Ponavlja se stara prića ćim nastupi odbijanac ili oporavak cijene, drukeri na ovoj temi zašute, nema nam Peremadjara da nas osvjesti kako treba prodavati jer ovo "sigurno" ide na 650, niti jednog trenutka mi nije žao što ovo nisam prodao na recimo 720 jer 3-4% zarade mi nije uopće bio motiv kod ulaska u ULPL, tako da ove oscilacije cijena me nisu puno brinule ovih dana.
ovdje je 700 božja granica zasad, nevjerovatno kako samo zatuku naši menadžeri čim se odvaži netko
ovdje je 700 božja granica zasad, nevjerovatno kako samo zatuku naši menadžeri čim se odvaži netko
pa dokle će ovaj horor trajati na ovoj dionici
Baltic Exchange Dry Index 3393 UP 58
BCI Baltic Exchange Capesize Index 5583 UP 102
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3556 UP 76
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1888 UP 33
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 885 UP 5
BDI opp 58 pkt!
Baltic Exchange Dry Index 3393 UP 58
BCI Baltic Exchange Capesize Index 5583 UP 102
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3556 UP 76
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1888 UP 33
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 885 UP 5
Baltic Exchange Dry Index 3393 UP 58
BCI Baltic Exchange Capesize Index 5583 UP 102
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3556 UP 76
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1888 UP 33
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 885 UP 5
Stotke momcima koji su brži od atpl-ovaca,još samo da se odrazi na cijenu dionice [thumbsup]
hvala kike
atpl gubi brzinu,
idemo prema pole position za brodarske dionice gdje je ovakvoj kompaniji i mjesto
BDI opp 87 pkt!
Baltic Exchange Dry Index 3480 UP 87
BCI Baltic Exchange Capesize Index 5764 UP 181
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3612 UP 56
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1917 UP 29
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 891 UP 6
Jos kada dodju ovi novi brodovi i pocnu zaradjivat mogla bi dividendica biti puno puno veca nego kamata u banci,jasno u odnosu na ovu cijenu.
ovdje je 700 božja granica zasad, nevjerovatno kako samo zatuku naši menadžeri čim se odvaži netko
kao i na svim brodarima
Jos kada dodju ovi novi brodovi i pocnu zaradjivat mogla bi dividendica biti puno puno veca nego kamata u banci,jasno u odnosu na ovu cijenu.
Kolega Geronimo ja se baš ne razumijem u brodove možete li malo pojasniti ove brojke i možebitnu zaradu od novih tankera?
Clean
37kt Cont/ta 85 ($.7k) softer
38kt Caribs/up 75 (- $2k) still miserable
55kt Ag/East 85 ($8k) about same
Physical: With the regional arbs closed, Atlantic basin activity remains minimal. Cont/ta rates have come off further and are approaching zero TCE. There is chatter about floating storage vessels being redirected from that side to this side as part of last week’s gasoil arb – though I do not have specific confirm. Eastern clean remains steady on some routes and soft on others, while the ATS Report points out “…there are plenty of companies from South Korea and Japan who need to replenish stocks before the end of the year.”