Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,30 | 272 | 19 | 14,30 | 14,60 | 0,00% |
da li netko zna zašto nije plaćen do kraja nedavno isporučeni brod, mislim da se zove Kastav?
Uskoro je i porinuće slijedećeg… za par tjedana
da li netko zna zašto nije plaćen do kraja nedavno isporučeni brod, mislim da se zove Kastav?
Uskoro je i porinuće slijedećeg… za par tjedana
hehe… pozdrav ljudino 😉
jel’ taj brod već iz kombinacije sa Dr. Ivom, ono – dva komada ULPL, dva komada TNPL…
ono, da 3. maj ima posla?
evo iz arhive:
“Za dan 13. veljače 2009. godine predviđeno je sukladno zaključku Vlade Republike Hrvatske o prihvaćanju Programa gradnji brodova za hrvatske brodare do 2011. godine od 22. siječnja 2009. godine, potpisivanje Ugovora o potpori za gradnju brodova: dva broda za prijevoz nafte, naftnih produkata i kemikalija nosivosti 51.800 DWT označenih brojevima novogradnji 708. i 709., a koji se grade u Brodogradilištu 3. MAJ u Rijeci. Ugovore će potpisati predstavnici MINISTARSTVA MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE i ULJANIK PLOVIDBE d.d. Ovim ugovorima se predviđa sudjelovanje Ministarstva u izgradnji navedenih brodova, novčanom potporom u iznosu od po 4 milijuna USD u kunskoj protuvrijednosti po svakom brodu.”
* * *
Za dan 14. veljače 2009. godine predviđeno je u Brodogradilištu 3. MAJ u Rijeci porinuće broda za prijevoz nafte, naftnih produkata i kemikalija nosivosti 51.800 DWT označenog brojem novogradnje 708. Primopredaja ovog broda očekuje se u svibnju ove godine.
Ujedno će se nakon porinuća izvršiti polaganje kobilice drugog broda za prijevoz nafte, naftnih produkata i kemikalija nosivosti 51.800 DWT označenog brojem novogradnje 709, a kojeg se porinuće očekuje u srpnju 2009. godine. Primopredaja ovog bropda je predviđena za rujan 2009. godine.
da li netko zna zašto nije plaćen do kraja nedavno isporučeni brod, mislim da se zove Kastav?
Uskoro je i porinuće slijedećeg… za par tjedana
hehe… pozdrav ljudino 😉
jel’ taj brod već iz kombinacije sa Dr. Ivom, ono – dva komada ULPL, dva komada TNPL…
ono, da 3. maj ima posla?
[/quote]
a koliko komada malom ivi?
ova dva nisu iz tog programa s dr. Ivom. Ali, ponavljam ali, već se započelo s gradnjom prvog od tih 2+2 broda za ULPL i TNPL…. hoće li se završiti ili ne…. to je sada pitanje. Hoće li 3.maj preživjeti, to je slijedeće pitanje.
A, ljudino moja i tebi pozdrav [smiley]
Koliko vidim pratiš ULPL.. dodješ i potrubiš trub trub kao nekad davno na luci Ploče [lol]
ova dva nisu iz tog programa s dr. Ivom. Ali, ponavljam ali, već se započelo s gradnjom prvog od tih 2+2 broda za ULPL i TNPL…. hoće li se završiti ili ne…. to je sada pitanje. Hoće li 3.maj preživjeti, to je slijedeće pitanje.
A, ljudino moja i tebi pozdrav [smiley]
Koliko vidim pratiš ULPL.. dodješ i potrubiš trub trub kao nekad davno na luci Ploče [lol]
Što se tiče brodova – svejedno. Ne znam da li je bolje/gore da se završe ili otkažu i tko će ih platit.
ULPL je počeo ulaziti u neke projekte sa državom i nekim drugim likovima, a to mi se ne sviđa.
Heh… trub-trub na 5xxx LKPC 😉
Nemam više vremena za puno priče, a vidim da ima dovoljno lajavih i bez mene.
