Pa sadašnja cijena ULPL je uvjerljivo najniža ove godine, ako usporedimo vrijednost BDI-a ili vrijednost drugih brodara na ZSE, za Novu godinu BDI je bio 772 boda a ULPL oko 620, a sada je
BDI 3200 a ULPL 550, također početkom godine ULPL je bio 620, a ATPL oko 720 u međuvremenu je ULPL imao bolje poslovne rezultate od ATPL, a cijena dionica je ATPL 960 a ULPL 550.
Zato smatram da nisu drukeri oni koji prognoziraju da će ova dionica rasti, jer je zaista žestoko podcijenjena.
Dokapitalizacije su poremetile stvarnu vrijednost dionice.Poklopile su se bile i prodaje brodova koje
su davale krivu sliku o poslovanju.
Firma je dokupljivala vlastite dionice tj.branila cijenu.
Dokapitalizacije su razvodnile kapital.
Fundamentalno i dalje najskuplji brodar.Ruku pod ruku sa ATPL.
Ali dok je leminga/tj.needuciranih ulagača/dušu dalo za trejdanje.
LPLH je možda podcijenjena,ali manje od ostalih brodava.
Dužni su ko Grčka i to je dugoročni problem.
[/quote]
Od svih brodara,mislim da je najbolja investicija jadroplov.
[/quote]
JDPL?
Koliku dividendu očekujete?
Kako će tećajne razlike utjecati na dobit/pogledati prošlu godinu/.
Vozarine za kontejnere je totalna katastrofa?
Porast vozarina za suhe je preko 50% u odnosu drugog kvartala prema prvom,ali ta sretna okolnost
je zadila sve naše brodare,a naročito LPLH koji je na spotu.Moj favorit je LPLH.
Međutim,prema dobiti ULPL bi mogla biti najbolja s obzirom na fiksne ugovore.Za nju možemo
gotovo sa sigurnosću tvrditi da će poslovati sa dobitkom i da je ova sadašnja cijena prema tom
pokazatelju preniska.
Oprostite što vam zagađujem ove stranice.
Kolega Lopina odlično poznaje brodare, ali trading monitor na ZSE govori drugačije, a to je: da je ATPL preskočila 1000, JDPL 170, a ULPL je još ispod 600, s LPLH se nije ni trgovalo.
Ovo je post s jednog drugog foruma, ali s obzirom da je direktno vezano uz ULPL-R-A…
Na slici u prilogu je je analiza relativne snage i primjer njezina tumačenja. RS analiza daje neke poprilično ok tehničke signale ako se dionicu promatra usporedno s ostalima u sektoru ( ili s nekom drugom dionicom reprezentativnom za ostele u tom sektoru).
Izvor podataka o relativnoj snazi dionice: http://www.investa.hr
Zanimljiv je graf.Al trebo si boldat ono da se promatra usporedno sa cijelim transportom i ATPL.Po tom pristupu ULPL nema svojih posebnosti koje definitivno ima pa sad kao ispada da šepa za ostalima.Recimo Upravu koja od masne dividende nije kupila ni jednu dionicu a redovito se istovaruju.Ili dugove ko Grčka šta Lopina kaže.I tako to [wink] [wink]
kak se trejderi guraju na ask, sve puno buregđija…iskreno i ja bum ga uskoro vjerojatno zatuko, sam da pokvarim posao momcima na ewt-forumu [lol]
kak se trejderi guraju na ask, sve puno buregđija…iskreno i ja bum ga uskoro vjerojatno zatuko, sam da pokvarim posao momcima na ewt-forumu [lol]
Ne buš ti njega zatuko zbog toga nego zato šta ne smatraš Aries Maritime Transport Limited i Trailer Bridge, Inc. dobrom referencom za preokret putanje ove rakete na Pluton [wink] [wink]
Probili smo granicu od 600!!!
ja bih rekla da smo ju piknuli [undecid]
nikakvih komentara ovdje 4 dana, a digli smo se kao feniks iz pepela s 530 na 630 a rastemo i dalje… BDI snažno raste i za brodare dolaze bolji dani [thumbsup]
Baltic Dry Index (BDI) +122 3097
Može li nam kolega split009 dati kratku TA analizu za kretanje ULPL do kraja tjedna (ne treba graf) hvala