Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
Večeras sam na HR radio 1. program slušao Dragutina Pavletića, lijepo je pričao o ULPL…
nisam ga slusao, ali u potpunosti vjerujem da je tako [lol]
na zse, na zalost, nista nije pricao… a skoro ce obljetnica:
za uredovni dan 22.07.2009 .
1. PAVLETIĆ DRAGUTIN 38.188
2. ŠORC DARKO 37.685
3. ULJANIK PLOVIDBA D.D.
za uredovni dan 23.07.2009 .
1. ULJANIK PLOVIDBA D.D. 35.524
2. PAVLETIĆ DRAGUTIN 35.188
3. ŠORC DARKO 34.185
ULPL- preveliki fundamentalni gap u odnosu na basket ostalih brodara, prema gotovo svim parametrima. ULPL je postao jeftiniji i od do sad najjeftinijeg JDPL. Nadalje… ULPL pokazuje najbolje poslovanje od svih bordara po pitanju profitabilnosti iz redovnog poslovanja (prijevoza roba), i to jedini iz porasta _prihoda_ u odnosu na isti period lani, što je zapravo vrlo vrlo dobar pokazatelj o stabilnosti ove firme. Nadalje, ULPL ima (po meni) optimalno satkanu flotu u odnosu na rizik vozarina. Ja sam veliki ljubotelj Atlantske plovidbe, ali ovakav fundamentali gap između cijene dionice ULPL i ATPL jednostavno nije održiv. Uključujući i dividendu, cijena ATPL je zapravo 1250 kn, dok u isto vrijeme ULPL košta ipsod 700 kuna. Neodrživo… tim više što ULPL ima najniži PE od brodara, a ATPL ga trenutno niti nema jer nija radila a profitom u 1H. prema P/B pokazatelju, ULPL je duplo jeftinija od ATPL i u rangu sa JDPL, s time da je profitabilnija od JDPL, a JDPL bi još dodatno morao biti diskontiran zbog državnog vlasništva. ULPL pokazuje zavidnu profitabilnost u prvom polugodištu ove godine. Uz očekivanje porasta vozarina na tržištu tankera, a zadržavanje ili neznatno povećanje vozarina za suhe, ovo je definitvno brodarski best buy.
@governor
dobro jutro uvaženi kolega i od mene zaslužena 100-ka [thumbsup]
ULPL- preveliki fundamentalni gap u odnosu na basket ostalih brodara, prema gotovo svim parametrima. ULPL je postao jeftiniji i od do sad najjeftinijeg JDPL. Nadalje… ULPL pokazuje najbolje poslovanje od svih bordara po pitanju profitabilnosti iz redovnog poslovanja (prijevoza roba), i to jedini iz porasta _prihoda_ u odnosu na isti period lani, što je zapravo vrlo vrlo dobar pokazatelj o stabilnosti ove firme. Nadalje, ULPL ima (po meni) optimalno satkanu flotu u odnosu na rizik vozarina. Ja sam veliki ljubotelj Atlantske plovidbe, ali ovakav fundamentali gap između cijene dionice ULPL i ATPL jednostavno nije održiv. Uključujući i dividendu, cijena ATPL je zapravo 1250 kn, dok u isto vrijeme ULPL košta ipsod 700 kuna. Neodrživo… tim više što ULPL ima najniži PE od brodara, a ATPL ga trenutno niti nema jer nija radila a profitom u 1H. prema P/B pokazatelju, ULPL je duplo jeftinija od ATPL i u rangu sa JDPL, s time da je profitabilnija od JDPL, a JDPL bi još dodatno morao biti diskontiran zbog državnog vlasništva. ULPL pokazuje zavidnu profitabilnost u prvom polugodištu ove godine. Uz očekivanje porasta vozarina na tržištu tankera, a zadržavanje ili neznatno povećanje vozarina za suhe, ovo je definitvno brodarski best buy.
A zašto onda ljudi ne kupuju ?
