Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
-što ste svi zašutjeli, pa brodovi i dalje voze, a dionicu ste danas mogli kupiti još jeftinije.
pa danas jos jeftinije…pa jos pa jos…. [bye] [bye] [bye] dok atpl drzi 1000 kn…jos je dobro…..
prognozirali su Ujedinjeni narodi u godišnjem izvješću [lol] [lol]
whatever, ja cekam izvjesce WMO-a [wink]
Baltic Exchange Dry Index 3791 DOWN 111
BCI Baltic Exchange Capesize Index 5679 DOWN 269
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3900 DOWN 89
BSI Baltic Exchange Supramax Index 2429 UP 15
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 1222 UP 12
http://business.hr/hr/Naslovnica/Ekonomija/Teska-vremena-cekaju-brodare
teška vremena za brodare
teška vremena za građevince
imali kakvih dobri vremena nije mi jasno
Ma kolega šta se uzbuđujete. Postupili ste kao pravi investitor jer je bilo vidljivo iz aviona gdje će ta dionica. Od toliko tehničara svjetskog glasa to niko nije ni primjetio nego su vikali strong buj.
A i sam sam napisao nekoliko retka o ovoj dionici i problemima koje se pokušalo zamaskirat izvješčem.
Nažalost ide to još dole ne samo zbog tekuće likvidnosti koja je očajna nego i zbog drugih stvari. Neću sad ja o tome sigurno znaju odgovor oni šta su vam vikali buj na 730. Šta je sa ovim novim tankerima?
Ako mislite ulazit opet kratkoročni target za ulaz – 610 kn
srednjeročni 490 kn.
[/quote]
Eto mic po mic bliže nam se naši targeti. Naravno budite oprezni i kod 610 je moguć proboj nadolje. To je šta se tehničke analize tiče.
Vidim nema mi kolega koje su tumačile kako je FI izvrsno. Ne sumljam u njih – oni su ljepo prodali svojim pajdašima koji su lagano nasjeli na te priče.
Evo jedno pitanje. Ako je sve tako divno i krasno u Ulpl – ko to prodaje? ko? ko?
[/quote]
hvala
imali kakvih dobri vremena nije mi jasno
jel moze ovo:
Ethiopian Shipping Lines have placed an order for two 41,500 dwt tankers
and seven 28,000 dwt MPP’s with delivery in 2011, the order has a
total cost of $290.0m. RWE Innogy has inked a contract for two plus one
option offshore vessels at $300.0m with delivery in 2011.
[kiss] [lol]
jel moze ovo:
Ethiopian Shipping Lines have placed an order for two 41,500 dwt tankers
and seven 28,000 dwt MPP’s with delivery in 2011, the order has a
total cost of $290.0m. RWE Innogy has inked a contract for two plus one
option offshore vessels at $300.0m with delivery in 2011.
[kiss] [lol]
[/quote]
neznam možda i može neznam prevesti
Mislim da je ovaj sadašnji pad crobexa i ULPL taktičke naravi i da će poslije ovoga usljediti rally pred kraj godine i nemoj te se iznenaditi ako ULPL preskoći i 1000 kn.
vidi se po ocjeni da su ovog forumasi puni….NEBU TO NIKAMO ISLO dok se ne rasproda…..
ULPL se raspada a potpisuje jos ugovora za gradnju ….
da da da
Mislim da je ovaj sadašnji pad crobexa i ULPL taktičke naravi i da će poslije ovoga usljediti rally pred kraj godine i nemoj te se iznenaditi ako ULPL preskoći i 1000 kn.
vidi se po ocjeni da su ovog forumasi puni….NEBU TO NIKAMO ISLO dok se ne rasproda…..
[/quote]
Pa možda je tako i bolje, sve je manje drhtavih ručica…al ima ih još dovoljno…
jel moze ovo:
Ethiopian Shipping Lines have placed an order for two 41,500 dwt tankers
and seven 28,000 dwt MPP’s with delivery in 2011, the order has a
total cost of $290.0m.
[/quote]
neznam možda i može neznam prevesti
[/quote]
pa to ti je na tragu ovog [wink] [kiss]
‘U međuvremenu, što je potvrdio i direktor Uljanik Plovidbe Dragutin Pavletić, Uljanik planira graditi brodove za domaću Uljanik Plovidbu kojoj se sada zbog niske cijene brodova to isplati, dok Uljanik time sebi osigurava zaposlenost u kriznim vremenima.
"U ovo vrijeme potpuno nesigurnog tržišta dogovorili smo gradnju brodova namijenjenih prvenstveno za prijevoz rasutih tereta koje namjeravamo izgraditi u Uljaniku o čemu ćemo ovih danas potpisati ugovor", kazao je Dragutin Pavletić. ‘
sad ne mos rec da ti nis rekao [kiss]