Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,70 | 15 | 1 | 14,30 | 14,50 | 2,80% |
šta ćemo oćemo gore ili dole
šta ćemo oćemo gore ili dole
danas ni vrit ni mimo, al mi miriše na dobro taj omjer kupnje i prodaje.
nisma dovoljno pametan je li iskrcavanje ili ukrcavanje. prije mi se čini da ovo drugo 🙂
kupaca dugoročnih uvijek ima Major marine shipping lines to start raising prices http://www.chinapost.com.tw/business/asia/b-taiwan/2010/01/15/240928/Major-marine.htm CHINESE CAPITAL COMING http://www.chinapost.com.tw/taiwan/national/national-news/2010/01/16/240975/CHINESE-CAPITAL.htm [thumbsup] [thumbsup]
Situacija je jasna.
Uljanik plovidba je najbolja. Profitabilnost i općenito poslovanje ULPL se ne može pratiti u periodu jednog ili dva kvartala. čak i jedne cijele godine. Pogledajte poslovanje Uljanik plovidbe unazad 3 godine. Dinamiku povećanja prihoda. Upoznajte se sa investicijama i planovima za budućnost, proučite sektor i projekciju sektora, okruženje, konkurenciju.
Sprema se inflacija i to velika i ekipa bježi iz casha u bilo kakvu poziciju. Enormna količina casha čeka na ulaz, a brodarske dionice su podcijenjene. teško da će se ameri ozbiljno korigirati jer anticipiraju budućnost. A budućnost je puno zelembaća u sistemu [thumbsup] [thumbsup]
Iako za ovu dionicu BDI nije od presudnih značaja činjenica je da u ovom sektoru isti ima primarnu ulogu u svemu.Ako je ova dionica na maximumu BDI-a vrijedila čak i preko 4.500 kn sada bi proporcionalno trebala bit na 1/3 iste cijene zbog toga jer je i BDI na oko 1/3 svog maximuma.I tu bi trebalo još uzet u obzir da pad BDI-a nije utjecao toliko na ovu firmu zbog dugoročnih ugovora.
Novčani tijek od poslovnih aktivnosti je u porastu cca. 80%.Da nisu povećali kratkoročne obveze bio bi u porastu cca. 40%.S novim brodovima je zaočekivat da će porast biti i veći.
Novčani tijek od investicijskih aktivnosti je oštećen za uteg od 240 mil koji su izdvojili za kupnju.
I bez obzira na to ukupno smanjenje novaca u blagajni je za cca. 60 mil, a to je i malo s obzirom na kupnju.
ULPL nije imala problema sa servisiranjem dugoročnih obaveza jer je priliv sredstava bio dostatan za pokriće obaveza.Njih nisu iznenadile ni niske vozarine jer su imali dugoročne ugovore kažu na deset godina.Dakle,i dalje stabilni prihodi.Upravo je činjenica da se nije dogodilo ništa neočekivano odnosno da ULPL nije žrtva niskih vozarina.
Pogledajte strukturu top 10 dioničara plovidbe i vidjet ćete kremu rukovodstva brodogradilišta. A da ne pričam o tome što će se dogoditi ako se ostvare kuloarske priče o preuzimanju brodogradilišta od strane vlastite uprave preko plovidbe u drugom krugu privatizacije.
Jednostavno, već mi je glupo dokazivati da ovaj brodar i dan danas radi s velikom dobiti makoliko to neki ne željeli vidjeti [thumbsup] [thumbsup]
Tražim nešto i nikako pronaći pa mi možda netko ovdje pomogne.
Naime, uskoro će Nova Godina te će mali žuti na godišnji.
Gledao sam podatke ali nigdje naći za taj određeni dan.
Kako se inaće kretao BDI za vrijeme kineske n.g.
hvala
BDI poslije nove godine–kineske–bdi uvijek ide gore……….dakle -ponedjeljak 14.02.2010…
To već i ptice na grani znaju………….
