ULPL- preveliki fundamentalni gap u odnosu na basket ostalih brodara, prema gotovo svim parametrima. ULPL je postao jeftiniji i od do sad najjeftinijeg JDPL. Nadalje… ULPL pokazuje najbolje poslovanje od svih bordara po pitanju profitabilnosti iz redovnog poslovanja (prijevoza roba), i to jedini iz porasta _prihoda_ u odnosu na isti period lani, što je zapravo vrlo vrlo dobar pokazatelj o stabilnosti ove firme. Nadalje, ULPL ima (po meni) optimalno satkanu flotu u odnosu na rizik vozarina. Ja sam veliki ljubotelj Atlantske plovidbe, ali ovakav fundamentali gap između cijene dionice ULPL i ATPL jednostavno nije održiv. Uključujući i dividendu, cijena ATPL je zapravo 1250 kn, dok u isto vrijeme ULPL košta ipsod 700 kuna. Neodrživo… tim više što ULPL ima najniži PE od brodara, a ATPL ga trenutno niti nema jer nija radila a profitom u 1H. prema P/B pokazatelju, ULPL je duplo jeftinija od ATPL i u rangu sa JDPL, s time da je profitabilnija od JDPL, a JDPL bi još dodatno morao biti diskontiran zbog državnog vlasništva. ULPL pokazuje zavidnu profitabilnost u prvom polugodištu ove godine. Uz očekivanje porasta vozarina na tržištu tankera, a zadržavanje ili neznatno povećanje vozarina za suhe, ovo je definitvno brodarski best buy.
Kolega, što ćemo sa zaduženosti ? Krediti, neisplaćeni brodovi…., pa ajd da i mi naručimo jednog badave [lol]
[/quote]
pa kolega dragi, pa dugoročne obveze se servisiraju redovno iz poslovanja, u čem je problem? znači vama firma valja jedino ona koja je bez kredita? mislim da ne razumijete neke osnove kolega. Firma bez kredita tj. kreditne poluge nikad ne može očekivati značajniji rast glavnice, osim ako nije extra profitabilna, a takvih firmi na ZSE imate na prste jedne ruke, pa ne razumijem baš najbolje vaše pitanje…
[/quote]
Pa, zašto ne kupimo onda te dionice firmi koje su extra profitabilne a nego reskirati sa ULPL koja će možda jednoga dana vrijediti 250-300 HRK???
Molio bih komentar.
[/quote]
kolega, ja ih u svom portfelju imam, ali ne želim reklamirati druge dionice okolo po topicima. ja sam kupio ULPL jer smatram da ima fundamentalni gap u odnosu na basket ostalih brodara i that’s it.
Guverner
Imaju oko milijarde dugoročnih kreditnih obaveza a još su u điru za brodograđevinski konzorcij i projekt Brijuni.Dobri su ali nisu oni Drys za Boga miloga;od kud im dolari za sve to?
dug u odnosu na kapital im je 160%. u čemu je problem? Građevinara nema ispod 300%… s obzirom na prosjek svjerskih brodara ULPL ima optimalnu polugu. zakaj ne pitaš kak će IGH otplatiti svoje obveze i sl… u krajnoj liniji, neka i krahiraju i rasprodaju imovinu, pozatvaraju pozicije i opet ostane prek soma kuna PS. o tome se i radi, fundamentalna marža sigurnosti s jedne strane i profitabilnost s druge strane. zato smatram da su OK firma.
Nisam pisao da ULPL nije sposoban podmiriti svoje trenutne obaveze sa brodovima u kreditu,maslinicima,bunarinom,itd itd.To je već zatvorena financijska konstrukcija koja očito da prolazi;
Pitam te za konzorcij,brijune itd.Uz ugovore za nove brodove koji se rade to je puno puno dolora.
Imaju sakriveni keš,prodat će neke brodove,hipoteka na što?U krizi to može već zaduženu tvrtku učiniti nestabilnom.
Guverner,ako bi došlo do krahiranja upitno je koliko bi imovina vrijedila.To i sam znaš.
Guverner,ako bi došlo do krahiranja upitno je koliko bi imovina vrijedila.To i sam znaš.
mislim da je imovina fer vrednovana u bilanci, flota su većim dijelom tankeri, najstariji je 2004.godište.. što ti misliš?
Koliko vrijedi brod kojeg ne možeš prodat, ne možeš ga kvalitetno unajmit pa počne stvarati gubitke.
Kao i sa autima, daju se ispod cijene ali niko ne kupuje.
Pa sad imamo situaciju da Kastav nije otplaćen, a drugi, koji silazi sa navoza u desetom mjesecu, kako će njega platit i unajmit ?
I tek sad dolazimo do kombinacije spašavanja škvera 2+2, otkud pokriće za to ?
