Baltic Exchange Dry Index 3013 UP 27
BCI Baltic Exchange Capesize Index 4776 UP 111
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3101 DOWN 6
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1825 DOWN 8
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 868 DOWN 3
Za ULPL je daleko značajniji tečaj US$ i cijena nafte od BDI.Cjelokuona flota ULPL posluje po fiksnim
dugoročnim ugovorima i visina vozarina nema nikakvog utjecaja.Naravno da je bolje da su vozarine veće jer je manja mogućnost raskida ovih u ovom trenu vrlo povoljnih ugovora.
I zato bi ULPL trebalo promatrati kao firmu sa stabilnim prihodima što je u sadašnje vrijeme
relativno niskih vozarina izvrsno.
Ali ukoliko bi došlo do velikog porasta cijena vozarina/BDI/ nebi se ostvarivala ni veća dobit.
Bilo bi dobro da se dogodi takav scenario radi lokomotive naših brodara ,a to je ipak ATPl.
Baltic Exchange Dry Index 3013 UP 27
BCI Baltic Exchange Capesize Index 4776 UP 111
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3101 DOWN 6
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1825 DOWN 8
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 868 DOWN 3
Za ULPL je daleko značajniji tečaj US$ i cijena nafte od BDI.Cjelokuona flota ULPL posluje po fiksnim
dugoročnim ugovorima i visina vozarina nema nikakvog utjecaja.Naravno da je bolje da su vozarine veće jer je manja mogućnost raskida ovih u ovom trenu vrlo povoljnih ugovora.
I zato bi ULPL trebalo promatrati kao firmu sa stabilnim prihodima što je u sadašnje vrijeme
relativno niskih vozarina izvrsno.
Ali ukoliko bi došlo do velikog porasta cijena vozarina/BDI/ nebi se ostvarivala ni veća dobit.
Bilo bi dobro da se dogodi takav scenario radi lokomotive naših brodara ,a to je ipak ATPl.
[/quote]
Bilo bi dobro da se uloga lokomotive malo promjeni u korist ulp-a,trenutno ima bolje rezultate,najveća cijena ulp-a je bila 4.700kn a atpl 3.700,znači bolji rezultat =veći skok [rolleyes]
upravo je sad bitno do kraja godine da razina cijene nafte i potražnje brodskih prostora, barem ostane na ovim razinama, ako ne i malo UP…to bi jako značano bilo za razdoblje pred nama..neke veće oscilacije neće biti….
jako bitno razdoblje za ovu dionicu je upravo do kraja ove godine
Za ULPL je daleko značajniji tečaj US$ i cijena nafte od BDI.Cjelokuona flota ULPL posluje po fiksnim
dugoročnim ugovorima i visina vozarina nema nikakvog utjecaja.Naravno da je bolje da su vozarine veće jer je manja mogućnost raskida ovih u ovom trenu vrlo povoljnih ugovora.
I zato bi ULPL trebalo promatrati kao firmu sa stabilnim prihodima što je u sadašnje vrijeme
relativno niskih vozarina izvrsno.
Ali ukoliko bi došlo do velikog porasta cijena vozarina/BDI/ nebi se ostvarivala ni veća dobit.
Bilo bi dobro da se dogodi takav scenario radi lokomotive naših brodara ,a to je ipak ATPl.
[/quote]
Bilo bi dobro da se uloga lokomotive malo promjeni u korist ulp-a,trenutno ima bolje rezultate,najveća cijena ulp-a je bila 4.700kn a atpl 3.700,znači bolji rezultat =veći skok [rolleyes]
[/quote]
Da ali u međuvremenu je ULPL napravila dokapitalizaciju konkretno 180.000 dionica po 400 kn,što
bi trebalo dobro razvodniti ovih 4,700.I zato je bitno ući malo dublje u analizu svakog pojedinog brodara.A ATPL je kafanska,narodna i najpopularnija dionica od svih naših brodara.A u dioničarstvu
je kao i u show biznisu.Što je dionica popularniji gaža je veća.A naš posao bi trebao biti da ULPL
napravimo malo poznatijom i to ne kao drukeri nego kao ozbiljni investitori.Jer ova dionica i na 1.000 je dobra kupnja po fundamentalnim pokazateljima.Ali bilje je kupiti po 600 nego po 700.Logično!
