Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
ALI mislim da je rano za ulazak u brodare, previše je tu fluktuacija, nejasnoća…
nerealno je očekivati da će se objektivno ponovit ATH, target postavit tako visoko je bahato …
Kad ne bude rano biće kasno.
Nadam se da smo ovom žustrom raspravom oko trejdanja,pomogli mnogim malim ulagačima (koji ne sudjeluju aktivno na ovom forumu, ali ga prate) koji su jednako zbunjeni kao i svi mi koji pišemo na ovu temu.Savjetovanje o trejdanju kao izlazu iz debelog ili manje debelog minusa,je u najmanju ruku neoprezno,ponekad i svjesno obamnjivanje, i pokušaj dodatnog zbunjivanja, a time i "šišanje naivnih ovčica" koje se upuste u takve rizike.
Tko se bavi trejdom, kao načinom zarade,po mojem mišljenu,neka otvori novi topic,i neka tamo jedni drugima "savjetuju" s čime da dilaju.
Ovaj topic ULPL večinom čine ljudi kojima kratkoročni trejd nije izvor zarade,već su to ljudi koji nove vrijednosti stvaraju na svojim radnim mjestima,a ulaganje u dionice smatraju kao nekom vrstom štednje, i oplemenjivanje kapitala stvorenog od rada.
Ja sam takav dojam stekao, iako ima kako vidim i drukera,tj.trejdera kojima najviše pašu ove oscilacije.
Topic ULPL bi trebao najviše govoriti o stanju u brodarstvu,brodogradnji,vozarinama,radu uprave Društva,i sve što je u vezi sa djelatnostima kojima se bavi ULPL.
O tome je zadnje vrijeme jako malo govori,pa su nestali sa topica (ili se vrlo rijetko javljaju) kolege koje su stručno pratile,izvješavale nas o novogradnjama,rezalištima,potražnji i ponudi bukl carriera,cijenama vozarina,pomorcima,analiza financijskih izvještaja..etc.etc.
Neću nabrajati kolege na koje se ovo odnosi, oni će se prepoznati.
Molio bih vas,vratite se na topic,razgovarajmo konstruktivno o problemima,i ne dozvolimo da nas trejderi zavade.
Ulagač je long time runner,a trejderi žive od danas do sutra.Danas je bogataš,sutra kopa po kontenjerima.Kocka je vrlo opasna,pogotovo ako nisi krupije.
Ma moram po ko zna koji put ponovit da su ULPL i brodari integralni dio svjetske ekonomije. Brodare uobičajeno pogađa efekt cikličnosti (Molodovsky efekt). I obično je priča ista. Tradicionalno pametni brodovlasnici (a tu su u ULPL eksperti) generiraju sredstva u konjukturi a kupuju brodove u recesiji. I na bazi ovog gore ja vidim brz oporavak ULPL.
Sa malima kakvi smo i sami veliki vrlo lako izlaze na kraj. Nervoza trese kako neki kažu drhtave ručice iako ja ne volim taj izraz jer normalan čovjek brine o svojoj investiciji i pokušava je zaštititi na po njemu naj bolji način. Zbog toga je ULPL postala raj za velike i male tradere. To je i dobro i loše. Mrcvare dionicu na razini 600-700 ali joj sa druge strane daju likvidnost i drže je u fokusu.
Kupujući dionice investiramo u budućnost tj nadu u budući rast. Trenutno je ta budućnost svjetla i likovi ala ”Aman” moraju biti svjesni da ukoliko žele izaći iz ove dionice sa dobiti moraju biti strpljivi. Svojim pisanjem samo beskorisno troše prostor jer to dionicu neće pomaknuti ni gori ni doli iako im je to intenca.
Kad ne bude rano biće kasno.
– znam puno ljudi koji su bili u pravu prije vremena/reda, pa su imali XX % GUBITKE
– sa druge strane imaš ljude koji sačekaju potvrdu da su u pravu i propuste RAST ok X %, i onda
kupuju, pa su u plusu ….
-to mislim na male investitore koji rade sa iznosom oko XXX k kn., sa većim iznosom potrebno je
skupljanje na prihvatljivim razinama
Savjetovanje o trejdanju kao izlazu iz debelog ili manje debelog minusa,je u najmanju ruku neoprezno,ponekad i svjesno obamnjivanje, i pokušaj dodatnog zbunjivanja, a time i "šišanje naivnih ovčica" koje se upuste u takve rizike.
Ja sam takav dojam stekao, iako ima kako vidim i drukera,tj.trejdera kojima najviše pašu ove oscilacije.
