ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.10.2024. u 03:56
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
14,96
17.494
1,169
15,00
15,50
3,33%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Večeras sam na HR radio 1. program slušao Dragutina Pavletića, lijepo je pričao o ULPL…

nisam ga slusao, ali u potpunosti vjerujem da je tako [lol]

na zse, na zalost, nista nije pricao… a skoro ce obljetnica:
za uredovni dan 22.07.2009 .
1. PAVLETIĆ DRAGUTIN 38.188
2. ŠORC DARKO 37.685
3. ULJANIK PLOVIDBA D.D.

za uredovni dan 23.07.2009 .
1. ULJANIK PLOVIDBA D.D. 35.524
2. PAVLETIĆ DRAGUTIN 35.188
3. ŠORC DARKO 34.185

http://www.youtube.com/watch?v=s2N9BN-mYrw [wink]

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0

http://slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/66226/Default.aspx

Scrapman

ULPL- preveliki fundamentalni gap u odnosu na basket ostalih brodara, prema gotovo svim parametrima. ULPL je postao jeftiniji i od do sad najjeftinijeg JDPL. Nadalje… ULPL pokazuje najbolje poslovanje od svih bordara po pitanju profitabilnosti iz redovnog poslovanja (prijevoza roba), i to jedini iz porasta _prihoda_ u odnosu na isti period lani, što je zapravo vrlo vrlo dobar pokazatelj o stabilnosti ove firme. Nadalje, ULPL ima (po meni) optimalno satkanu flotu u odnosu na rizik vozarina. Ja sam veliki ljubotelj Atlantske plovidbe, ali ovakav fundamentali gap između cijene dionice ULPL i ATPL jednostavno nije održiv. Uključujući i dividendu, cijena ATPL je zapravo 1250 kn, dok u isto vrijeme ULPL košta ipsod 700 kuna. Neodrživo… tim više što ULPL ima najniži PE od brodara, a ATPL ga trenutno niti nema jer nija radila a profitom u 1H. prema P/B pokazatelju, ULPL je duplo jeftinija od ATPL i u rangu sa JDPL, s time da je profitabilnija od JDPL, a JDPL bi još dodatno morao biti diskontiran zbog državnog vlasništva. ULPL pokazuje zavidnu profitabilnost u prvom polugodištu ove godine. Uz očekivanje porasta vozarina na tržištu tankera, a zadržavanje ili neznatno povećanje vozarina za suhe, ovo je definitvno brodarski best buy.

I'LL BE BACK

@governor
dobro jutro uvaženi kolega i od mene zaslužena 100-ka [thumbsup]


ULPL- preveliki fundamentalni gap u odnosu na basket ostalih brodara, prema gotovo svim parametrima. ULPL je postao jeftiniji i od do sad najjeftinijeg JDPL. Nadalje… ULPL pokazuje najbolje poslovanje od svih bordara po pitanju profitabilnosti iz redovnog poslovanja (prijevoza roba), i to jedini iz porasta _prihoda_ u odnosu na isti period lani, što je zapravo vrlo vrlo dobar pokazatelj o stabilnosti ove firme. Nadalje, ULPL ima (po meni) optimalno satkanu flotu u odnosu na rizik vozarina. Ja sam veliki ljubotelj Atlantske plovidbe, ali ovakav fundamentali gap između cijene dionice ULPL i ATPL jednostavno nije održiv. Uključujući i dividendu, cijena ATPL je zapravo 1250 kn, dok u isto vrijeme ULPL košta ipsod 700 kuna. Neodrživo… tim više što ULPL ima najniži PE od brodara, a ATPL ga trenutno niti nema jer nija radila a profitom u 1H. prema P/B pokazatelju, ULPL je duplo jeftinija od ATPL i u rangu sa JDPL, s time da je profitabilnija od JDPL, a JDPL bi još dodatno morao biti diskontiran zbog državnog vlasništva. ULPL pokazuje zavidnu profitabilnost u prvom polugodištu ove godine. Uz očekivanje porasta vozarina na tržištu tankera, a zadržavanje ili neznatno povećanje vozarina za suhe, ovo je definitvno brodarski best buy.


A zašto onda ljudi ne kupuju ?


A zašto onda ljudi ne kupuju ?

kolega, ja vam govorim fundamentalno. šta ja znam zašto ne kupuju, ili zašto prodaju… pa to je tržište pobogu, uvijek netko prodaje, netko kupuje, netko ne prodaje, netko ne kupuje [smiley]. ovo što ja pišem ne znači da ULPL neće eventualno pasti još i niže, ali je fundamentalna marža sigurnosti među našim brodarima trenutno najjača za ticker ULPL, u istovremeno najveći fundamentalni prostor za rast, pa sad… ko voli nek izvoli.

