Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,56 | 4.076 | 280 | 14,50 | 14,90 | 3,45% |
Kolege, s obzirom na zapanjujuće otkriće o vrijednosti flote ULPL, te s obzirom na financijsko stanje i problematičnu situaciju kreditiranja, za koju sumanjam da se na ovoj temi dugo vremena gurala pod tepih, moram nadodati još jednu negativnu činjenicu koja bi mogla ubrzo utjecati na vrijednost ove tvrtke.
S obzirom na pritisak EU-a, smatram da će se ova firma jednostavno morati prodati ispod trenutne cijene na burzi. Dokapitalizacija ingre je pokazala da investitori u vrijeme financijske krize i manjka likvidnosti nisu više toliko naivni da plaćaju nešto više nego što zaista vrijedi.
Tijekom prvog pokušaja prodaje, konačno smo se probudili i shvatili da međunarodni i domaći investitori nisu zainteresirani za preuzimanje ovog famoznog i u Hrvatskoj razvikanog brodogradilišta. Ti investitori imaju uvid u poslovanje ULPL u znatno većim razmjerima od svih nas na forumu, i uvjeren sam da bi ga kupili da to zaista nešto vrijedi i da je tvornica novca.
Trenutno je vlada je stjerana u kut, te ako želi na vrijeme zatvoriti poglavlja i završiti pregovore, morat će se riješiti ove tvrtke i osjetno sniziti kriterije vrednovanja, jer je branša u koju spada ULPL u ozbiljnim problemima u cijelome svijetu, dakle mora se dati uz razuman diskont.
Mislim da vlada neće čekati oporavak od globalne recesija, nego da će prodati odmah i sada, jer sada ulazimo u EU, sada u vrijeme krize brodara i brodogradnje. To je porazno, ali nema druge, barek kako sada stvari stoje. Na kraju uvijek najgore prođu mali dioničari i radnici. [cry]
Ja sam napravio izračun vrijednosti FLOTE a ne firme.
Koristio sam pritom podatke sa internet stranice Uljanik Plovidbe gdje stoji da imaju 4 tankera.
Ili vi znate bolje od njih koliko imaju tankera ili oni nemaju više novaca za plaćati održavanje stranice.Ne znam što je ali ni jedno ni drugo nije dobro.
Kolega 106,što se tiče kreditiranja, i Pevec su kreditirale banke a bogami i HG Spot…
…
Što mislite kolika je sad vjerovatnost da ULPL dobije novi kredit?
Tko će dati novi kredit firmi u najrizičnijem sektoru koja ima 156% duga na kapital?
jest bogumi, ali ste se u jednom trenutku pozvali i na trenutnu vrijednost dionice, pa ste sukladno tome dodirnuli i ukupnu vrijednost firme… jel tako bilo ? tako je…
i kako to da ne citate osnovno, a bavite se izracunima ? internet stranica uljaniksm-a, na koju se pozivate, pod rubrikom novosti ima vijest radnog naziva ‘Porinuće tankera’… http://www.uljaniksm.com/pages/posts/porinuce-tankera67.php tu su vam osnovni podaci za obje novogradnje…
tim ste tragom, da vam je stalo informirati se barem osnovno, dosli bi do stajaznam vijesti novog lista od 22.10 i informacija o pokojem miljuncicu o kojem http://www.youtube.com/watch?v=kBr-bUi3dl0 moze samo sanjati:
»3. maj« ima u završnom opremanju i tanker »Verige« za pulsku »Uljanik plovidbu«, a na kojem su zbog potpunog nedostatka novca također zastali svi radovi. Starčević kaže da bi se sada taj brod, nosivosti 51.800 tona, trebao završiti i isporučiti Puljanima do kraja ove godine što je itekako važan detalj. Ne zbog potencijalnih penala koje bi zbog kašnjenja u gradnji ovog broda mogao imati »3. maj« – u konačnici, ugovor je takav da riječki škver ima »grace period« od čak šest mjeseci – već zbog činjenice da u trenutku isporuke naručitelj, u ovom slučaju pulski brodar, treba platiti još oko 33 milijuna dolara za taj tanker…