Konzorcij ?
Zar je moralo doći do krize da se toga sjete ? Pohlepni i bahati hrvati nisu htjeli ništa ni skim djelit pa smo tu gdje jesmo.
Samo zaboravljamo da banke odavno nisu naše a one ne žele ništa od toga, ni udio, ni reprogram a ponajmanje financiranje kreditima za spas neke naše tamo brodogradnje,pomorstva…
To su nažalost činjenice, sve ostalo, ubrajajući trgovanje burzom preko brojki je fiktivno.
Guverner;većina tih brodova su dugoročna vizija Uljanik plovidbe.Dok su pod hipotekama uz silne obaveze donose i neku dobit prevozom robe i to je sve.To opće nije loše jer dobit postoji i ne vidim tu mogućnost kraha ako se ne čačka mečka.Ja sebe i tebe pitam kojim dolorima se misli financirati Sv. Katarina i konzorcij.283 milijuna eura za Brijune i neka je toliko još milijuna kuna za Konzorcij?Možeš ti imat strateške partnere ali moraš i sam nešto dati.Sva ta megalomanija te može napravit nestabilnim.
Koliko vrijedi brod kojeg ne možeš prodat, ne možeš ga kvalitetno unajmit pa počne stvarati gubitke.
Kao i sa autima, daju se ispod cijene ali niko ne kupuje.
Pa sad imamo situaciju da Kastav nije otplaćen, a drugi, koji silazi sa navoza u desetom mjesecu, kako će njega platit i unajmit ?
I tek sad dolazimo do kombinacije spašavanja škvera 2+2, otkud pokriće za to ?
Konzorcij ?
Zar je moralo doći do krize da se toga sjete ? Pohlepni i bahati hrvati nisu htjeli ništa ni skim djelit pa smo tu gdje jesmo.
Samo zaboravljamo da banke odavno nisu naše a one ne žele ništa od toga, ni udio, ni reprogram a ponajmanje financiranje kreditima za spas neke naše tamo brodogradnje,pomorstva…
To su nažalost činjenice, sve ostalo, ubrajajući trgovanje burzom preko brojki je fiktivno.
čiča jel si ti opet našo trkeljat po brodarskim topicima i prodavat pamet? s.ao si po ATPL, uduplala se, s.ao si po JDPL, uduplao se, sad se.es po ULP, a ja ću i na njoj zaraditi, a ti koji si tu kakti doma s brodovima nisi kune zaradio na svemu tome i samo to gledao sa strane… ja bih se zamislio..
Ja sebe i tebe pitam kojim dolorima se misli financirati Sv. Katarina i konzorcij.283 milijuna eura za Brijune i neka je toliko još milijuna kuna za Konzorcij?Možeš ti imat strateške partnere ali moraš i sam nešto dati.Sva ta megalomanija te može napravit nestabilnim.
iskreno…boli me kita. ULPL ima fundamentalni gap i zatvorit će se kad tad… a kak će oni realizirat neke svoje projekte… pa kak da ja to znam? valjda znaju kaj rade i znaju kak će zatvoit tu konstrukciju, a ak se ti brineš zbog toga kako će šta će onda ti je najbolje kupiti adris i bez brige si… vidiš kako lijepo skupljaju novac, ne isplaćuju dividensu, ne idu u projekte, nemaju polugu, ne misle ništa akvizirati… jedna vrhunska dionica za bit bez brige… i ubit se čekajući…
Guverner;većina tih brodova su dugoročna vizija Uljanik plovidbe.Dok su pod hipotekama uz silne obaveze donose i neku dobit prevozom robe i to je sve.To opće nije loše jer dobit postoji i ne vidim tu mogućnost kraha ako se ne čačka mečka.Ja sebe i tebe pitam kojim dolorima se misli financirati Sv. Katarina i konzorcij.283 milijuna eura za Brijune i neka je toliko još milijuna kuna za Konzorcij?Možeš ti imat strateške partnere ali moraš i sam nešto dati.Sva ta megalomanija te može napravit nestabilnim.
Čini mi se da se to sve polako raspada.Čitam da se konzorcij povlači se s liste potencijalnih investitora najambicioznijeg istarskog projekta “Brijuni Rivije"
Vaš link
i neću se više javljati na ovoj temi, rekao sam zašto mi je ULPL interesantna, vrijeme će pokazati dal sam se zahebo ili ne…
pozz svima
[bye]
eto nam na asku opet počinje kurbin pir
eto nam na asku opet počinje kurbin pir
A jesi vidio ove majstore što stavljaju po 19 kom ispod glavnog majstora. Još jednom ponavljam da je ovo strogo kontrolirana dionica. [lol] [lol]