Ja ne znam da li je itko od vas pogledao malo brojke i slova osim što ste gledali slikice brodova.
Ovo ovdje je vjerovatno jedna od najrizičnijih investicija na ZSE.
Dug na kapital 156,99%[bye]
Koeficijent tekuće likvidnosti na 0,37 [shocked]
Ne znam znate li vi da se smatra kako koeficijent tekuće likvidnosti manji od 1,5 implicira mogućnost da poduzeće ostane bez sredstava za podmirenje kratkoročnih obveza.
A ULPL je na 0,37.
Gore ne može.Svaki građevinar ima barem duplo bolji koeficijent od ULPL.
I svi se čude kako ne raste, zašto ne raste a BDI raste.Pa ne raste jer oni koji znaju čitati izvješća njima je jasno u kakvoj je ULPL poziciji.
Ja bi dobro razmislio na vašem mjestu koliko vam treba taj novac koji ste uložili ovdje
Ne pricaj gluposti!
Pogledaj novcani tijek,,,
Oni su iz redovnog poslovanja izfinancirali kupnju brodova…
Ovo je najbolja tvrtka uz ledo na burzi!
[/quote]
Nemoj drukati bezveze. Ovo je najopasnije tvrtka na ZSE trenutno.
Ajmo malo pogledati kratkotrajnu imovinu.
PADA KAO SJEKIRA!!!
Pad novca u blagajni po stopi od 25% u zadnja tri kvartala.!!!
Da li to znači da će po ovoj stopi pada likvidnosti ostati bez novca početkom slijedeće godine?
Mislim da je to pitanje na koje nitko ne zna odgovor
opcenito, meni sve ovo pocinje izgledati kao, stajaznam, periodicno pranje prljavog novca [lol]
Još uvijek nema ulaza velikih čeka se BDi za kapitulaciju.
Ne treba zaboraviti da je ATL bio oko 450 kuna, a BDI je bio na 650.
Znači, kataklizma ne, ali pad do negdje 660-670 moguć.
Promet je mizeran iako smo 5% od zadnjeh vrha.
Znači, da leteči još nije odlučio ući.
Ali je uspio izaći, i kao što se može gdje god je bio korekcija i do 15% (INA).
Sad vidite kako se to radi, inside + manipulacija.
Ja ne znam da li je itko od vas pogledao malo brojke i slova osim što ste gledali slikice brodova.
Ovo ovdje je vjerovatno jedna od najrizičnijih investicija na ZSE.
Dug na kapital 156,99%[bye]
Koeficijent tekuće likvidnosti na 0,37 [shocked]
Ne znam znate li vi da se smatra kako koeficijent tekuće likvidnosti manji od 1,5 implicira mogućnost da poduzeće ostane bez sredstava za podmirenje kratkoročnih obveza.
A ULPL je na 0,37.
Gore ne može.Svaki građevinar ima barem duplo bolji koeficijent od ULPL.
I svi se čude kako ne raste, zašto ne raste a BDI raste.Pa ne raste jer oni koji znaju čitati izvješća njima je jasno u kakvoj je ULPL poziciji.
Ja bi dobro razmislio na vašem mjestu koliko vam treba taj novac koji ste uložili ovdje
Ne pricaj gluposti!
Pogledaj novcani tijek,,,
Oni su iz redovnog poslovanja izfinancirali kupnju brodova…
Ovo je najbolja tvrtka uz ledo na burzi!
[/quote]
Nemoj drukati bezveze. Ovo je najopasnije tvrtka na ZSE trenutno.
Ajmo malo pogledati kratkotrajnu imovinu.
PADA KAO SJEKIRA!!!
Pad novca u blagajni po stopi od 25% u zadnja tri kvartala.!!!
Da li to znači da će po ovoj stopi pada likvidnosti ostati bez novca početkom slijedeće godine?
Mislim da je to pitanje na koje nitko ne zna odgovor
[/quote]
Kostolanyi kaže da je kritično kad je pad novca u blagajni oko 26%, Buffet spominje u svojim analizama oko 27%, a Vinko Belak čak do 29%. Treba se informirati i ulagati u znanje.
Fedya
prvo da vas citiram
Pad novca u blagajni po stopi od 25% u zadnja tri kvartala.!!!
Da li to znači da će po ovoj stopi pada likvidnosti ostati bez novca početkom slijedeće godine?
Mislim da je to pitanje na koje nitko ne zna odgovor
Odgovor na prvo pitanje je da nece ostati bez novca.
Odgovor na drugo pitanje je da oni koji imaju znanje znaju odgovor.
I pitanje za vas zasto je doslo do pada novca u blagajni u zadnja tri kvartala?
Ja ne znam da li je itko od vas pogledao malo brojke i slova osim što ste gledali slikice brodova.