ULPL- preveliki fundamentalni gap u odnosu na basket ostalih brodara, prema gotovo svim parametrima. ULPL je postao jeftiniji i od do sad najjeftinijeg JDPL. Nadalje… ULPL pokazuje najbolje poslovanje od svih bordara po pitanju profitabilnosti iz redovnog poslovanja (prijevoza roba), i to jedini iz porasta _prihoda_ u odnosu na isti period lani, što je zapravo vrlo vrlo dobar pokazatelj o stabilnosti ove firme. Nadalje, ULPL ima (po meni) optimalno satkanu flotu u odnosu na rizik vozarina. Ja sam veliki ljubotelj Atlantske plovidbe, ali ovakav fundamentali gap između cijene dionice ULPL i ATPL jednostavno nije održiv. Uključujući i dividendu, cijena ATPL je zapravo 1250 kn, dok u isto vrijeme ULPL košta ipsod 700 kuna. Neodrživo… tim više što ULPL ima najniži PE od brodara, a ATPL ga trenutno niti nema jer nija radila a profitom u 1H. prema P/B pokazatelju, ULPL je duplo jeftinija od ATPL i u rangu sa JDPL, s time da je profitabilnija od JDPL, a JDPL bi još dodatno morao biti diskontiran zbog državnog vlasništva. ULPL pokazuje zavidnu profitabilnost u prvom polugodištu ove godine. Uz očekivanje porasta vozarina na tržištu tankera, a zadržavanje ili neznatno povećanje vozarina za suhe, ovo je definitvno brodarski best buy.
Kolega, što ćemo sa zaduženosti ? Krediti, neisplaćeni brodovi…., pa ajd da i mi naručimo jednog badave [lol]
[/quote]
pa kolega dragi, pa dugoročne obveze se servisiraju redovno iz poslovanja, u čem je problem? znači vama firma valja jedino ona koja je bez kredita? mislim da ne razumijete neke osnove kolega. Firma bez kredita tj. kreditne poluge nikad ne može očekivati značajniji rast glavnice, osim ako nije extra profitabilna, a takvih firmi na ZSE imate na prste jedne ruke, pa ne razumijem baš najbolje vaše pitanje…
Guverner
Imaju oko milijarde dugoročnih kreditnih obaveza a još su u điru za brodograđevinski konzorcij i projekt Brijuni.Dobri su ali nisu oni Drys za Boga miloga;od kud im dolari za sve to?
ULPL- preveliki fundamentalni gap u odnosu na basket ostalih brodara, prema gotovo svim parametrima. ULPL je postao jeftiniji i od do sad najjeftinijeg JDPL. Nadalje… ULPL pokazuje najbolje poslovanje od svih bordara po pitanju profitabilnosti iz redovnog poslovanja (prijevoza roba), i to jedini iz porasta _prihoda_ u odnosu na isti period lani, što je zapravo vrlo vrlo dobar pokazatelj o stabilnosti ove firme. Nadalje, ULPL ima (po meni) optimalno satkanu flotu u odnosu na rizik vozarina. Ja sam veliki ljubotelj Atlantske plovidbe, ali ovakav fundamentali gap između cijene dionice ULPL i ATPL jednostavno nije održiv. Uključujući i dividendu, cijena ATPL je zapravo 1250 kn, dok u isto vrijeme ULPL košta ipsod 700 kuna. Neodrživo… tim više što ULPL ima najniži PE od brodara, a ATPL ga trenutno niti nema jer nija radila a profitom u 1H. prema P/B pokazatelju, ULPL je duplo jeftinija od ATPL i u rangu sa JDPL, s time da je profitabilnija od JDPL, a JDPL bi još dodatno morao biti diskontiran zbog državnog vlasništva. ULPL pokazuje zavidnu profitabilnost u prvom polugodištu ove godine. Uz očekivanje porasta vozarina na tržištu tankera, a zadržavanje ili neznatno povećanje vozarina za suhe, ovo je definitvno brodarski best buy.
Kolega, što ćemo sa zaduženosti ? Krediti, neisplaćeni brodovi…., pa ajd da i mi naručimo jednog badave [lol]
[/quote]
pa kolega dragi, pa dugoročne obveze se servisiraju redovno iz poslovanja, u čem je problem? znači vama firma valja jedino ona koja je bez kredita? mislim da ne razumijete neke osnove kolega. Firma bez kredita tj. kreditne poluge nikad ne može očekivati značajniji rast glavnice, osim ako nije extra profitabilna, a takvih firmi na ZSE imate na prste jedne ruke, pa ne razumijem baš najbolje vaše pitanje…
[/quote]
Pa, zašto ne kupimo onda te dionice firmi koje su extra profitabilne a nego reskirati sa ULPL koja će možda jednoga dana vrijediti 250-300 HRK???
Molio bih komentar.