Ipak i danas je bilo zamjetno da bolje kotiramo od ATPL.Tek koncem dana smo malo posklizli
i ova zadnja cijena je najniža.Mislim da ULPL ulazi u fokus.Međutim i u ovoj dionicu imamo znaćajan broj ulagača koji znaju cijenu,ali ne i vrijednost ove dionice.
Bilo bi dobro da se uloga lokomotive malo promjeni u korist ulp-a,trenutno ima bolje rezultate,najveća cijena ulp-a je bila 4.700kn a atpl 3.700,znači bolji rezultat =veći skok [rolleyes]
[/quote]
slazem se da BDI nije kljucan,
al i dugorocni ugovori se jednom zakljucuju a onda je BDI relevantan …
a cini se da BDI ide prema gore.
a kljucno je to sto je ULPL mala i NOVA flota s ocito jakim najmodavcima kojima je bitno njihov teret prevoziti i u srce nejvece krize
— sto se tice izvješća, mislim da su najbitnije recenice uprave "
"zadržavanje ugovorenih uvjeta na svim dugorocnim ugovorima o iskorištavanju brodova,"
" … te urednog performiranja obveza preuzetih od strane najmoprimaca."
sto ce reci da je cijela buka oko krize samo okrznula ULPL, a najmoprimci trebaju istu uslugu kao i prije …. U prevodu , ono sto ste prije kupovali za 4700 kn sada mozete kupiti za 700 kn.
Nevjerujete ? vidite izvjesce recimo:
za 2007, zadnje tromjesecje — prihodi 54.756 tisuca Kn / dionica cca 4000kn
a 2009., 3 tromjesecje —- prihodi 55.924 / dionica cca 700 kn
Buducnost ?
grade se novi brodovi …
Gore je netko spomenuo ATPL,
i ja mislim da je ULPL debelo podcjenjenja prema ATPL,
te da je ULPL puno stabilnija kompanija od ATPL …
PS joka14 … BDI je na sigurnom
[cool]
Bilo bi dobro da se uloga lokomotive malo promjeni u korist ulp-a,trenutno ima bolje rezultate,najveća cijena ulp-a je bila 4.700kn a atpl 3.700,znači bolji rezultat =veći skok [rolleyes]
[/quote]
slazem se da BDI nije kljucan,
al i dugorocni ugovori se jednom zakljucuju a onda je BDI relevantan …
a cini se da BDI ide prema gore.
a kljucno je to sto je ULPL mala i NOVA flota s ocito jakim najmodavcima kojima je bitno njihov teret prevoziti i u srce nejvece krize
— sto se tice izvješća, mislim da su najbitnije recenice uprave "
"zadržavanje ugovorenih uvjeta na svim dugorocnim ugovorima o iskorištavanju brodova,"
" … te urednog performiranja obveza preuzetih od strane najmoprimaca."
sto ce reci da je cijela buka oko krize samo okrznula ULPL, a najmoprimci trebaju istu uslugu kao i prije …. U prevodu , ono sto ste prije kupovali za 4700 kn sada mozete kupiti za 700 kn.
Nevjerujete ? vidite izvjesce recimo:
za 2007, zadnje tromjesecje — prihodi 54.756 tisuca Kn / dionica cca 4000kn
a 2009., 3 tromjesecje —- prihodi 55.924 / dionica cca 700 kn
Buducnost ?
grade se novi brodovi …
Gore je netko spomenuo ATPL,
i ja mislim da je ULPL debelo podcjenjenja prema ATPL,
te da je ULPL puno stabilnija kompanija od ATPL …
PS joka14 … BDI je na sigurnom
[cool]
[/quote]
Daj sad još ljepo izračunaj koliko dionica je bilo 2007 u opticaju a koliko danas.
