Baltic Exchange Dry Index 2450 DOWN 18
BCI Baltic Exchange Capesize Index 3494 DOWN 45
BPI Baltic Exchange Panamax Index 2520 DOWN 30
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1933 UP 16
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 920 UP 4
zasto rasprodaja ovih dana na ULPL???
Molim ako netko zna….Hvala [pray]
ja sam mislijo da je to dobra vijest.
Neznam dali ja dobro razmumim Hrvatski. [embarass]
kolega to ništa ne vrijedi ode ULPL ispod 700kn kako sam i najavio vidiš da i pozitivna vijesti ne vrijedi
Dok se ne ispucaju gradjevinari brodari nece rast ili samo malo,a onda kad dojdu do neke granice
onda ce se svi sitit ulpl i ostalih……..
onda ce bit……. a vidi koliko je nisko ostala i navalit ce….Tako je bilo i nakon 3. miseca..
Ne idu sve dionice odjednom gore.
E da je znat redosljed.
Dok se ne ispucaju gradjevinari brodari nece rast ili samo malo,a onda kad dojdu do neke granice
onda ce se svi sitit ulpl i ostalih……..
onda ce bit……. a vidi koliko je nisko ostala i navalit ce….Tako je bilo i nakon 3. miseca..
Ne idu sve dionice odjednom gore.
E da je znat redosljed.
istina, možda je sad vrijeme za postavit zasjedu na brodarima…
pogledajte sad vani brodare opet su u zelenom a mi ko zacimentirani oni več daniama rastu a ULPL nije dobrih mjesec dana mrdnula ako ne i više 680-720 kn to je njezino trgovanje
… Predsjednik Uprave Uljanik plovidbe Dragutin Pavletić tvrdi kako u ovom trenutku pulski brodar nema niti jedan dolar dugovanja prema riječkom brodogradilištu. Čelni čovjek pulske brodarske kuće objašnjava kako je prilikom primopredaje »Kastva« postignut dogovor s Upravom »3. maja«, koji je i pismeno parafiran, o odgodi plaćanja zadnje rate za taj tanker za godinu dana. Drugim riječima, Uljanik plovidba je dužna 6,7 milijuna dolara platiti »3. maju« tek za devet mjeseci, a tome treba pridodati i još dva milijuna dolara subvencija koje je pulski brodar stavio »pod račun« odnosno dao pravo da ih Ministarstvo mora, umjesto u Pulu, proslijedi u Rijeku.
Pavletić nije opovrgnuo da će se s »3. majem«, bez obzira na formalnopravno stanje, pokušati doći do nekog dogovora, ali je isto tako najavio da bi mogli nastati problemi oko nastavka financiranja gradnje drugog tankera koji se na riječkom navozu upravo gradi za Uljanik plovidbu, a trebao bi biti porinut u more 19. rujna…
http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/-BBvisi-AB-i-tanker-za-uljanik-p.aspx
[/quote]
U najmanju ruku je čudno da poslovno profesionalni njemci odustaju od broda kad je već gotov, kao da neznaju za krizu i nisu to mogli otkazati prije kao i svi ostali brodari svugdje u svijetu nego baš sada kad je presušno za brodogradilište!!!
Mogući daljnji scenarij je da zbog nedostatka tih sredstava(22 mil.) dođe do blokade proizvodnje, i dalje, domino efektom odustajanja od ostalih novogradnji pa i do neulaska kapitala (Končar) u proces privatizacije što na kraju rezultira stečajem.
Tada su brodari u boljem položaju jer netrebaju investirati u nove brodove koje ionako nemogu uposliti iliti iznajmiti.
I ostala brodogradilišta imaju onda veću šansu za privatizaciju!
Pitanje je zar je moguće da je malverzacija tu u igri na uštrb 3 Maja i u korist koga….
[/quote]
Čini se da je 3 Maj našao kreditnu liniju za nastavak programa subvencionirane gradnje tankera za ulpl i tnpl [thumbsup]
Vaš link
… Predsjednik Uprave Uljanik plovidbe Dragutin Pavletić tvrdi kako u ovom trenutku pulski brodar nema niti jedan dolar dugovanja prema riječkom brodogradilištu. Čelni čovjek pulske brodarske kuće objašnjava kako je prilikom primopredaje »Kastva« postignut dogovor s Upravom »3. maja«, koji je i pismeno parafiran, o odgodi plaćanja zadnje rate za taj tanker za godinu dana. Drugim riječima, Uljanik plovidba je dužna 6,7 milijuna dolara platiti »3. maju« tek za devet mjeseci, a tome treba pridodati i još dva milijuna dolara subvencija koje je pulski brodar stavio »pod račun« odnosno dao pravo da ih Ministarstvo mora, umjesto u Pulu, proslijedi u Rijeku.
Pavletić nije opovrgnuo da će se s »3. majem«, bez obzira na formalnopravno stanje, pokušati doći do nekog dogovora, ali je isto tako najavio da bi mogli nastati problemi oko nastavka financiranja gradnje drugog tankera koji se na riječkom navozu upravo gradi za Uljanik plovidbu, a trebao bi biti porinut u more 19. rujna…
http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/-BBvisi-AB-i-tanker-za-uljanik-p.aspx
[/quote]
U najmanju ruku je čudno da poslovno profesionalni njemci odustaju od broda kad je već gotov, kao da neznaju za krizu i nisu to mogli otkazati prije kao i svi ostali brodari svugdje u svijetu nego baš sada kad je presušno za brodogradilište!!!
Mogući daljnji scenarij je da zbog nedostatka tih sredstava(22 mil.) dođe do blokade proizvodnje, i dalje, domino efektom odustajanja od ostalih novogradnji pa i do neulaska kapitala (Končar) u proces privatizacije što na kraju rezultira stečajem.
Tada su brodari u boljem položaju jer netrebaju investirati u nove brodove koje ionako nemogu uposliti iliti iznajmiti.
I ostala brodogradilišta imaju onda veću šansu za privatizaciju!
Pitanje je zar je moguće da je malverzacija tu u igri na uštrb 3 Maja i u korist koga….
[/quote]
Čini se da je 3 Maj našao kreditnu liniju za nastavak programa subvencionirane gradnje tankera za ulpl i tnpl [thumbsup]
Vaš link
[/quote]
kolega to sve stoji ali pitanje je zašto ULPL tako dugo tapka na mjestu a imaju najbolje rezultate poslovsnja pogledaj druge naše brodare koji su rast imali unazad par mjeseci a da ne govorim o brodarima preko bare oni danima rastu ja garantiram da cijena ULPL je niža za 30% posto od drugih naših brodara pogledaj ATPL na kojoj je cijeni bježi skoro za 430kn
Brodari u US opet luduju. Već 3 dan za redom rastu po 5%.
Krenut će i naši bez brige. Taman kad se svi mali istovare i kupe nešto drugo. A onda će brodari nadoknaditi rast. Bez brige. Vrijeme uvijek iznivelira i dovede stvari tamo gdje im je mjesto.