Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 12,50 | 1.263 | 101 | 11,80 | 12,50 | 0,00% |
ATPL pala 300 kn i ULPL pala 300 kn, izgleda je to jedini kriterij na ZSE, uzalud mi čitamo i proučavamo fundamentalne i tehničke analize, kvartalna i druga izvješća, lupamo glavu s BDI-iom,
ovdje je sve iracionalno.
Za Novu godinu ULPL je bio 600 i nešto kuna a BDI je bio 774 boda, od tada do sada je BDI porastao preko 500%, a ULPL je porastao oko 15 posto, i sada ga svaki dan nemilice rušimo po 7-8% jer je pao BDI. Nikada u povijesti ULPL nije bila na nižoj cijeni na ovakvim vrijednostima BDI. (pogledajte povjesne podatke za BDI i za ULPL). Ovih 717 je jednako nisko kao i onih 450, obziroma na vozarine, pa i na vrijednost crobexa.
ULPL je vec na dva prijasnja tromjesecna izvjesca dokazao da trenutna oscilacija BDI indexa i ostalih "spot" tankerskih indexa ne utjece na prihode/dobit je ima brodove u dugorocnom time-charteru. Ako ti iznajmljivaci nisu raskinuli ugovore na BDI 600, nece ni na 3600. Vidjeli smo da ATPL ima brodove uglavnom na spotu pa ih BDI pogadja najvise.
Zanimt ce nas BDI-jevi(2Y ili 5Y) ili duzi 2010/2011 kad se budu radili novi ugovori, a sada nas ne bi trebali zanimat.
No, isto tako znamo da se cijena na ZSE ne kreira po fundamntima ili znanju vec "analiticari" i fond menageri kopiraju DowJones ili DAX jer drugo i ne znaju. Kod nas ili svi rastu ili svi padaju…….
…a kakvi su nam ekonomski fakulteti smo vidjeli u akciji "index", a ZSE ti ga dodje kao "hram" nasih ekonomista.
Pod hitno na London stock exchange da vidimo kliko stvarno ULPL vrijedi.
[/quote]
Sve ja to znam dragi kolega ka i Vi no nažalost neznam što je kriterij cijena dionica na ZSE, jedno vrijeme su se brodarske dionice, bez obzira na strukturu flote ravnale prema BDI, što je sad kriterij?!?
ULPL je svjetska firma, gotovo sve prihode ostvaruje na stranom tržištu za stranu klijentelu. Koliko znam, protekcionizma nema, te je ravnopravan sudionik tržišta.
Brodarski indeksi su jedan ne i jedini kriterij procjene vrijednosti dionice.
Jedino po čemu ULPL nije svjetska jest po sjedištu i vlasničkoj strukturi. Domaći investitori ovom brodaru daju balkanski štih nepredvidive logike.
… Jedino po čemu ULPL nije svjetska jest po sjedištu i vlasničkoj strukturi. Domaći investitori ovom brodaru daju balkanski štih nepredvidive logike.
da li ova misao u domace investitore ubraja i vlasnicku strukturu ?
… Jedino po čemu ULPL nije svjetska jest po sjedištu i vlasničkoj strukturi. Domaći investitori ovom brodaru daju balkanski štih nepredvidive logike.
da li ova misao u domace investitore ubraja i vlasnicku strukturu ?
[/quote]
Koliko znam, ULPL je i dalje velikim dijelom u vlasništvu hrvatskih investitora, pogotovo onih koji s njom svakodnevno špekuliraju na Burzi i kreiraju cijenu dionice.
ULPL je svjetska firma, gotovo sve prihode ostvaruje na stranom tržištu za stranu klijentelu. Koliko znam, protekcionizma nema, te je ravnopravan sudionik tržišta.
Brodarski indeksi su jedan ne i jedini kriterij procjene vrijednosti dionice.
Jedino po čemu ULPL nije svjetska jest po sjedištu i vlasničkoj strukturi. Domaći investitori ovom brodaru daju balkanski štih nepredvidive logike.
ovdje jedini kriterij …očito..tko jači…taj kvači….
Dry Bulk Shipping Rates – June 9, 2009 – Down 4 Straight Days
Baltic Dry Index ( BDI ) – 3518 Down 128
Baltic Cape Index ( BCI ) – 6382 Down 141
Baltic Panamax Index ( BPI ) – 2772 Down 255
Supramax Index ( BSI ) – 1781 Down 23
da li ova misao u domace investitore ubraja i vlasnicku strukturu ?
[/quote]
Koliko znam, ULPL je i dalje velikim dijelom u vlasništvu hrvatskih investitora, pogotovo onih koji s njom svakodnevno špekuliraju na Burzi i kreiraju cijenu dionice.
[/quote]
da ne ostane nedoreceno… da li ciljate na pauletica i ostatak realne vlasnicke strukture, kada govorite o domacim investitorima balkanskog stiha, spekulacijama, kreiranju cijene, itd ?
nešto tu nije u redu….zasita….
bude li BDI pao moguće za 500 bodova, tada će ova dionica vrijediti, bude li se moguće nastavio ovaj tren padanja 550 kuna, ali to zaista nije tada realna cijena za razinu vrijednosti BDI od 3000 bodova i cijene nafte na tržištu, koja trenutno raste (69,30$)…matematika nije u redu……to je više nego očito….kad bi ljudi malo zakočili…drugačiji bi filma gledali….no što je tu je
U petak 775, ponedjeljak 717, utorak, 680… što očekujemo do iduće srijede kada bi se trebao preokrenuti trend BDI…550 ili ???