ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 19:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
14,17
2.381
168
14,10
14,50
-1,40%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

ulpl ima fünf/five/cinque tankera, dragi fjodore [wink]
zaboravio si na verige, a ima vec dva mjeseca da je rijeci blagoslova za mirno more i sigurnu plovidbu uputio riječki kapucin fra Stanko Dodig… to ti u startu rusi cijelu racunicu [tongue]

5 tankera + 1 u gradnji = 6 tankera

ali to nije bitno nego molim vas ovu temu postedimo nepotrebnim postovima ogorcenih ulagaca





Vidim da se neki razbacuju nekakvim silnim milijunima vrijednosti koje nemaju veze s pameću.
Spominju se cifre od 350 miljuna eura vrijednosti firme!?!?!Halo!?!
Pa da li vi znate koliko ti brodovi vrijede danas? Pa možete dobiti eventualno 150 milijuna dolara za svih sedam.Pa podijelite to sa brojem dionica.O čemu vi pričate?

I? Si podijelio?
Da pomognem, 150 000 000/580 000 = 250 Eur
Pa i nek daju tri broda bankama za obveze, opet ostaje 80 000 000/580 000 = 130 Eur

a mi danas na 90 eur.

Naravno, tako se ne racuna fer vrijednost dionice, ali eto za "raju", da shvate.

Uvjek sam govorio da litra vode u sahari ne vrijedi nista jer nema tko bi je kupio.
Tako je i na ZSE.
[/quote]
dečki iz uprave žele samo stabilnu situaciju na "terenu", jer znaju da se digne vrijednost ove dionice na tih "magičnih" 130 eura..dosta igrača bi izašlo van….a kvaka je u tome što oni to ne žele!!! [embarass]
[/quote]

Bravo Navigare,
Cilj je: niska cijena dionice i priličan broj "drhtavih". Tako se stvaraju uvjeti za spektakularnu akciju prije izlaska na jače tržište kapitala (London, na pr…)
[/quote]

[thumbsup] [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]

samo što nije...

znate dečki to se inače zove; rat protiv špekulanata!

bog je sebi prvi bradu stvorio!

samo što nije...

jedan mići druk
http://www.naftemporiki.gr/markets/quote.asp?id=.BAIT

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica



kolega fedya ponovo iznosite nevjerojatne obmane i laži, ponovo vam kažem, nađite mi takav brod plaćam u kešu!

inače, samo sirovina (čelična pločevina) za takav novi bord košta preko 20 mil $

Kolega sunseekers ja razumijem vašu nervozu i nezadovoljstvo kretanjem cijene dionice ali trebali ste malo proučiti podatke prije nego ste kupovali.Vaše optužbe o mojim obmanama i lažima su naravno smiješne i govore dovoljno o vama kao pojedincu.
I da , evo, možete izvaditi novce iz džepa i platiti u kešu, našao sam vam brod kakvog ima ULPL za 21 milijun dolara prodan prije deset dana."Seto Eagle 47 474 2004 Greeks 21,00mil$.Fearnley’s"
Poslije mi se možete ispričati.

Ali evo pošto sam zlatnog srca, potrudio sam se da vam pokažem koliko vam vrijedi flota koristeći podatke o prodajama brodova u zadnjih dva tjedna.

bulker -Triton Eagle 52579 2003 25,65,
Bulk Navigator 53 565 2006 27,00
tanker- “GAN-VOYAGER” 46,616/2006 –
“GAN-VENTURE” 46,616/2006
-Sold en bloc for $53.0 mill. to undisclosed interests.
-Seto Eagle 47 474 2004 Greeks 21,00 Fearnleys

Dakle ULPL ima četiri tankera 46dwt2004,46dwt2005,462006 i 52dwt 2009.
Ako usporedimo sa ovim cijenama dobivamo 50 milijuna za 2005 i 2006, 21 milijun za 2004 i recimo 35 miljuna za 2009.To je iznos od 106 milijuna za tankere.

Bulkeri-imate tri handy 56dwt 2004,52dwt 2004,53dwt 2006.
Ako usporedimo sa ovim cijenama dobivamo oko 27 milijuna za svaki.
To je ukupno 81 milijun.

