I koliko će se moći upisati dionica po glavi?
Ne zna se, ali ja pretpostavljam 2:1. Sad je kapital 108 mil a povećava se za 52 milijuna.
Stvar je u tome što se dokap radi po nominali od 400 kuna. Zadni put kad su radili dokap po 400 kuna ove godine, tržišna cijena gotovo da i nije pala. Tako da se fino zaradi za jedan dan. [smiley11]
ententinis: ” I koliko će se moći upisati dionica po glavi? ” Ne zna se, ali ja pretpostavljam 2:1. Sad je kapital 108 mil a povećava se za 52 milijuna. Stvar je u tome što se dokap radi po nominali od 400 kuna. Zadni put kad su radili dokap po 400 kuna ove godine, tržišna cijena gotovo da i nije pala. Tako da se fino zaradi za jedan dan. [smiley11]
Pa šta nije pala 30% nakon dokapa?
I koliko će se moći upisati dionica po glavi?
Broj dionica koje ćeš posjedovati na dan 09.09. pomnoži sa 0,675 i dobit ćeš broj dionica koje ćeš moći kupiti po 400 kn.
ententinis:
”
I koliko će se moći upisati dionica po glavi?
”
Ne zna se, ali ja pretpostavljam 2:1. Sad je kapital 108 mil a povećava se za 52 milijuna.
Stvar je u tome što se dokap radi po nominali od 400 kuna. Zadni put kad su radili dokap po 400 kuna ove godine, tržišna cijena gotovo da i nije pala. Tako da se fino zaradi za jedan dan. [smiley11]
Pala je s 3200 na ispod 2200. Pasti će i sada. Znači, ako kupite 10 dionica sada (po 3200), upišete 5 novih (po 400 kn) = imate ukupno 15 dionica i za njih ste platili 34000 KN (odnosno 2266 kn po dionici). To će kroz par mjeseci narasti opet na preko 3000 kn. Svatko ima svoju računicu da vidi je li mu to zadovoljavajući prinos
Slažem se sa Techmanom. Da nadodam da vlasnička struktura koja je isprepletena rodbinsko-susjedskim odnosima ne pomaže. Prekontrolirana dionica koja zbog toga ne zanima ni fondove previše. Inače dionica s odličnim pokazateljima iako možda malo prezadužena za moj ukus trenutačno. A i neodlučnost managementa u svezi s kupovinom Uljanika ne šalje dobre signale. Iako su najavljivali iskorak u turistički sektor i brodogradnju sad su naglo promijenili ploču i izjavili da se žele u potpunosti posvetiti svojoj osnovnoj djelatnosti brodarskog prijevoza. Mislim da je to pravi put
Slazem se da je pravi put. Mislim da mamagement radi i drugu mudru odluku a to je disperzija poslovanja. Grade jos par tankera u Rijeci. Kombinacija bulka i tekucih tereta je dobra stvar. To se danas vidi na 2Q TNPL. Usprkos padu vozarina likvida imaju 2Q 150000000 kn jer bulk radi dobro.
Pala je s 3200 na ispod 2200. Pasti će i sada. Znači, ako kupite 10 dionica sada (po 3200), upišete 5 novih (po 400 kn) = imate ukupno 15 dionica i za njih ste platili 34000 KN (odnosno 2266 kn po dionici). To će kroz par mjeseci narasti opet na preko 3000 kn. Svatko ima svoju računicu da vidi je li mu to zadovoljavajući prinos
A gdje je pad?
budd:
”
Pala je s 3200 na ispod 2200. Pasti će i sada. Znači, ako kupite 10 dionica sada (po 3200), upišete 5 novih (po 400 kn) = imate ukupno 15 dionica i za njih ste platili 34000 KN (odnosno 2266 kn po dionici). To će kroz par mjeseci narasti opet na preko 3000 kn. Svatko ima svoju računicu da vidi je li mu to zadovoljavajući prinos
”
A gdje je pad?
Pad kreće nakon upisa, logično
A gdje je pad?
”
Pad kreće nakon upisa, logično
Aha. A kad je bio upis zadnjeg dokapa?
budd:
”
A gdje je pad?
”
Pad kreće nakon upisa, logično
”
Aha. A kad je bio upis zadnjeg dokapa?
Tko bi se sjećao točnog datuma