Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 15,20 | 228 | 15 | 15,20 | 15,50 | 0,00% |
Ne, svi je dokupljuju u tišini a kada završe će se hvaliti 🙂 Šala mala. Izgleda da je depresija stisla vlasnike ulpl pa šute i trpe. Neki možda čak planiraju prijelaz u atpl jer jedino ona ispada stvarnno likvidna među brodarima pa je na račun toga uvijek precijenjena prema ostalima. A ulpl uredno posluje s dobitkom i u najgorim krizama, najmlađu i najbolje iskorištenu flotu još povećava i sve to transparentno tako da i nema potrebe puno pisati o njoj. Znalci će je prepoznati i držati a tako je i najbolje.
uz galamu su vam isprodavali ulpl na 700 kn i uz turiranje v12 [bye]
Pa zar su svi pobjegli iz ove dionice,niko ništa ne piše [embarass]
»3. maj« je pred isporukom drugog iz serije tankera za »Uljanik plovidbu«, koja je planirana sredinom idućeg mjeseca [thumbsup] [thumbsup]
Baltic Exchange Dry Index 2963 DOWN 155
BCI Baltic Exchange Capesize Index 3706 DOWN 313
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3523 DOWN 107
BSI Baltic Exchange Supramax Index 2313 DOWN 43
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 1177 DOWN 15
Ne laje pas zbog sela! http://www.glasistre.hr/istra/vijest/102108 [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
Kakve veze to ima s Uljanik plovidbom?
Ne laje pas zbog sela! http://www.glasistre.hr/istra/vijest/102108 [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
Kakve veze to ima s Uljanik plovidbom?
[/quote]
Da si pročitao ne bi postavljao ovakva pitanja.Ja sam vidiš se protudila i pročitala i znam odgovor.I rado ću ga podijeliti s tobom.Zato što su direktori tvrtki iz sastava grupe Uljanik najveći dioničari Uljanik Plovidbe [thumbsup] [thumbsup]
Ja bio volio još jednom po 600 ako je ikako moguće……….. [undecid]
A ovo što već imam prodajem 2015
Pozdrav svima. Trenutno sam 2/3 portfelja u ovoj dionici, nikad manje od 1/3 (od 2007.) i smatram se kvalificiranim učestvovati na ovoj temi. Preživio sam sve uspone i padove ove dionice, gubio i zarađivao, kidao živce i veselio se, ali uvijek joj se iznova vraćam, evo zašto:
1. Sa fundamentalnog stanovišta ovo je uz VDKT-R-A najpotcjenjenija dionica u sastavu Crobex-a, i šire. Sa Grahamovim konzervativnim kriterijem P/E * P/BV < 25 ova bi dionica trenutno i sa cijenom od 1.500 kn bila podcijenjena. A u ovom kvartalu bit će isporučen još jedan tanker koji će dignuti BV za cca 1/7. Prihode od poslovanja tog tankera za Q1 2010 još ne očekujem, ali kasnije da. A u slijedeće dvije godine bit će isporučena još dva tankera i 1-2 bulka. Koliko će se tada dignuti P/BV i P/E. U potpunosti će se anulirati efekt 45% novoemitiranih dionica prilikom posljednje dokapitalizacije. Već u 2011., uz povoljne makroekonomske okolnosti, očekujem proboj ATH cijene od 4.500 kn.
2. Sa tehničkog stanovišta ova je dionica trenutno uz RSI Crobex-a 70, sa svojim 47,62 jedna od neprekupljenih, pa ne bi trebala previše pasti, iako, s ULPL-R-A se nikad ne zna.
3. BDI obično raste nakon kineske Nove godine 14.02.
4. Prvi dio dividende za 2008. isplaćen je prema stanju na SKDD 10.02.2009.
Ovo nije druk, samo činjenična analiza namijenjena ozbiljnim buy and hold investitorima, a ne daytraderima. Ja svoje držim i dokupljujem, ako cijena još padne (nije isključeno).
Poruka ivanu7, splitu 009. Najbolji svjetski investitori imaju 50 % uspješnih akvizicija, što znači da na svakoj drugoj puše (pa i Buffet).
motori v12 vec tururaju 3 mjeseca ovdje ,potrosili gorivo na startu [undecid]