Sveukupno kad zbrojimo iznos za tankere i bulkere dobivamo 187 milijuna dolara.
Ne zaboravite da su ovo sve reported prices kojima odmah možete skinuti 10% u startu.
Kad to napravite dobijete iznos od 168 milijuna dolara što je vrlo blizu iznosu od 150 milijuna koji sam ja naveo.I tu sad naravno sve bajke i priče za malu djecu padaju u vodu.
"Ali striček mi smo mislili da nam flota vrijedi barem 2 milijarde dolara što je oko 1000 eura po dionici, a zašto je ona 650 kuna na ZSE?"

Jesam ja kriv što ste kupovali po 700?
NISAM!!
Jesam ja kriv što ne znate koliko vam vrijedi flota?
NISAM!!!
Jesam ja kriv što su dugovi veći od vrijednosti flote?
NISAM!!!
Jesam ja kriv što se cash na računu istopio?
NISAM!!!
Jesam ja kriv što kupujete mačka u vreći?
NISAM!!!

Da li je vama jasno da su dugovi 175 milijuna dolara a vrijednost flote je 168 milijuna?
Bojim se da nije
[/quote]

odlična analiza kolege Feđe, samo je trebao dati radni naslov "kad bi bilo kaj se babi snilo" [cool]
no, omogučimo mu popravni uz zaboravljene činjenice 57 milja dobiti i brodovi NISU na prodaju

FEDYA, nemaš znanje i okani se drukanja…. Ako nisi primjetio ogromne količine su ukrcane po ovim količinama. Glede pada, iskren da ti budem volio bi vidjeti ULPL opet na 440kn i kupovati povoljnije.
Al čisto sumnjam da bi taj film opet gledali.
Svejedno 612kn i punjenjene GAP-a je tehnička realnost

Dragi kolege, bojim se da je vaša moć zapažanja prilično ograničena, jer stalno pričate o tome da nisam računao brand, nisam računao dobit od poslovanja, nisam računao udjel u Viktor Lencu itd.
Ja sam napravio izračun vrijednosti FLOTE a ne firme.[/b][/u]
Koristio sam pritom podatke sa internet stranice Uljanik Plovidbe gdje stoji da imaju 4 tankera.
Ili vi znate bolje od njih koliko imaju tankera ili oni nemaju više novaca za plaćati održavanje stranice.Ne znam što je ali ni jedno ni drugo nije dobro.
Kolega 106,što se tiče kreditiranja, i Pevec su kreditirale banke a bogami i HG Spot.
Pa pogledajte gdje su sad.Škrguću zubima.
Ne znam koliko ste upućeni ali Europske banke drže oko 350 miljardi dolara kredita brodarima.
To su sve vrlo rizični krediti i rezervacije koje se vrše ove godine su enormne.
Nordbank koji su među najvećim bankama za brodare su ove godine već dobili 19 milijardi pomoći od vlade Njemačke.
Što mislite otkud je ta vaša banka dobivala novce da kreditira ULPL?
Što mislite kolika je sad vjerovatnost da ULPL dobije novi kredit?
Tko će dati novi kredit firmi u najrizičnijem sektoru koja ima 156% duga na kapital?
Ma,neću vas plašiti više.
Vidim da ste svi sigurni u svoju investiciju.

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA

koji je zapravo vaš interes kolega fedya? zašto uopće pišete na ovoj temi?

izračun flote koje ste napravili je u najamnju ruku neozbiljan…..ja se neću usuditi radi izračun jer zbilja ne baratam relevantnim podacima o tržištu rabljenih brodova

ali jednu stvar ipak jako dobro znam, a to je da se za takav bord danas, da ide u scrap može dobiti preko 10miljuna $


Dragi kolege, bojim se da je vaša moć zapažanja prilično ograničena, jer stalno pričate o tome da nisam računao brand, nisam računao dobit od poslovanja, nisam računao udjel u Viktor Lencu itd.
Ja sam napravio izračun vrijednosti FLOTE a ne firme.[/b][/u]

m/t Kastav placen 53,8 mil usd , a isto tako novogradnja koja dolazi za 5 mjeseci.
Onih 7 ostalih Fedja ce racunat.


koji je zapravo vaš interes kolega fedya? zašto uopće pišete na ovoj temi?

izračun flote koje ste napravili je u najamnju ruku neozbiljan…..ja se neću usuditi radi izračun jer zbilja ne baratam relevantnim podacima o tržištu rabljenih brodova

ali jednu stvar ipak jako dobro znam, a to je da se za takav bord danas, da ide u scrap može dobiti preko 10miljuna $

