Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 15,09 | 3.049 | 202 | 14,30 | 15,40 | 1,32% |
A ovo u vezi novinara koji je pisao u vezi ULJANIK PLOVIDBE ima samo jednu dionicu kako bi mogao ići na skupštinu dioničara, ali ni na to nema pravo……….[smiley2][smiley4]
jer
——————————————————————————–
Gregorović: Imam samo jednu dionicu kako bih mogao pratiti skupštinu Uljanik plovidbe
Bojan Bajgorić Šantić
bojan.santic@business.hr
13.08.2007 15:03
Pročitaj komentare(0)
Novinar Paulo Gregorović pojasnio je za Business.hr da posjeduje samo jednu dionicu koju je platio 400 kuna, a držat će je i dalje s obzirom na to da želi prisustvovati skupštinama društva. Naime, prije posjedovanja dionice tri mu je puta u dvije godine onemogućen ulazak na skupštinu iako je dolazak u svojstvu novinara najavio nekoliko dana ranije direktoru i Nadzornom odboru.
Vezane vijestiDirektor Uljanik plovidbe optužio novinara-dioničara da manipulira tržištem
“Moj interes praćenja rada tog dioničkog društva je želja da obavještavam javnost o najbogatijim stanovnicima južne Istre i njihovih više od 3000 dioničara čiji broj prvi put raste od ove godine, vjerujem dijelom i zato što se putem Glasa Istre mogu informirati o svim njihovim poslovnim potezima i poslovanju”, kaže Gregorović.
Tekst koji je danas objavio u Glasu Istre bit će nakon 16 sati objavljen na webu, a u njemu je nabrojio osam slučajeva u kojima su Istrani zaradili milijune na Zagrebačkoj burzi. Jedna od tih priča je priča o Uljanik plovidbi čija je dionica poskupjela 17 puta u posljednje dvije i pol godine, odnosno od uvrštenja na Burzu.
U tom je članku navedeno da je tržišna kapitalizacija društva Uljanik plovidbe 918 milijuna kuna, a da 11 najvećih dioničara posjeduje više od 50 posto kapitala. Netočnim opremanjem tog dijela teksta iz konteksta je izvučeno da je 918 milijuna kuna vrijednost dioničkog paketa tih 11 dioničara.
Gregorović tvrdi da osim te pogreške nastale opremanjem teksta stoji iza napisanoga i da je točno naveo kako se prikazuju rezultati poslovanja.
Neznam ja, baltic ide, a po zadnjem izvjescu izgleda ko da im je pola brodova potonulo [smiley1]
Neznam ja, baltic ide, a po zadnjem izvjescu izgleda ko da im je pola brodova potonulo [smiley1]
A zašto imamo onu sestrinsku međunarodnu firmu, nego da dostavimo prihode kad ne bude prodaje brodova?
Neznam ja, baltic ide, a po zadnjem izvjescu izgleda ko da im je pola brodova potonulo [smiley1]
Kako neki čitaju izvješće tako izgleda po njima………. ako ćeš prodati prodaj ima tko će kupiti …….. Pozdrav[smiley2]
BigBoss – ajde me uputi kako da čitam to izvješće. Nije šala – stvarno me zanima. Može i na PM.
»JBU Levan« izgrađen je 2006. i plovi pod zastavom Bahama. Upravo je ovaj potonji brod Plovidba nedavno iznajmila na godinu dana uz cijenu od 33 tisuće dolara dnevno. To je i 25 posto manje od cijene koju ugovaraju drugi brodari za slične brodove, ali na kraće razdoblje.”
“Uljanik Plovidba, koja do polovice sljedećeg desetljeća planira udvostručiti flotu, od osnivanja 1986. niti jednu godina nije završila s gubitkom. Svjetski je prosjek 340 dana, a brodovi te tvrtke prosječno su zaposleni 350 dana u godini”
33.000 x 350 = 11.550.000,00 dolara x 5.35 = 61.792.500,00 kuna. jedan Q=15.448.125,00 kuna
U drugom kvartalu smo imali sedam brodova do 11.6, od 11.6 do 30.06. šest brodova.
