavljali na Jokerit-Espoo u četvrtak ili petak i u nedjelju znali na čemu su (u većini slučajeva bi, naravno, popušili). Ja ću svoju fiksnu kvotu od 100 dionica uvijek imati jer vjerujem u poslovanje poduzeća, a onaj varijabilni dio ću iskrcati nakod dividende i slijedećeg žešćeg rasta BDI-a. Žalosno, ali istinito. S ovakvom needuciranom strukturom malih ulagača (sitnih špekulanata) ova dionica još dugo neće gdje joj je i mjesto, a to je iznad ATPL. [sad]
Sad but true… [undecid]
beemtei dejli riport
March 03, 2010 10:02 AM
Panamax freights are on fire with period chartering at the fore as charterers rush to lock in longer positions. With imports to the East and between the inner-Pacific routes, eastern basin Panamaxes are getting some serious momentum now with the front haul trips pushing over US$ 40,000 daily (up by about US$ 500 on average rates today) and the Pacific rounds well past the mid-US$ 20,000s and looking to hit the high US$ 20,000s by Thursday if trends continue to blaze ahead at their current pace. Period business has caught fire, lending big upgrades for durations, long and short, as period charters speak for around 50% of all today’s Panamax chartering; year-period charters that were getting upwards of US$ 24,000 daily last week are now facing the prospect of paying almost US$ 30,000 daily this week for the same business. There’s no denying that the Panamax market is an owner’s market for now and there should be strong upgrades seen for at least the rest of this week—and quite probably into next.
čisti okreće, okrenuće i prljavac[thumbsup]
BDTI 880 (-0.34%)
BCTI 764 (+0.66%)
As of 03/03/10
+ još 20 kom
Većinu dnevnog prometa čini trgovanje burek daytradera drhtavih ručica s portfeljem od 10-ak dionica…
gledas krivi stupac [lol]