Ovo ovdje je vjerovatno jedna od najrizičnijih investicija na ZSE.
Dug na kapital 156,99%[bye]
Koeficijent tekuće likvidnosti na 0,37 [shocked]
Ne znam znate li vi da se smatra kako koeficijent tekuće likvidnosti manji od 1,5 implicira mogućnost da poduzeće ostane bez sredstava za podmirenje kratkoročnih obveza.
A ULPL je na 0,37.
Gore ne može.Svaki građevinar ima barem duplo bolji koeficijent od ULPL.
I svi se čude kako ne raste, zašto ne raste a BDI raste.Pa ne raste jer oni koji znaju čitati izvješća njima je jasno u kakvoj je ULPL poziciji.
Ja bi dobro razmislio na vašem mjestu koliko vam treba taj novac koji ste uložili ovdje
Ne pricaj gluposti!
Pogledaj novcani tijek,,,
Oni su iz redovnog poslovanja izfinancirali kupnju brodova…
Ovo je najbolja tvrtka uz ledo na burzi!
[/quote]
Nemoj drukati bezveze. Ovo je najopasnije tvrtka na ZSE trenutno.
Ajmo malo pogledati kratkotrajnu imovinu.
PADA KAO SJEKIRA!!!
Pad novca u blagajni po stopi od 25% u zadnja tri kvartala.!!!
Da li to znači da će po ovoj stopi pada likvidnosti ostati bez novca početkom slijedeće godine?
Mislim da je to pitanje na koje nitko ne zna odgovor
[/quote]
Kostolanyi kaže da je kritično kad je pad novca u blagajni oko 26%, Buffet spominje u svojim analizama oko 27%, a Vinko Belak čak do 29%. Treba se informirati i ulagati u znanje.
[/quote]
Odlicno kolega moze i vama pitanje zasto je doslo do pada novca u blagajni?
BDI ned 154 pkt!
Baltic Exchange Dry Index 4507 DOWN 154
BCI Baltic Exchange Capesize Index 7542 DOWN 514
BPI Baltic Exchange Panamax Index 4424 DOWN 29
BSI Baltic Exchange Supramax Index 2487 UP 15
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 1088 UP 13
ForrigeNeste
Odlicno kolega moze i vama pitanje zasto je doslo do pada novca u blagajni?
kao da je u ovom preduzecu, u ostalom, bitan nekakav novac u blagajni [tongue]
koeficijent na 1, da ga je daleko vise izvan nje, je tu negdje nekih 1.10 [lol]
Već kad se piše o bilanci, trebalo bi nešto o istoj i znati.
PRetpostavljam da su kupovali brod u ovom razdoblju, pa se lijep ovidi da je imovina samo promijenila oblik.
Djelom su brod kupili cashom a djelom se zadužili, što se lijepo vidi u bilanci.
Ukupna aktiva se povečala, tako da je to slučaj, vidi se lijepo da se promijenio cash na manje, a dugotrajna imovina se povečala, kao i obveze, jedino je problem što su prividno slabo likvidni, jer su ne nekako povečale i kratoročne obveze ne malo, pretpostavljam da se od novog broda ( pogotovo ako je riječ o povečanju florte, a ne zamjeni ), očekuje dodatna likvidnost, pa su utrpali casha što više za brod, kako bi dugoročno popravili bilancu.
lp
Već kad se piše o bilanci, trebalo bi nešto o istoj i znati.
PRetpostavljam da su kupovali brod u ovom razdoblju, pa se lijep ovidi da je imovina samo promijenila oblik.
Djelom su brod kupili cashom a djelom se zadužili, što se lijepo vidi u bilanci.
Ukupna aktiva se povečala, tako da je to slučaj, vidi se lijepo da se promijenio cash na manje, a dugotrajna imovina se povečala, kao i obveze, jedino je problem što su prividno slabo likvidni, jer su ne nekako povečale i kratoročne obveze ne malo, pretpostavljam da se od novog broda ( pogotovo ako je riječ o povečanju florte, a ne zamjeni ), očekuje dodatna likvidnost, pa su utrpali casha što više za brod, kako bi dugoročno popravili bilancu.
lp
S tim da bih napomenuo da si ova uprava taj rizik moze priustiti jer su povecali poslovne prihode i odrzali dobit u jednoj od najgorih godina za brodare a moram napomenuti da nikada nisu poslovali sa minusom od svog osnutka.
Ma sve to stoji, ali treba goriva za gore.
Ja sam naveo targete i čekam.
Fedya nikada i nije napisao ijedan drugi tekst osim crnila i slično.
Tu ste vi kolega navlačili na gore (leteći prvenstveno), i sada nema ni prometa ni kupaca.
BDI (psihološki djeluje) u padu nakon ekstremnog divljanja prema gore.
Prodaja sve jača je najjači adut sada.