A zašto onda ljudi ne kupuju ?
kolega, ja vam govorim fundamentalno. šta ja znam zašto ne kupuju, ili zašto prodaju… pa to je tržište pobogu, uvijek netko prodaje, netko kupuje, netko ne prodaje, netko ne kupuje [smiley]. ovo što ja pišem ne znači da ULPL neće eventualno pasti još i niže, ali je fundamentalna marža sigurnosti među našim brodarima trenutno najjača za ticker ULPL, u istovremeno najveći fundamentalni prostor za rast, pa sad… ko voli nek izvoli.
kolega, ja vam govorim fundamentalno. šta ja znam zašto ne kupuju, ili zašto prodaju… pa to je tržište pobogu, uvijek netko prodaje, netko kupuje, netko ne prodaje, netko ne kupuje [smiley]. ovo što ja pišem ne znači da ULPL neće eventualno pasti još i niže, ali je fundamentalna marža sigurnosti među našim brodarima trenutno najjača za ticker ULPL, u istovremeno najveći fundamentalni prostor za rast, pa sad… ko voli nek izvoli.
[/quote]
Pa dobro tko te ima na nišanu i dodjeljuje jedinice,a ja nemam više municije za ispravljanje.. [wink]
kolega, ja vam govorim fundamentalno. šta ja znam zašto ne kupuju, ili zašto prodaju… pa to je tržište pobogu, uvijek netko prodaje, netko kupuje, netko ne prodaje, netko ne kupuje [smiley]. ovo što ja pišem ne znači da ULPL neće eventualno pasti još i niže, ali je fundamentalna marža sigurnosti među našim brodarima trenutno najjača za ticker ULPL, u istovremeno najveći fundamentalni prostor za rast, pa sad… ko voli nek izvoli.
[/quote]
Pa dobro tko te ima na nišanu i dodjeljuje jedinice,a ja nemam više municije za ispravljanje.. [wink]
[/quote]
hvala kolegice, ma ne morate se truditi, ne smetaju mene jedinice. lijep pozdrav [smiley]
Ovo je strogo kontrolirana dionica upravo iz razloga koje navodi kolega governor. Čak se može reći i da je talac ATPL (jer je uvijek prati u padu i više nego što zaslužuje) što gura vodu na mlin tim istim kontrolorima te se isti u tišini krcaju. [bye]
Ovo je strogo kontrolirana dionica upravo iz razloga koje navodi kolega governor. Čak se može reći i da je talac ATPL (jer je uvijek prati u padu i više nego što zaslužuje) što gura vodu na mlin tim istim kontrolorima te se isti u tišini krcaju. [bye]
stvarno pretjerujete kolega… ovo je jedna od najtransparentnijih dionica u hrvatskoj… ako je netko talac, atpl je definitivno talac ulpl-a [tongue]
ULPL- preveliki fundamentalni gap u odnosu na basket ostalih brodara, prema gotovo svim parametrima. ULPL je postao jeftiniji i od do sad najjeftinijeg JDPL. Nadalje… ULPL pokazuje najbolje poslovanje od svih bordara po pitanju profitabilnosti iz redovnog poslovanja (prijevoza roba), i to jedini iz porasta _prihoda_ u odnosu na isti period lani, što je zapravo vrlo vrlo dobar pokazatelj o stabilnosti ove firme. Nadalje, ULPL ima (po meni) optimalno satkanu flotu u odnosu na rizik vozarina. Ja sam veliki ljubotelj Atlantske plovidbe, ali ovakav fundamentali gap između cijene dionice ULPL i ATPL jednostavno nije održiv. Uključujući i dividendu, cijena ATPL je zapravo 1250 kn, dok u isto vrijeme ULPL košta ipsod 700 kuna. Neodrživo… tim više što ULPL ima najniži PE od brodara, a ATPL ga trenutno niti nema jer nija radila a profitom u 1H. prema P/B pokazatelju, ULPL je duplo jeftinija od ATPL i u rangu sa JDPL, s time da je profitabilnija od JDPL, a JDPL bi još dodatno morao biti diskontiran zbog državnog vlasništva. ULPL pokazuje zavidnu profitabilnost u prvom polugodištu ove godine. Uz očekivanje porasta vozarina na tržištu tankera, a zadržavanje ili neznatno povećanje vozarina za suhe, ovo je definitvno brodarski best buy.
Kolega, što ćemo sa zaduženosti ? Krediti, neisplaćeni brodovi…., pa ajd da i mi naručimo jednog badave [lol]