– neznam dali se i ovo odnosi na moj post, ali citirao si mene ….
ako ti ne pašu oscilacije na TK onda si fulao način na koji si mislio povećati kapital…
a day trading ne radim, nemam toliko viška novaca [cool]
ovaj post sam mogao stavit na bilo koji od brodara (osim TNPL [tongue])
lp
Još uvijek se prepirate (diskutirate) oko nevažnog day tradinga kojem svakodnevno svjedočite na ZSE. Malo gore malo dolje.. Poneko tu i tamo i štipne neku lovicu ali sve je to više zanimacija i ubijanje vremena.
Nisam još vidila post u kojem netko decidirano kaže da je sve važno. I BCTI i BDI i DRY i novogradnje i ugovori i proizvodnja čelika u Kini i dividenda, ali da je najvažnije ima li na tržištu novaca za ulaganje.
Kad nema novaca onda vam pravu zaradu može donijeti jedino posjedovanje dionice tvrtke tipa ULPL koja iz garage shippinga izrasta u multinacionalku, a kad ima novaca onda uopće nije bitno koju dionicu posjeduješ. Podsjetite me da vam jednom ispričam priču o lukovicama u Nizozemskoj…
Promet burze bilježi 20 mil kn dnevno, a svi znate da u ovom trenutku 90% prometa rade day traderi koji istu dionicu po 2-3 puta dnevno kupe i prodaju. Realan promet u stvari je mizerija mizerije.
Današnje cijene prilika su za dobru zaradu kao dugoročno ulaganje na 1-3 godina ili kao razbibriga za one kojima je kladionica preplitka zanimacija pa traže kvaziintelektualni izazov, a ustvari su kockari u duši.
Dugoročni rizik je produbljivanje krize socijalni nemiri i ine stvari koje bi nas sve skupa odvele u cikličku putanju prema dnu a koja bi promijenila svijet koji poznajemo do te mjere da bi nam gubitak novaca na dionicama predstavljao najmanji problem u životu.
ako ti ne pašu oscilacije na TK onda si fulao način na koji si mislio povećati kapital…
Uprava se i dosad pokazala vrlo sposobna da izvuče maximume u brodarskom sektoru, pa dok su oni na čelu ove kompanije, vjerujem da svojim znanjem,(i poznanjem) će i dalje ostvarivati jedne od najvećih profita, u odnosu na konkurenciju.
Više nije čak ni pitanje, koliko su spremni riskirati, i platiti taj rizik. Samo koliko ste vi spremni riskirati.
Pošto nisam trgovac dionica, već obična mala investitorica, kupujem dionice i tako prisilno štedim, jer bih novce iovako ionako potrošila na više-manje pametne stvari, koje mi sigurno ne mogu donijeti ništa za starost.U dioničarstvo i dalje vjerujem, stoga kad skupim dovoljno sredstava, i učini mi se nešto kao povoljna kupnja za budućnost, to i učinim.
ULPL mi se čini kao povoljna kupnja za budućnost (naravno da uvijek može biti i povoljnije, ali za to treba imati i puno znanja i puno sreće), i to je svrha mog "kontreštavanja" sa Vama, ipak "velikim stručnjacima" u pomorstvu. (ali ne i u brodarstvu, jer da jeste, bili bi ste u Upravi ULPL)
Vjerujem da mi nećete zamjeriti, ovo je moje viđenje, i pošto sam dvadesetak godina mlađa, imam i drugačija viđenja na budućnost.
http://www.chinadaily.com.cn/china/2009-12/27/content_9234280.htm
"The year 2009 was the hardest in the Chinese trade history, but the nation has made positive achievements," said Zhong Shan, vice-minister of commerce, during the China Economic Forum held in Beijing.
It’s very likely that China will take over Germany this year as the world’s biggest exporter and that the share of China’s exports in world exports will rise to nine percent this year from 8.86 percent last year, he predicted.
Uprava se i dosad pokazala vrlo sposobna da izvuče maximume u brodarskom sektoru, pa dok su oni na čelu ove kompanije, vjerujem da svojim znanjem,(i poznanjem) će i dalje ostvarivati jedne od najvećih profita, u odnosu na konkurenciju.
Više nije čak ni pitanje, koliko su spremni riskirati, i platiti taj rizik. Samo koliko ste vi spremni riskirati.
Pošto nisam trgovac dionica, već obična mala investitorica, kupujem dionice i tako prisilno štedim, jer bih novce iovako ionako potrošila na više-manje pametne stvari, koje mi sigurno ne mogu donijeti ništa za starost.U dioničarstvo i dalje vjerujem, stoga kad skupim dovoljno sredstava, i učini mi se nešto kao povoljna kupnja za budućnost, to i učinim.
