Što je sa BDI
sutra u plusu, danas odmara
Vrijeme Cijena Količina
15:20:58 703,10 5
15:20:58 702,00 51
15:20:58 700,00 500
15:20:58 705,00 20
15:20:58 705,00 3
15:20:58 706,00 70
15:20:58 706,01 15
15:20:58 706,10 30
15:20:58 706,22 22
15:20:58 706,85 21
15:20:58 706,88 7
15:20:58 707,00 4
15:20:58 707,00 13
15:20:58 707,80 12
15:20:58 707,90 11
15:20:58 708,00 18
15:20:58 709,01 1
direktor opalio po bidu na kraju balade
bome dobro neko opalio! [rolleyes]
bome dobro neko opalio! [rolleyes]
a jel, a da nije po onoj – tko prvi kaze da smrdi on je i prdnuo [angry] …
bome dobro neko opalio! [rolleyes]
izgleda da je to taj kaj se citav dan smuco sa onim nalogom
pofuk
Kada analiziram dva protekla dana na ULPL su se dogodile zanimljive stvari, a dvije najbitnije su što se vratila volatilnost i likvidnost, u petak je ova dionica bila na 743 i danas na 700 razlika 6%, mislim da će sve više ulagača i tradera doći na ULPL, bit će uzbudljivo…
a jel, a da nije po onoj – tko prvi kaze da smrdi on je i prdnuo [angry] …
[/quote]
ovak stari..
Ovo uopce ne zelim komentirat..
Nastavi slušat eweteiste i jugoinžinjere.
Adios
Dizelaš, vidim da tu malo intenzivnije pišeš na temi ULPL. Isto tako sam nedavno vidio da si promovirao Auctor kao najbolju brokersku kuću u Hrvatskoj.
Pošto takvo pisanje pretpostavlja da si informiran o obje teme, reci mi jednu stvar: Da li postoji nekakva veza između Palića iz Auctora i Pavlovića iz Uljanik Plovidbe?
Ipak, čak i s vozarinama od 18 tisuća dolara brodari bi trebali profitabilno poslovati, jer su analitičari procijenili troškove na otprilike 7,5 tisuća dolara. Oporavak trgovine na globalnoj razini mogao bi malo ublažiti probleme.
Teško je za povjerovati da će se ovo dogoditi jer bi onda ova kriza potpuno pomela one brodare koji su prezaduženi ili imaju vrlo staru flotu koju neće moći blagovremeno obnoviti.
BDI na koji izmeću ostalog utječe;
– cijena nafte
– količina brodova na tržištu
ipak će morati biti na puno većim razinama da bi svi ovi koji se bave brodarstvom uspjeli profitabilno završiti ovu i slijedeću godinu.
E sada ukoliko se to i dogodi, pa da vozarine padnu i ostanu dolje duže vrijeme Država bi trebala intervenirati i kroz razno razne poticaje ili olakšice te pomoći brodarima da premoste teško razdoblje-
Možda je sada jasno zašto neki brodari grade svoje brodove u RH!!!
Ja mislim da je to pametno i vrlo mudro bez obzira na cijenu koja se treba platiti.
Pošto takvo pisanje pretpostavlja da si informiran o obje teme, reci mi jednu stvar: Da li postoji nekakva veza između Palića iz Auctora i Pavlovića iz Uljanik Plovidbe?
Postoji,prezivaju se gotovo jednako,jedino što Pavlović ima V i O još u prezimenu jer je ipak jači igrač… [cool]
BDI na koji izmeću ostalog utječe;
– cijena nafte
– količina brodova na tržištu
ipak će morati biti na puno većim razinama da bi svi ovi koji se bave brodarstvom uspjeli profitabilno završiti ovu i slijedeću godinu.
kog briga za ‘sve ove koji se bave brodarstvom’… ovdje je bitan samo ulpl…
vi nakon svih dosadasnjih pokazatelja izrazavate sumnju i zabrinutost u profitabilni zavrsetak ove i slijedece godine ili pisete da bi pisali ?
E sada ukoliko se to i dogodi, pa da vozarine padnu i ostanu dolje duže vrijeme Država bi trebala intervenirati i kroz razno razne poticaje ili olakšice te pomoći brodarima da premoste teško razdoblje-
kakav demagogija… kakvo hendlanje s ‘cinjenicama’ [lol]
drzava bi trebala intervenirati [lol]
raspolazete li vi mozda podacima koji ukljucuju vozarine brodova iz ulpl flote ? recimo, za zadnjih 12 mjeseci ?
ova ‘pravna’ drzava je je puno toga omogucila ovim mestrima… a to jos nije ni blizu kraja… niti ima veze s nekakvim vozarinama…
Možda je sada jasno zašto neki brodari grade svoje brodove u RH!!!
Ja mislim da je to pametno i vrlo mudro bez obzira na cijenu koja se treba platiti.
pametno je i mudro… ali ne zbog ovoga sto vi opisujete… vec je to mala cijena za sve ono sto vam ‘prijatelji’ omogucuju za uzvrat…
zivio rodjo [wink]