Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 15,20 | 228 | 15 | 15,20 | 15,50 | 0,00% |
Drage kolege ja sam se samo malo drznuo da razmišljam o potencijalu firme ULPL u naredne dvije tri godine. Kada prema planu uprave 2011 se flota pojača za još 2 bulk carriera od po 52000 DWT UP će imati flotu od 5 bulkera i 4 tankera ukupne tonaže od cca 400.000 DWT, bit će to respektabilna flota relativno mladih brodova (oko 4 godine), smatram da je to potencijal koji će moči godišnje uprihodovati oko 100.000.000 USD recimo već u 2012. Ovo pišem zato što mi je dosadilo čitati postove hoče li ULPL na 580 ili na 700, kao dugoročnog investitora više me zanima kakva je perspektiva ovog brodara u narednih 3-5 godina.
Mi ipak živimo u sadašnjosti i nije nam svejedno hoće li biti 580 ili 700,a Vi kupite za godinu dana kada prihodi budu kave ste naveli(bez ljutnje ja sam silom prilike na ulpl dugoročni)pozdrav
Budućnos bi mogla… pretpostavimo da će se BDI kretati… hipotetska kalkulacija… očekujem Vaša mišljenja.
We herebelow quote the opinion of a Greek experienced shipowner for today’s
and years to follow dry market.
“I have not seen market collapse on any grand scale. Today’s crisis is linked to
the one billion people that work in the Western economies. Three billion
people in the East are not experiencing a crisis. They are experiencing
growth. In what concerns the dry market, even though owners will face overtonnaging
next year, there will be just as much demand. The market is like a
chameleon-it adapts,”
Week 52 http://www.intermodal.gr
[yawn]
[/quote]
Kolega, ako sam ipravno shvatio tekst, ima samo jedan problem u tom vašem linku!
Naime iako tih tri mrld ljudi u istočnim ekonomijama imaju rast gopodarstva pitam se kome će oni slati brodovima robu ako onih 1 mrld ljudi u Western Economies propadnu??
Dajte to provjerite pa nam javite…….da možemo napraviti odgovarajuće forcaste
sp ( srdačan pozdrav )
Kolega, ako sam ipravno shvatio tekst, ima samo jedan problem u tom vašem linku!
Naime iako tih tri mrld ljudi u istočnim ekonomijama imaju rast gopodarstva pitam se kome će oni slati brodovima robu ako onih 1 mrld ljudi u Western Economies propadnu??
Dajte to provjerite pa nam javite…….da možemo napraviti odgovarajuće forcaste
sp ( srdačan pozdrav )
a ti onda nisi ispravno shvatio tekst… a link je tu vise zbog nekih svjezijih brojeva nego zbog tamo neke nazovi ‘mudrosti’ nekog grka…
tako da mi se i nece bas s tobom prepucavati… lijepo ti pise ‘The market is like a
chameleon-it adapts’… trziste je veliko, kao sto je i more veliko…
a sudbina odredjenih viskova, koji ce u novom sveckom poredku zapadnjackih ‘demokratija’ podanfati posao, pa ce morati jos vise muljati na crnjaka- ne zanima me previse… pauletijevi brodi ionako u svojoj primarnoj zadaci ne prevoze nikakvu luksuznu materiju poput plejke 3 recimo, za koju krajnji potrosac nece moci izdvojiti minimum koji mora izdvojiti kako bi uopce zivio na ovoj usranoj zemaljskoj kugli… whatever [kiss]
Drage kolege ja sam se samo malo drznuo da razmišljam o potencijalu firme ULPL u naredne dvije tri godine. Kada prema planu uprave 2011 se flota pojača za još 2 bulk carriera od po 52000 DWT UP će imati flotu od 5 bulkera i 4 tankera ukupne tonaže od cca 400.000 DWT, bit će to respektabilna flota relativno mladih brodova (oko 4 godine), smatram da je to potencijal koji će moči godišnje uprihodovati oko 100.000.000 USD recimo već u 2012. Ovo pišem zato što mi je dosadilo čitati postove hoče li ULPL na 580 ili na 700, kao dugoročnog investitora više me zanima kakva je perspektiva ovog brodara u narednih 3-5 godina.
Mi ipak živimo u sadašnjosti i nije nam svejedno hoće li biti 580 ili 700,a Vi kupite za godinu dana kada prihodi budu kave ste naveli(bez ljutnje ja sam silom prilike na ulpl dugoročni)pozdrav
[/quote]
Slažem se kolega da živimo u sadašnjosti, ali u cijenu dionice uvijek je ugrađena budućnost i zato je lijepo da i o njoj raspravljamo. Želio sam prethodnim postom podsjetit kolege kakva potencijalno budućnost očekuje ovu firmu, što za budućnost znaći 11 relativno novih brodova (cca 4 godine), što za budućnost znači flota od blizu 500.000 DWT, povečanje flote+oporavak vozarina trebala bi logično rezutirati povečanjem prihoda i dobiti. Naravno ključno je pitanje kada će tržište i burza počet uočavati i nagrađivati tu činjenicu rastom cijene dionice.
izgleda neko ovo pročito i odma skinuo 2 komada s aska [thumbsup] [lol]
Kolega Flyeru, jel vi to sugerirate da nisu sve pokupovali sindikalisti? kao što se hvale u zadnje vrijeme…..
[rolleyes]
Ne, kolega vidra….podebljo i ja danas po 600…ak je gazdi dobra cijena i meni je..
Čestitam kolega, to je duh i vjera u dionicu!!
Dokup i samo dokup [thumbsup]
Pavletić se opet podebljao za 140 komada…
gdje si ti to vidio? na zse.hr ne piše ništa..
Nisu objavili….
http://www.mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjene.aspx?sifSim=ULPL-R-A
i usporedi s stanjem na
http://www.skdd.hr/portal/f?p=100:52:4427429695307184::NO:RP::
ako nisu objavili, moguće da Pavletić uopće nije kupovao… možda je to bilo samo najprije prebacivanje na neki skrbnički račun pa opet vraćanje na osobno ime….