I'LL BE BACK



A zašto onda ljudi ne kupuju ?

kolega, ja vam govorim fundamentalno. šta ja znam zašto ne kupuju, ili zašto prodaju… pa to je tržište pobogu, uvijek netko prodaje, netko kupuje, netko ne prodaje, netko ne kupuje [smiley]. ovo što ja pišem ne znači da ULPL neće eventualno pasti još i niže, ali je fundamentalna marža sigurnosti među našim brodarima trenutno najjača za ticker ULPL, u istovremeno najveći fundamentalni prostor za rast, pa sad… ko voli nek izvoli.
[/quote]

Pa dobro tko te ima na nišanu i dodjeljuje jedinice,a ja nemam više municije za ispravljanje.. [wink]

Ima ljudi koji od svog bogatstva nemaju ništa osim straha da će ga izgubiti.




A zašto onda ljudi ne kupuju ?

kolega, ja vam govorim fundamentalno. šta ja znam zašto ne kupuju, ili zašto prodaju… pa to je tržište pobogu, uvijek netko prodaje, netko kupuje, netko ne prodaje, netko ne kupuje [smiley]. ovo što ja pišem ne znači da ULPL neće eventualno pasti još i niže, ali je fundamentalna marža sigurnosti među našim brodarima trenutno najjača za ticker ULPL, u istovremeno najveći fundamentalni prostor za rast, pa sad… ko voli nek izvoli.
[/quote]

Pa dobro tko te ima na nišanu i dodjeljuje jedinice,a ja nemam više municije za ispravljanje.. [wink]
[/quote]

hvala kolegice, ma ne morate se truditi, ne smetaju mene jedinice. lijep pozdrav [smiley]

I'LL BE BACK

Ovo je strogo kontrolirana dionica upravo iz razloga koje navodi kolega governor. Čak se može reći i da je talac ATPL (jer je uvijek prati u padu i više nego što zaslužuje) što gura vodu na mlin tim istim kontrolorima te se isti u tišini krcaju. [bye]


Ovo je strogo kontrolirana dionica upravo iz razloga koje navodi kolega governor. Čak se može reći i da je talac ATPL (jer je uvijek prati u padu i više nego što zaslužuje) što gura vodu na mlin tim istim kontrolorima te se isti u tišini krcaju. [bye]

stvarno pretjerujete kolega… ovo je jedna od najtransparentnijih dionica u hrvatskoj… ako je netko talac, atpl je definitivno talac ulpl-a [tongue]

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0


ULPL- preveliki fundamentalni gap u odnosu na basket ostalih brodara, prema gotovo svim parametrima. ULPL je postao jeftiniji i od do sad najjeftinijeg JDPL. Nadalje… ULPL pokazuje najbolje poslovanje od svih bordara po pitanju profitabilnosti iz redovnog poslovanja (prijevoza roba), i to jedini iz porasta _prihoda_ u odnosu na isti period lani, što je zapravo vrlo vrlo dobar pokazatelj o stabilnosti ove firme. Nadalje, ULPL ima (po meni) optimalno satkanu flotu u odnosu na rizik vozarina. Ja sam veliki ljubotelj Atlantske plovidbe, ali ovakav fundamentali gap između cijene dionice ULPL i ATPL jednostavno nije održiv. Uključujući i dividendu, cijena ATPL je zapravo 1250 kn, dok u isto vrijeme ULPL košta ipsod 700 kuna. Neodrživo… tim više što ULPL ima najniži PE od brodara, a ATPL ga trenutno niti nema jer nija radila a profitom u 1H. prema P/B pokazatelju, ULPL je duplo jeftinija od ATPL i u rangu sa JDPL, s time da je profitabilnija od JDPL, a JDPL bi još dodatno morao biti diskontiran zbog državnog vlasništva. ULPL pokazuje zavidnu profitabilnost u prvom polugodištu ove godine. Uz očekivanje porasta vozarina na tržištu tankera, a zadržavanje ili neznatno povećanje vozarina za suhe, ovo je definitvno brodarski best buy.


Kolega, što ćemo sa zaduženosti ? Krediti, neisplaćeni brodovi…., pa ajd da i mi naručimo jednog badave [lol]

da li netko zna nešto više o sjednici NO

biom75

New Report

Close