Bilo bi dobro da se uloga lokomotive malo promjeni u korist ulp-a,trenutno ima bolje rezultate,najveća cijena ulp-a je bila 4.700kn a atpl 3.700,znači bolji rezultat =veći skok [rolleyes]
[/quote]
slazem se da BDI nije kljucan,
al i dugorocni ugovori se jednom zakljucuju a onda je BDI relevantan …
a cini se da BDI ide prema gore.
a kljucno je to sto je ULPL mala i NOVA flota s ocito jakim najmodavcima kojima je bitno njihov teret prevoziti i u srce nejvece krize
— sto se tice izvješća, mislim da su najbitnije recenice uprave "
"zadržavanje ugovorenih uvjeta na svim dugorocnim ugovorima o iskorištavanju brodova,"
" … te urednog performiranja obveza preuzetih od strane najmoprimaca."
sto ce reci da je cijela buka oko krize samo okrznula ULPL, a najmoprimci trebaju istu uslugu kao i prije …. U prevodu , ono sto ste prije kupovali za 4700 kn sada mozete kupiti za 700 kn.
Nevjerujete ? vidite izvjesce recimo:
za 2007, zadnje tromjesecje — prihodi 54.756 tisuca Kn / dionica cca 4000kn
a 2009., 3 tromjesecje —- prihodi 55.924 / dionica cca 700 kn
Buducnost ?
grade se novi brodovi …
Gore je netko spomenuo ATPL,
i ja mislim da je ULPL debelo podcjenjenja prema ATPL,
te da je ULPL puno stabilnija kompanija od ATPL …
PS joka14 … BDI je na sigurnom
[cool]
[/quote]
Roko jel to neka tajna za BDI,mislim ove rečenice da ULPL raste ili pada radi ovog ili onog razloga. Mislim da tu nema nitko pravi odgovor skroz neka nagađanja samo da vam kažem i ja nemam pojma to je samo lutrija ili kladionica bar na našoj burzi. [embarass]
ameri se zelene, brodari isto tako evropa je iz crvenog izašla u zeleno, bdi ide gore! izvještaj bolji od očekivanog što još treba da fucking i mi pređemo tih 700kn i zajašimo pravi val! ili su nas svi napustili i zaboravili…
Veseli pojačana kupnja na ULPL dok ATPL pada, razlozi su jednostavni, ATPL ima ulaz novih dionica na tržište, a ULPL nema, a osim toga tu je "jako jako dobro" izvješće i to treba imati na umu.
ameri se zelene, brodari isto tako evropa je iz crvenog izašla u zeleno, bdi ide gore! izvještaj bolji od očekivanog što još treba da fucking i mi pređemo tih 700kn i zajašimo pravi val! ili su nas svi napustili i zaboravili…
Treba da prođe 20.01.2010.Nemoj mi samo reči da neznaš zašto. [embarass]
Ljudi moji pa zar još ima optimista na brodarima?
Svratio na temu ATPL i vidim da tamo ima optimista. Užas. Čak se i izvješća brodara proglašavaju dobrima… ATPL da nije prodala brodove bila bi u minusu a šta se tiče ulpl tu je sve jasno!
Izvukli pare iz neke podružnice i prikazali imaginarnu dobit.I to novci od zadržane dobiti (čitaj:dobiti iz zlatnog doba za brodare koje vi dioničari nikad nebi vidjeli) A dugoročni ugovori cure i nestaju! Počelo je i organizirano drukanje, te će Bdi rasti te Jaca te Amerikanjci i šta ti ja znam.
Bit će da su ovdi neki ušli a ne znaju kako izaći.
To je jasno!