Da kolega Profesor,Rambo Sa Kuhačom…
Opet nemate pojma…
Prodali ste brutalno podcijenjenu dionicu ulpl po 605 kn
Užas
[/quote]
prodao je meni. A dividenda na proljeće 40+ kuna. Pravi majstor, nema šta.
[/quote]
Ja sam njemu prodao Hdel po 360, on nama sada ulpl po 600…
Robna razmjena
Ja sam njemu prodao Hdel po 360, on nama sada ulpl po 600…
Robna razmjena
Tako je. Dokup, dokup i samo dokup!
P.S. Molim moderatore da mi odmoderiravaju postove kada padnu ispod 5. strane na forumu. [thumbsup]
Eto samo da navratim na ovu temu i pitam kolege dali se još ismijavaju šta sam prodao na 60x i misle li da moje metode nevaljaju i nemam pojma.
Usput šta mislite ko prodaje i zašto? [smiley]
Bome ovo je bilo ružno gledat pad od 730 da 550. Dokup dokup i samo dokup!
Da kolega Profesor,Rambo Sa Kuhačom…
Opet nemate pojma…
Prodali ste brutalno podcijenjenu dionicu ulpl po 605 kn
Užas
[/quote]
prodao je meni. A dividenda na proljeće 40+ kuna. Pravi majstor, nema šta.
[/quote]
Ja sam njemu prodao Hdel po 360, on nama sada ulpl po 600…
Robna razmjena
[/quote]
U zadnje vrijeme sva se mudrost svela na TA, fundamenti su postali totalno nebitni, a upravo brutalno dobre fundamente ima ULPL, ipak sve jednom dođe na svoje pa će tako i cijena dionice ULPL koja je još uvijek debelo podcijenjena.
nema ovdje rasta prije proljeca….naivni ce se upecati u mrezu.
Ja uporno tvrdim da ovo ide samo dole sa ovakvom niskom likvidnoscu [angry]
Cekam nekih 500 kn na dokup ili rasprodaju negdje oko 700,pa cak i razmisljam da izađem na ovoj cijeni od 650 kn al nazalost nema kupnje.
Mozda bude u Petak,pa ja ode van [thumbsup]
lp
Cleat tanker indeks je narasao s 450 na 650 od 10 mjeseca
Dozvoljavam drugačija mišljenja od mojih, ali ipak bih moram prokomentirati neke stvari u Vašem postu:
Vidim da se slažete da je ULPL podcijenjena u odnosu na poslovne rezultate, pa zar nije poanta kupovati vrijednosnice koje su podcijenjene? Uostalom čak i da se ne premaši Vaš target u sljedećoj godini to je +25% i još vrlo izgledna dividenda.
Prehrambeni sektor je vrlo neelastičan sektor i nudi veću sigurnost ulagateljima od brodarskog, no u brodarima su zasigurno veći potencijalni prinosi, uz dobar risk/reward ratio, ako ulažete u profitabilnu tvrtku kao što je ULPL
Kolega Končar – malo sam zbunjen vašim postom [huh]
prepisao je jedan od prijašnjih postova…copy-paste…
i mene je zbunio.. [huh]
Kolega Končar – malo sam zbunjen vašim postom [huh]
Takodjer se slazem sa vama da tankerima cvjetaju ruze
ali samim tim sto je uprava uspijela povecati poslovne prihode u 2009 godini u odnosu na 2008 vec imamo marzu sigurnosti.
Tko je kupovao kad sam govorio (570kn) i čekao mogao je kapitalizirati određenu dobit danas.
Upozorio sam nedavno kako je 650kn točka gdje će se ULPL vratiti. I eto kao i obično bio sam u pravu!
Trenutno ipak vjerujem u malo hlađenje oscilatora i nastavak rasta.
Ostao je GAP na 605kn i bit će popunjen!
Sretno svima!
Po mom vrlo pronicljivom mišljenju očekuje nas pojačana globalna razmjena rasutih tereta, posebno ugljena i željezne rude od 25-30tak posto, a lokomotivu kugle zemaljske će pokretati rast Kine, Indije i Brazila (baš tim redosljedom). Vjerujem da će tijekom godine vozarine za panamaxe biti u omjeru od 26000-38000 dolara za t/c, što će brodarima osigurati stabilnu poslovnu godinu sa vrlo prihvatljivom dobiti. Tipujem na cijenu dionice od 1000, što je obzirom na razine ovih dana solidan prinos na godišnjoj razini.
Dozvoljavam drugačija mišljenja od mojih, ali ipak bih moram prokomentirati neke stvari u Vašem postu:
Vidim da se slažete da je ULPL podcijenjena u odnosu na poslovne rezultate, pa zar nije poanta kupovati vrijednosnice koje su podcijenjene? Uostalom čak i da se ne premaši Vaš target u sljedećoj godini to je +25% i još vrlo izgledna dividenda.
Prehrambeni sektor je vrlo neelastičan sektor i nudi veću sigurnost ulagateljima od brodarskog, no u brodarima su zasigurno veći potencijalni prinosi, uz dobar risk/reward ratio, ako ulažete u profitabilnu tvrtku kao što je ULPL
Molim da se izjasnite šta ste htjeli postići copy/pasteom dijela mog posta?