i da jezikom birtije skratimo s*anje po tom pitanju:
moje osobno vozilo je na trzistu prije krize vrijedilo 30tak k kuna… sad vrijedi oko 20… a zapravo vrijedi daleko manje, jer nije trazena roba, pa je upitno bi li ga mogao utopiti i za 15… no taj isti francuz je u odlicnom stanju, pouzdan, i neverovatno ali ne kvari se, meni osobno donosi svjevrsan prilican dobitak svakodnevnom uporabom… u relativno jednakoj mjeri prije, sada, a vjerujem i nakon krize… i devojke ga vole [wink]
btw- politika kreditiranja ulpl-ovih vozila je malo kompleksnije prirode… informacije o tome cete nekom ipak morati platiti…
pevec i hgspot su jedna sasvim suprotna industrija od ove, ni izdaleka se ne mogu usporedjivati… o menagementu da ne govorim… opcenito, uvrijeda je na ovoj temi spominjati rijec pevec, osim ako ne proslavljamo izvesce lomeci case na visnjine taktove [lol]
i ako je ovo najrizicniji sektor, kako to da su i pevec, hgsrot, vemil i ini potonuli, a ovo plovi i prikazuje dobit ? svi skupa su sudjelovali u politici vlastitog sirenja, s razlikom sto neki to jos uvijek cine dok su drugi postali predmet naslovnica i vasih aduta iz rukava ?
pitanje kolika je sad vjerojatnost da ULPL dobije novi kredit svoj odgovor nalazi u cinjenici da je svoje ideje o sirenju realizirao u epicentru krize, u trenucima kad mu je vrijednost dionice bila na najnizim razinama…
joj kakva je samo poezija sve ovo sto vam pisem, ne mogu verovati kako sam lep i pametan…i mlad… i jos imam neku paru u dzepu… joj majko sto me rodi [lol] [lol]
Recimo da imam privatnu taxi firmu sa autom-starom ragom koja vrijedi 5000 kn. Imam i stambeni kredit od 100.000 kn na leđima. Također imam dugoročne ugovore s klijentima i uspjevam zaradom pokriti i ratu kredita i pristojno živjeti….
Sumarno:
Vrijednost moje "flote": 5.000 kn
Vrijednost obveza: 100.000 kn
Iako za ovu dionicu BDI nije od presudnih značaja činjenica je da u ovom sektoru isti ima primarnu ulogu u svemu….Ako je ova dionica na maximumu BDI-a vrijedila čak i preko 4.500 kn sada bi proporcionalno trebala bit na 1/3 iste cijene zbog toga jer je i BDI na oko 1/3 svog maximuma…
I tu bi trebalo još uzet u obzir da pad BDI-a nije utjecao toliko na ovu firmu zbog dugoročnih ugovora.
Novčani tijek od poslovnih aktivnosti je u porastu cca. 80%…Da nisu povećali kratkoročne obveze bio bi u porastu cca. 40%….S novim brodovima je zaočekivat da će porast biti i veći….
Novčani tijek od investicijskih aktivnosti je oštećen za uteg od 240 mil koji su izdvojili za kupnju….
I bez obzira na to ukupno smanjenje novaca u blagajni je za cca. 60 mil, a to je i malo s obzirom na kupnju…
Kolege, s obzirom na zapanjujuće otkriće o vrijednosti flote ULPL, te s obzirom na financijsko stanje i problematičnu situaciju kreditiranja, za koju sumanjam da se na ovoj temi dugo vremena gurala pod tepih, moram nadodati još jednu negativnu činjenicu koja bi mogla ubrzo utjecati na vrijednost ove tvrtke.
S obzirom na pritisak EU-a, smatram da će se ova firma jednostavno morati prodati ispod trenutne cijene na burzi. Dokapitalizacija ingre je pokazala da investitori u vrijeme financijske krize i manjka likvidnosti nisu više toliko naivni da plaćaju nešto više nego što zaista vrijedi.
