Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
Treba da prođe 20.01.2010.Nemoj mi samo reči da neznaš zašto. [embarass]
[/quote]
Firma koja za razliku od ATPL nije napravila gubitak nijedan kvartal.U odnosu na ostale brodare previše kažnjena,al s vremenom sve to sjedne na svoje mjesto!Dugoročno ULPL je odlična prilika za strpljivog investitora.
Svakom je Bog stvorio glavu da bi s njom razmišljao i u njoj donosio odluke,zato drage kolege dobro je slušati promišljanja drugih ali odluke su uvijek samo vaše.Vjerujem da je ULPL dobra firma,ima sposobnu Upravu s vizijom, mladu flotu (dobro disperziranu),svi brodovi su uposleni,ostvaruje dobre rezultate,grade nove brodove i planiraju širenje poslova.Ova dionica je svega na 60-70% svog BVS i 6 puta ispod ATH.ULPL je najmanje ovisna o utjecaju BDI od svih brodara na ZSE i najžilavija se pokazala u ovoj krizi.Zbog svega navedenog sam u ULPL i vjerujem da je ovo odlična investicija.
[/quote]
Kako su na manjim vozarinama od ovih koje su danas trenutno uspijeli ostvariti veće prihode u odnosu na 2008 g?
Dali znači da će na današnjim vozarinama koje su veće nego one na kojima su ostvarili povećanje prihoda ostvariti manje prihode?Jasno da neće mogu ostvariti samo veće ali oni koji nemaju znanje to jednostavno ne kuže.
Zadnji rast BDI-a na 4000 je donio ovu dionicu nadomak 1.000 kn.To je skoro 50% na ovu cijenu.Osobno sam mišljenja da će BDI opet uskoro dotaći tu vrijednost.
Jer rast BDI-a nosi i rast brodara, iako ULPL nije rob istog (što je i pokazala).
Bilo bi dobro da je Uprava ostvarila svoju ideju o izlistu ULPL na nekoj od stranih burzi i na taj način odvojila ovu dionicu od utjecaja kojekakvih igrica na ovoj žabokrečini od burze [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
Šta tu možeš i šta da radiš ?!
Neki put se više kupuje Renault,neki put VW,a ponekad je FIAT u trendu.Trenutno mi se čini da je Podravka hit trgovine na ZSE. Vrlo lako kad to završi na red mogu doći brodari – naravno ako se nastavi pozitivan trend brodarskih indeksa.
A što se cijene tiče, čini mi se da ULPL nikada neće dostići ATPL, ni po cijeni niti po likvidnosti, iako to objektivno možda i zaslužuje.
Krenut će i naši bez brige. Taman kad se svi mali istovare i kupe nešto drugo. A onda će brodari nadoknaditi rast. Bez brige. Vrijeme uvijek iznivelira i dovede stvari tamo gdje im je mjesto.
[thumbsup] [thumbsup]
dosta nemirno vrjeme za brodare,TA prema 600
Pusti da se stvari same po sebi riješe,ljudi koji ne vjeruju u dionicu iskrcavaju,koji vjeruju u nju kupuju i kad dionica ode iz ruke u ruku i kad se pozicije zauzmu idemo mi prema 750 i preko toga.Samo je pitanje vremena al doći će i njeno vrijeme uskoro.
Tko god da kupuje zadnjih dana morao je bar dva puta razmisliti na što daje stotine i stotine tisuća kuna.I to putem burze.Ja osobno vjerujem da nije u pitanju mecena (koji eto pomaže malim dioničarima),već netko tko planira na ovome profitirati.
Dobro si nedavno zaključio da Uljanik plovidba ima najpotentniji zamašnjak.
[thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
Shipping Sector Optimistic Over Light at End of Tunnel
Saturday, 23 January 2010
Despite current problems, the shipping community was confident that better days werea head
Tanker owners have many reasons to cheer for
Saturday, 23 January 2010
As most analysts expected from the beginning of 2010 in their annual projections, the tanker market seems to be getting all the ingredients necessary for a swift recovery after a more than challenging 2009.
Gibson Tanker Report 2010 – BACK TO THE GOOD OLD DAYS
Saturday, 23 January 2010
the spike that we have seen indicates how finely the market is balanced and how little it takes for rates to sky rocket
Shipping confidence levels stable
Saturday, 23 January 2010
Overall confidence levels in the shipping industry have stabilised, according to the latest Shipping Confidence survey by shipping account and adviser Moore Stephens
[thumbsup] [thumbsup]
Pusti da se stvari same po sebi riješe,ljudi koji ne vjeruju u dionicu iskrcavaju,koji vjeruju u nju kupuju i kad dionica ode iz ruke u ruku i kad se pozicije zauzmu idemo mi prema 750 i preko toga.Samo je pitanje vremena al doći će i njeno vrijeme uskoro.
Tko god da kupuje zadnjih dana morao je bar dva puta razmisliti na što daje stotine i stotine tisuća kuna.I to putem burze.Ja osobno vjerujem da nije u pitanju mecena (koji eto pomaže malim dioničarima),već netko tko planira na ovome profitirati.
Dobro si nedavno zaključio da Uljanik plovidba ima najpotentniji zamašnjak.
[thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
Shipping Sector Optimistic Over Light at End of Tunnel
Saturday, 23 January 2010
Despite current problems, the shipping community was confident that better days werea head
Tanker owners have many reasons to cheer for
Saturday, 23 January 2010
As most analysts expected from the beginning of 2010 in their annual projections, the tanker market seems to be getting all the ingredients necessary for a swift recovery after a more than challenging 2009.
Gibson Tanker Report 2010 – BACK TO THE GOOD OLD DAYS
Saturday, 23 January 2010
the spike that we have seen indicates how finely the market is balanced and how little it takes for rates to sky rocket
Shipping confidence levels stable
Saturday, 23 January 2010
Overall confidence levels in the shipping industry have stabilised, according to the latest Shipping Confidence survey by shipping account and adviser Moore Stephens
[thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
Ima li boljeg sell signala od toga da su analitičari ujedinjeni u svom mišljenju kako je najgore iza nas i kako su ispred nas dani puni sreće i blagostanja za brodare?
Bojim se da nema [bye]
Fedya @ od tebe se drugo ni ne ocekuje nego da jos uvjek širiš depresiju od teme do teme…. [bye] vrijeme je da promjenis nick [yawn] ulpl losi dionicari, svaki drugi post PODCJENJENA DO BOLA [wink]
Fedya;Nekome sell a nekome buy signala [thumbsup] [thumbsup]
MSC to purchase Sevmash’s 43.000-ton 4 chemical tankers
Saturday, 23 January 2010
The Sevmash is currently building on its dockyards four chemical tankers with deadweight of 43.000 tons, and the MSC has entered into negotiations for the purchase of the tankers
Fedya;Nekome sell a nekome buy signala [thumbsup] [thumbsup]
Apsolutno se slažem kolega [thumbsup]
Carry on [thumbsup]
Vama se ovdje već 6 mjeseci priviđaju buy signali [thumbsup]
Ne znam samo kako će vam to pomoći [thumbsup]
BSN [thumbsup]
MSC to purchase Sevmash’s 43.000-ton 4 chemical tankers
Saturday, 23 January 2010
The Sevmash is currently building on its dockyards four chemical tankers with deadweight of 43.000 tons, and the MSC has entered into negotiations for the purchase of the tankers
Odlično si to uočio.Stotka !
Šteta što još u srijedu nisi uočio i ovo
NORDEN purchases 3 product tankers
NORDEN has agreed to purchase 3 modern MR product tankers at a total price of approximately USD 79
million (approximately DKK 410 million). The vessels are expected to be delivered from the current Turkish owner to NORDEN during March/April 2010.
NORDEN estimates that the current asset prices in the product tanker market make it possible to make investments which will generate favourable returns as the freight rates are gradually normalising.
The Company therefore analyses the possibilities of expanding the tanker fleet on an ongoing basis through purchase of secondhand tonnage, new long-term charters or purchase of nearly finished newbuildings from the yards. New initiatives depend on a complete assessment of tonnage price, quality and availability.
(ds-norden.com)
China’s making right moves: U.S. investors will benefit from controlling growth
Last week, the Chinese government announced plans to tighten credit to restrict rampant growth. Stock markets sank. Many worried this was the beginning of the end for China. I think it was a smart move.
The Chinese government is acting in a fiscally responsible manner, putting limits on growth before it’s too late. The U.S. would have been much better off if the Fed had done the same five years ago. A modest tightening does not mean China is going to collapse. It means growth will be controlled.
What does that mean for you as an investor?
It means I don’t see China about to enter a prolonged decline, which is positive for all markets. It is especially positive for energy and natural resources stocks that have been pummeled since investors began to worry about China and for U.S. industrial companies that export.
Odličan članak meni uvijek dragog Petera Sirisa,uživala sam čitajući ga te bi ga željela podjeliti i s Fedyom i s Zekoslavom i sa svim svojim prijateljima i onima koji se tako osjećaju [thumbsup] [thumbsup]
Read more: http://www.nydailynews.com/money/2010/01/25/2010-01-25_chinas_making_right_moves_controlling_growth_to_keep_economy_from_overheating_wi.html#ixzz0dcCecG9b
Žalosno s kako se malim prometom može oboriti jednu od najboljih tvrtki u Hr na -1,3%… Kužim za male ovčice koje ne prepoznaju kvalitet ulpl ali gdje su fondovi i kvalitetniji ulagači?! Jer je pitanje dana kad idemo preko 700 kn i onda prema 800 a tada će se naravno svi uključiti i rast će se dogoditi u mjesec dana.
Ne, svi je dokupljuju u tišini a kada završe će se hvaliti 🙂 Šala mala. Izgleda da je depresija stisla vlasnike ulpl pa šute i trpe. Neki možda čak planiraju prijelaz u atpl jer jedino ona ispada stvarnno likvidna među brodarima pa je na račun toga uvijek precijenjena prema ostalima. A ulpl uredno posluje s dobitkom i u najgorim krizama, najmlađu i najbolje iskorištenu flotu još povećava i sve to transparentno tako da i nema potrebe puno pisati o njoj. Znalci će je prepoznati i držati a tako je i najbolje.