Obratite pozornost samo na naloge na prodaji……….svaki put prije uzleta su veliki na prodaji sa strašilo nalozima………..
A na kupnji držu cijenu sa velikim nalozima i skupljaju…………..ja svoje ne prodajem ……..niti pod razno……..
Gap na 620 bi se trebao popuniti samo je pitanje koliko će ljudi uspijeti kupiti po toj cijeni……..a uostalom tko kaže da se gap mora uopće popuniti………
Pozdrav……………
Ma skuplja se školski ……………[bye]
Situacija je jasna.
Uljanik plovidba je najbolja. Profitabilnost i općenito poslovanje ULPL se ne može pratiti u periodu jednog ili dva kvartala. čak i jedne cijele godine. Pogledajte poslovanje Uljanik plovidbe unazad 3 godine. Dinamiku povećanja prihoda. Upoznajte se sa investicijama i planovima za budućnost, proučite sektor i projekciju sektora, okruženje, konkurenciju.
Sprema se inflacija i to velika i ekipa bježi iz casha u bilo kakvu poziciju. Enormna količina casha čeka na ulaz, a brodarske dionice su podcijenjene. teško da će se ameri ozbiljno korigirati jer anticipiraju budućnost. A budućnost je puno zelembaća u sistemu [thumbsup] [thumbsup]
Iako za ovu dionicu BDI nije od presudnih značaja činjenica je da u ovom sektoru isti ima primarnu ulogu u svemu.Ako je ova dionica na maximumu BDI-a vrijedila čak i preko 4.500 kn sada bi proporcionalno trebala bit na 1/3 iste cijene zbog toga jer je i BDI na oko 1/3 svog maximuma.I tu bi trebalo još uzet u obzir da pad BDI-a nije utjecao toliko na ovu firmu zbog dugoročnih ugovora.
Novčani tijek od poslovnih aktivnosti je u porastu cca. 80%.Da nisu povećali kratkoročne obveze bio bi u porastu cca. 40%.S novim brodovima je zaočekivat da će porast biti i veći.
Novčani tijek od investicijskih aktivnosti je oštećen za uteg od 240 mil koji su izdvojili za kupnju.
I bez obzira na to ukupno smanjenje novaca u blagajni je za cca. 60 mil, a to je i malo s obzirom na kupnju.
ULPL nije imala problema sa servisiranjem dugoročnih obaveza jer je priliv sredstava bio dostatan za pokriće obaveza.Njih nisu iznenadile ni niske vozarine jer su imali dugoročne ugovore kažu na deset godina.Dakle,i dalje stabilni prihodi.Upravo je činjenica da se nije dogodilo ništa neočekivano odnosno da ULPL nije žrtva niskih vozarina.
Pogledajte strukturu top 10 dioničara plovidbe i vidjet ćete kremu rukovodstva brodogradilišta. A da ne pričam o tome što će se dogoditi ako se ostvare kuloarske priče o preuzimanju brodogradilišta od strane vlastite uprave preko plovidbe u drugom krugu privatizacije.
Jednostavno, već mi je glupo dokazivati da ovaj brodar i dan danas radi s velikom dobiti makoliko to neki ne željeli vidjeti [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
ULPL je brodar s najmlađom flotom na mediteranu koja novce zarađuje na najkonkurentnijem
tržištu svijeta gdje ne postoje prikaze poput Sanadera,Šukera,Polančeca i drugih da im sjede u NO-ima i odlučuju čiji će rođo biti u upravi,na porti ili nedaj Bože kapetan broda.
Sa svojih 29 stalno zaposlenih ljudi zarađuje više od npr. IGH-a kompanije koja ima par stotina zaposlenika i kojima su na račun monopolizma i mita i korupcije otvorena sva vrata u RH,a ostvaruje puno manje dobiti.
Sada je vidljivo da je jača akumulacija u tijeku, a čini mi se da su svi oni mrga nalozi zadnjih tjedana upravo i bili kako bi se pritisnulo prodaju.