ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ja bih volio da bude još mjesecima na 700……. [pray]

POŠTOVANI KOLEGA ===DELUX===VI STE JEDNA OBIČNA DRUMSKA- BRDSKO- PLANINSKA BUDALETINA




od dna do danas

ATPL-R-A 475kn +142% 1150kn
JDPL-R-A 85kn +136% 200kn
ULPL-RA 412kn +75% 719kn
TNPL-R-A 970kn +91% 1850kn
LPLH-RA 67kn +140% 160kn


čini mi se da nemaju baš apetita prema ovoj dionci
[/quote]
malo smo zaostali..a gdje je onaj Končar nestao?
[/quote]
zaostajemo oko 30% za ostalim brodarima morali bi bit oko 900kn da budemo u nekoj ravnoteži

govori vam vaš kapetan: "ponavljamo obavijest – opustite se, uživajte i nemojte zaboraviti vezati pojaseve"

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica


Zagreb, 11. rujan 2009.
Predmet: Uljanik plovidba d.d. – obavijest
Za dan 19. rujna 2009. godine predviđeno je u Brodogradilištu 3. MAJ u Rijeci porinuće broda…

… Predsjednik Uprave Uljanik plovidbe Dragutin Pavletić tvrdi kako u ovom trenutku pulski brodar nema niti jedan dolar dugovanja prema riječkom brodogradilištu. Čelni čovjek pulske brodarske kuće objašnjava kako je prilikom primopredaje »Kastva« postignut dogovor s Upravom »3. maja«, koji je i pismeno parafiran, o odgodi plaćanja zadnje rate za taj tanker za godinu dana. Drugim riječima, Uljanik plovidba je dužna 6,7 milijuna dolara platiti »3. maju« tek za devet mjeseci, a tome treba pridodati i još dva milijuna dolara subvencija koje je pulski brodar stavio »pod račun« odnosno dao pravo da ih Ministarstvo mora, umjesto u Pulu, proslijedi u Rijeku.

Pavletić nije opovrgnuo da će se s »3. majem«, bez obzira na formalnopravno stanje, pokušati doći do nekog dogovora, ali je isto tako najavio da bi mogli nastati problemi oko nastavka financiranja gradnje drugog tankera koji se na riječkom navozu upravo gradi za Uljanik plovidbu, a trebao bi biti porinut u more 19. rujna…
http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/-BBvisi-AB-i-tanker-za-uljanik-p.aspx

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0

6.43
0.00 (0.00%)
Pre-market: 6.70 +0.27 (4.20%)
Sep 11, 9:20AM EDT
NASDAQ real-time data – Disclaimer

slijedeci tjedan ludilo thumbsup

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]

ljudi nemojte prodavat vani je ludilo sve je zeleno i veliki plusevi

ljudi nemojte prodavat vani je ludilo sve je zeleno i veliki plusevi



Zagreb, 11. rujan 2009.
Predmet: Uljanik plovidba d.d. – obavijest
Za dan 19. rujna 2009. godine predviđeno je u Brodogradilištu 3. MAJ u Rijeci porinuće broda…

… Predsjednik Uprave Uljanik plovidbe Dragutin Pavletić tvrdi kako u ovom trenutku pulski brodar nema niti jedan dolar dugovanja prema riječkom brodogradilištu. Čelni čovjek pulske brodarske kuće objašnjava kako je prilikom primopredaje »Kastva« postignut dogovor s Upravom »3. maja«, koji je i pismeno parafiran, o odgodi plaćanja zadnje rate za taj tanker za godinu dana. Drugim riječima, Uljanik plovidba je dužna 6,7 milijuna dolara platiti »3. maju« tek za devet mjeseci, a tome treba pridodati i još dva milijuna dolara subvencija koje je pulski brodar stavio »pod račun« odnosno dao pravo da ih Ministarstvo mora, umjesto u Pulu, proslijedi u Rijeku.

Pavletić nije opovrgnuo da će se s »3. majem«, bez obzira na formalnopravno stanje, pokušati doći do nekog dogovora, ali je isto tako najavio da bi mogli nastati problemi oko nastavka financiranja gradnje drugog tankera koji se na riječkom navozu upravo gradi za Uljanik plovidbu, a trebao bi biti porinut u more 19. rujna…
http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/-BBvisi-AB-i-tanker-za-uljanik-p.aspx
[/quote]
U najmanju ruku je čudno da poslovno profesionalni njemci odustaju od broda kad je već gotov, kao da neznaju za krizu i nisu to mogli otkazati prije kao i svi ostali brodari svugdje u svijetu nego baš sada kad je presušno za brodogradilište!!!
Mogući daljnji scenarij je da zbog nedostatka tih sredstava(22 mil.) dođe do blokade proizvodnje, i dalje, domino efektom odustajanja od ostalih novogradnji pa i do neulaska kapitala (Končar) u proces privatizacije što na kraju rezultira stečajem.
Tada su brodari u boljem položaju jer netrebaju investirati u nove brodove koje ionako nemogu uposliti iliti iznajmiti.
I ostala brodogradilišta imaju onda veću šansu za privatizaciju!
Pitanje je zar je moguće da je malverzacija tu u igri na uštrb 3 Maja i u korist koga….

http://www.zse.hr/default.aspx?id=27219

halfte trinken, halfte Šarcu geben


http://www.zse.hr/default.aspx?id=27219

kolega to sam ja več napisao samo stranica ispred


kolega to sam ja več napisao samo stranica ispred

Znam, ali nisi dao link, barem ga ja nisam vidio.
Objava na službenim stranicama ZSE je za mene jedina nesumnjiva vijest, sve drugo može i ne mora biti istina.

halfte trinken, halfte Šarcu geben

New Report

Close