Tijekom prvog pokušaja prodaje, konačno smo se probudili i shvatili da međunarodni i domaći investitori nisu zainteresirani za preuzimanje ovog famoznog i u Hrvatskoj razvikanog brodogradilišta. Ti investitori imaju uvid u poslovanje ULPL u znatno većim razmjerima od svih nas na forumu, i uvjeren sam da bi ga kupili da to zaista nešto vrijedi i da je tvornica novca.
Trenutno je vlada je stjerana u kut, te ako želi na vrijeme zatvoriti poglavlja i završiti pregovore, morat će se riješiti ove tvrtke i osjetno sniziti kriterije vrednovanja, jer je branša u koju spada ULPL u ozbiljnim problemima u cijelome svijetu, dakle mora se dati uz razuman diskont.
Mislim da vlada neće čekati oporavak od globalne recesija, nego da će prodati odmah i sada, jer sada ulazimo u EU, sada u vrijeme krize brodara i brodogradnje. To je porazno, ali nema druge, barek kako sada stvari stoje. Na kraju uvijek najgore prođu mali dioničari i radnici. [cry]
ispričavam se kolega, ali dozvolite da baš nisam razumio vaš post. O čemu vi zapravo pričate?
[undecid]
Iako za ovu dionicu BDI nije od presudnih značaja činjenica je da u ovom sektoru isti ima primarnu ulogu u svemu….Ako je ova dionica na maximumu BDI-a vrijedila čak i preko 4.500 kn sada bi proporcionalno trebala bit na 1/3 iste cijene zbog toga jer je i BDI na oko 1/3 svog maximuma…
I tu bi trebalo još uzet u obzir da pad BDI-a nije utjecao toliko na ovu firmu zbog dugoročnih ugovora.
Malo ozbiljnosti pridodajte analizi.
ULPL je bila na 4.500 početkom listopada 2.007.
USS 490:511=0,96
Crobex 2.050:5.100= 0,40
Broj dionica 187.500/2.10.2007/:580.000=0,32
Uzmite u obzir da je tada veliko zaduženje i veliki broj ugovorenih novogradnji predstavljala prednost,a sada je to veliki hendikep.I tu trebna uzeti veliki diskont.
Međutim,dokapitalizacija nije izvršena besplatno jer se vršila dokapitalizacija po 400 kn po dionici
što možemo tretirati i kao dobit/580.000 -187.500=392.500/
392.500X400=157.000 tis
157.000tis:580.000=270
Svakako ovdje treba pridodati diskont jer je ULPL ova sredstva koristio za kupnju vlastitih dionica
po daleko većim cijenama.Na taj način su branili cijenu i dioničari bi trebali biti zahvalni.
Diskontirati treba i isplačene dividende od 100 kn koje su u ove dvije godine isplačene kao dividende.
Dakle:
4.500X0,96/USD/ X 0,40/crobex/ X o,32/veći broj dionica=553
553+270/efekt dokapitalizacije/ – 100/dividendni prinos/= 723
Dakle tih 4.500 nije bilo preskupo s obzirom na psihološki efekt dokapitalizacije u tom trenutku,a
naročito s obzirom na rast vozarina koji je uslijedio krajem prvog kvartala 2008.Međutim,to nije ionako imalo bitnog utjecaja na dobit ULPL s obzirom dugoročne ugovore.
Ipak glavni problem ULPL se nalazi u velikim kratkoročnim obavezama i otežanim uvjetima kreditiranja naručenih brodova.Kriza nelikvidnosti na pragu.Nova dokapitalizacija izvjesna,ali
tržište nije baš likvidno.Iako jedini od naših brodara posluje sa velikom dobiti/mislim da je P/E 7
ukliko nađe kreditora za nove brodove najbolja kupnja.
A ako ne nađe?
I zato ako ne nađe kreditora ,ne nađe ni mene u ovoj dionici.
Odo ja u TNPL,JDPL,LPLH,ATPL koji za sada nemaju problem likvidnosti.A to je krvotok.
Bio sam u ULPL na 700 nakon izvrsnog izvještaja i pokušao malo istrejdati i iznerviran pobiga na 680.
Kolege, s obzirom na zapanjujuće otkriće o vrijednosti flote ULPL, te s obzirom na financijsko stanje i problematičnu situaciju kreditiranja, za koju sumanjam da se na ovoj temi dugo vremena gurala pod tepih, moram nadodati još jednu negativnu činjenicu koja bi mogla ubrzo utjecati na vrijednost ove tvrtke.