ULPL mi se čini kao povoljna kupnja za budućnost (naravno da uvijek može biti i povoljnije, ali za to treba imati i puno znanja i puno sreće), i to je svrha mog "kontreštavanja" sa Vama, ipak "velikim stručnjacima" u pomorstvu. (ali ne i u brodarstvu, jer da jeste, bili bi ste u Upravi ULPL)
Vjerujem da mi nećete zamjeriti, ovo je moje viđenje, i pošto sam dvadesetak godina mlađa, imam i drugačija viđenja na budućnost.
http://www.chinadaily.com.cn/china/2009-12/27/content_9234280.htm
"The year 2009 was the hardest in the Chinese trade history, but the nation has made positive achievements," said Zhong Shan, vice-minister of commerce, during the China Economic Forum held in Beijing.
It’s very likely that China will take over Germany this year as the world’s biggest exporter and that the share of China’s exports in world exports will rise to nine percent this year from 8.86 percent last year, he predicted.
[/quote]
[kiss] [kiss]
Ovaj što udara jedinice nikako da shvati da je za slučaj duže recesije IMHO razina ulpl oko 1300 a crobexa oko 3000 i da se tek trebamo vratiti onamo, a zatim tek možemo početi rasti zbog naznaka oporavka.Sve ispod tih razina dogodilo se zbog uračunatog rizika propasti svjetske ekonomije i potonuća u srednji vijek.
http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=80118&Itemid=79
Propelled by the continued recovery of the economy, global steel demand revived slowly, the operation rate of steel mills also railed successively and the price of raw material is inevitable to increase next year. Based on the improvement of cost and demand, oversea steel mills began to advance the steel prices for January of 2010.
održana sjednica nadzornog odbora…
Tuna Brajković i ekipa su pametni ljudi koji godinama znaju iskoristiti opće interes za određene akcije. Stvoriti ovakvog brodara praktički iz ničega vrhunski je odrađen posao. Cepalo se i preko Liberije i ko zna svega ne. Malo smo i svi mi pomogli u tome. Ta ekipa je danas bogata kao malo ljudi u Hrvatskoj i bilo bi fer da određene užitke osiguraju i dioničarima ULPL.
Nadam se da će toliko biti fer [thumbsup]
Na kliko da kupin? Iman nekih 25 iljada Evra pa bi jamio i ja malo sebi i familiji.
Kolega po onom sta je nedavno publicirao ditektor ULPL oni su naša naj stabilnija pomorska kompanija. Nemaju brodova na spotu. Brodove zaključuju na 5 godina ni visoko ni nisko i to samo kvalitetnim unajmiteljima. U ovoj krizi brodovi im rade isto kao u naj boljim danima. Ni jedan TC nije otkazan [thumbsup]
sa Vama, ipak "velikim stručnjacima" u pomorstvu.
[thumbsup]
– da ti budem iskren nisam stručnjak u pomorstvu,slavonac u pomorstvu [bye] nikako, kada se dođe na more i sjedam u barku ne idem nigdje bez starih morskih vukova [smiley]
– nisam stručnjak ni za brodare, ako želiš pročitati postove stručnjaka za brodare malo prozujaš netom, nađeš ostatke foruma koji je nedavno prestao sa radom i postove nicka "znanac"
drugu stvar sam mislio reći … prije cca pola godine savjetovao sam prijatelja da ne ulazi u ULPL ( bila je oko 800 -850), nedavno sam se čuo sa njim i pohvalio se da je ušao oko 700 kn, rekao sam mu da se zahe..o/ kratkoročno …a motiv ulaženja mu je bio savjet jednog forumaša
– da se razumjemo ne savjetujem ulaz niti prodaju, savjetujem knjigu u ruke… net i istraživati, pa ako se i napravi greška, biti će to isključivo tvoja greška, a dobit će biti puno slađa
a forum ostaviti samo za raspravu, razmjenu iskustva ….a nikako osnovu za odabir dionice
vidi mene, šutim godinu pa u jedno danu 3 posta, ovo mi je rekord
lp
– da se razumjemo ne savjetujem ulaz niti prodaju, savjetujem knjigu u ruke… net i istraživati, pa ako se i napravi greška, biti će to isključivo tvoja greška, a dobit će biti puno slađa
Dosad nisu popratili ni u jednom dnevniku,mediju, nove ugovore ULPL,širenje posla,odlično poslovanje u odnosu na druge brodare i ostale firme,a kad se radi o nekom novom poslu za IGH onda pola dnevnika prođe o promiđbi o IGH-a zato što je to politička dionica a šta se tiče ULPL nemože me nitko uvjerit da je to slučajno.
– nisam stručnjak ni za brodare, ako želiš pročitati postove stručnjaka za brodare malo prozujaš netom, nađeš ostatke foruma koji je nedavno prestao sa radom i postove nicka "znanac"
ispravak: "znalac", davno je bilo …
isprika ako netko stoji i iz nicka "znanac"
vrijeme je za zimski san ….