Zašto smatrate da netko treba imati neki poseban interes da piše na nekoj temi?
Zanimljivo je da "ne baratate relevantnim podacima o tržištu rabljenih brodova" ali znate da je moj izračun flote neozbiljan.
Bojim se da je neozbiljan vaš pristup vašem ulaganju i bojim se da vi uopće ne znate što ste kupili.
Vi ste si umislili da to vrijedi bar 350 miljuna Eura pa zato očekujete da si svi drugi to umisle?
Kolega, činjenice su činjenice, a to je da flota vrijedi između 165 i 185 miljuna dolara.
Sve drugo su pusta naklapanja i zavaravanje samog sebe.Ako nisam računao još jedan tanker za kojeg kolege kažu da je u floti onda dodajte i njega u jednadžbu i to je to.
Svi koji misle da mogu bolje izračunati nek se prime posla i neka stave tu na forum izračun baziran na reported prices iz ovog mjeseca.
A dok to ne naprave mogu samo pjevati borbene i izvikivati parole.
A onaj biser od komentara da se cijene gledaju po koliko su osigurane kod Lloydsa neću ni komentirati.Pa to je na nivou predškolskog uzrasta.To stvarno moraš biti totalna neznalica.
I kakve ima veze cijena scrapa? Pa danas se više isplati poslati brod u scrap nego ga ostaviti da generira gubitke.
Bojim se ja da vama ovdje puno toga nije jasno.

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA

vi očito niste upoznati s činjenicom da po trenutnim vozarinama brodovi NE generiraju gubitke, a pogled na prva tri kvartala uljanikova izvješća pokazati će vam da oni čak i jako dobro zarađuju…


kojeg kolege kažu da je u floti onda dodajte i njega u jednadžbu i to je to.
Svi koji misle da mogu bolje izračunati nek se prime posla i neka stave tu na forum izračun baziran na reported prices iz ovog mjeseca.
A dok to ne naprave mogu samo pjevati borbene i izvikivati parole.

Iako ne mogu biti siguran u točnost izračuna kolege Fedye jer se ne razumijem u kemikalce tj. tip brodova koje imaju u ULPL, tvrdnja kolege Fedyje stoji. Naime, nitko osim njega ovdje unazad dosta dugo vremena nije si dao truda i podastrio pretpostavljenu trenutnu vrijednost flote ULPL-a. Ako ništa drugo, kolega je na to sigurno potrošio svoje vrijeme, a logika kojom se vodio je ispravna. No da li je izračun točan u to ne ulazim.

Evo ja bih iskreno volio vidjeti da mi neko izlista realnu vrijednost Flote ULPL-a prema najfriškijim mogućim transakcijama brodovlja. Pri tome molim da se poštuje _točan_ tip broda, približno istu tonažu i približno isto godište. Uzmite u obzir sve brodove koje ULPL trenutno ima i one koje (još) nema, ali za koje je možebitno već uplaćen neki novac.

S obzirom da takav izračun ja nemam, ja se (vjerujem sa pravom) oslanjam na izračun vrijednosti dugotrajne imovine iz bilance izvješća. Ta imovina umanjena za ukupan dug nam daje neki kapital. U tu imovinu (iz koje kasnije proizlazi kapital), pretpostavljam, ne idu samo brodovi. I ako je vrijednost tog kapitala u bilanci 544 mil kn, a trenutni mcap je 360 mil kn, tada si uzimam za pravo smatrati kako dionica ULPL po ovoj cijeni treutno uživa vrlo solidnu maržu sigurnosti.

Ukoliko tome pridodamo i činjenicu da posluje profitabilno iz redovnog poslovanja nakon servisiranja kamata na taj dug, amortizacije i poreza (vidljivo iz izvješća) i uz činjenicu da je evidentan period oporavka što tankerskih što suhih vozarina unazad par mjeseci, nemam razloga vjerovati da bi se ta marža sigurnosti u doglednoj budućnosti mogla ugroziti. Dapače, smatram da bi se mogla i povećati (naravno uz uvijet da cijena dionice ostane nepromijenjena).

srdačan pozdrav i dobro vam je rekao kolega Fedya, primite se posla.

New Report

Close