S obzirom na pritisak EU-a, smatram da će se ova firma jednostavno morati prodati ispod trenutne cijene na burzi. Dokapitalizacija ingre je pokazala da investitori u vrijeme financijske krize i manjka likvidnosti nisu više toliko naivni da plaćaju nešto više nego što zaista vrijedi.
Tijekom prvog pokušaja prodaje, konačno smo se probudili i shvatili da međunarodni i domaći investitori nisu zainteresirani za preuzimanje ovog famoznog i u Hrvatskoj razvikanog brodogradilišta. Ti investitori imaju uvid u poslovanje ULPL u znatno većim razmjerima od svih nas na forumu, i uvjeren sam da bi ga kupili da to zaista nešto vrijedi i da je tvornica novca.
Trenutno je vlada je stjerana u kut, te ako želi na vrijeme zatvoriti poglavlja i završiti pregovore, morat će se riješiti ove tvrtke i osjetno sniziti kriterije vrednovanja, jer je branša u koju spada ULPL u ozbiljnim problemima u cijelome svijetu, dakle mora se dati uz razuman diskont.
Mislim da vlada neće čekati oporavak od globalne recesija, nego da će prodati odmah i sada, jer sada ulazimo u EU, sada u vrijeme krize brodara i brodogradnje. To je porazno, ali nema druge, barek kako sada stvari stoje. Na kraju uvijek najgore prođu mali dioničari i radnici. [cry]
ispričavam se kolega, ali dozvolite da baš nisam razumio vaš post. O čemu vi zapravo pričate?
[undecid]
[/quote]
Mislim da je čovik zabuca.Pomješao je ULPL/brodarstvo/ i Uljanik/brodograditelj/
Ipak je Uljanik brodogradnja za sada jedini koji dobro posluje od naših brodogradilišta.
Ok, ovo je bilo površno što sam napisao, ali tvrdnja u globalu stoji….
Treba ovo sagledati u konteksu sva tri posta koja sam poslo….
Jednostavno, već mi je glupo dokazivati da ovaj brodar i dan danas radi s velikom dobiti makoliko to neki ne željeli vidjeti..
Još nešto za dodat…Pretpostavimo da ULPL ima probleme s nelikvidnošću. Do sada je to rješavano dokapitalizacijom…Osobno, ako je toliki problem zašto to ne bi napravili i ovaj puta…Ja ovdjem vidim samo jedan veliki plus za dioničare….
Još nešto za dodat…Pretpostavimo da ULPL ima probleme s nelikvidnošću. Do sada je to rješavano dokapitalizacijom…
u proteklih godinu i sitno dana firma u kontinuitetu podeblja trezor za nekih 28k svojih deonica… po svakakvim cenama, pocevsi tamo negdje od 2000kn… i onda jos pride krajem travnja prebaci 1,5 milja eura iz rezervi za buy istih… to jos tamo cuci neiskoristeno u te svrhe…
kupuje u isto vreme djunke i ulazi u kreditne aranzmane usred krize, prikazuje dobit skoro pa za ne poverovati… u top10 se pojavljuje danko zvani americkojuznoafrickasrpskoruska veza…
zasto bi si onda prepostavljao bilo kakve realne probleme s nelikvidnoscu ? zato sto je lopina napisao poduzi post ? [tongue]
ili verujes da sav taj shit ipak ima neku pozadinu pa se motas u blizini, ili sumnjas u junk pa si miljama daleko… nema izmedju [tongue]
i naravno da se ne slazem da su se dokapima rjesavali problemi s nelikvidnoscu… mozda eventualno problemi s nelikvidnoscu uprave [lol]
Ipak glavni problem ULPL se nalazi u velikim kratkoročnim obavezama
kolega, mislim da niste baš najbolje proučili bilancu. Kratkoročne obveze su oko 15% ukupnog duga i oko 20% u odnosu na kapital ULPL
p.s. molim moderatore da se izjasne zašto mi ne puštaju ovaj post??