Sad: pogledajte prihod 2Q ULPL, odbijte 15.5 milijuna koliko je samo zaradio Levan.
Taj ostatak podijeli na 6 ostalih brodova. Koliko su oni onda zaradili u 2Q u prosjeku? Od tih šest, još je 4 takva broda sličnim nosivosti i godišta. Mogu li oni imati baš toliko nepovoljne vozarine?
Ili tu nedostaje nekoliko (desetaka) milijuna, koji će se pojaviti u konsolidiranom za 2007? [smiley11]
To je moje mišljenje, koje sam BTW, u subotu poslao jednom kolegi na PM.
…
Sad: pogledajte prihod 2Q ULPL, odbijte 15.5 milijuna koliko je samo zaradio Levan.
Taj ostatak podijeli na 6 ostalih brodova. Koliko su oni onda zaradili u 2Q u prosjeku? Od tih šest, još je 4 takva broda sličnim nosivosti i godišta. Mogu li oni imati baš toliko nepovoljne vozarine?
Ili tu nedostaje nekoliko (desetaka) milijuna, koji će se pojaviti u konsolidiranom za 2007? [smiley11]
To je moje mišljenje, koje sam BTW, u subotu poslao jednom kolegi na PM.
Hm, ovo za 1h 2007. je konsolidirano izvjesce… Znaci, oni skrivaju prihode, ne bi li ih kasnije prikazali?
»JBU Levan« izgrađen je 2006. i plovi pod zastavom Bahama. Upravo je ovaj potonji brod Plovidba nedavno iznajmila na godinu dana uz cijenu od 33 tisuće dolara dnevno. To je i 25 posto manje od cijene koju ugovaraju drugi brodari za slične brodove, ali na kraće razdoblje.” “Uljanik Plovidba, koja do polovice sljedećeg desetljeća planira udvostručiti flotu, od osnivanja 1986. niti jednu godina nije završila s gubitkom. Svjetski je prosjek 340 dana, a brodovi te tvrtke prosječno su zaposleni 350 dana u godini” 33.000 x 350 = 11.550.000,00 dolara x 5.35 = 61.792.500,00 kuna. jedan Q=15.448.125,00 kuna U drugom kvartalu smo imali sedam brodova do 11.6, od 11.6 do 30.06. šest brodova. Sad: pogledajte prihod 2Q ULPL, odbijte 15.5 milijuna koliko je samo zaradio Levan. Taj ostatak podijeli na 6 ostalih brodova. Koliko su oni onda zaradili u 2Q u prosjeku? Od tih šest, još je 4 takva broda sličnim nosivosti i godišta. Mogu li oni imati baš toliko nepovoljne vozarine? Ili tu nedostaje nekoliko (desetaka) milijuna, koji će se pojaviti u konsolidiranom za 2007? [smiley11] To je moje mišljenje, koje sam BTW, u subotu poslao jednom kolegi na PM.
Ovo je odlično objašnjeno, jer uprava radi svakakve radnje, ono što se ne vidi jeste poveći udio brodova koji su stavljeni pod vlasništvo ULPL dok sama prodaja je vidljiva, stoga ovaj dio bilance uzimam sa velikom rezervom, i još jednom pogledajte bilancu od 2006 sa zse i usporedite dugotrajnu imovinu i prihod od prodaje brodova………… Velika razlika………[smiley4].. Pozdrav
Eto kaj piše na glas istre
Milijarde kuna zarade donio rast cijena dionica na Zagrebačkoj burzi
Vrijednost dioničkog indeksa Zagrebačke burze Crobex se u protekle tri godine učetverostručila, a takav trend pratila je većina dionica istarskih i hrvatskih tvrtki kojima se trguje na burzi. Vrtoglavi rast vrijednosti je dioničke portfelje malih dioničara povećao za nekoliko desetaka ili stotina tisuća kuna. Oni ulagači, veliki i mali, koji su se odvažili uložiti dodatnu ušteđevinu u dionice ili investicijske fondove gotovo da nisu mogli pogriješiti jer su gotovo sve hrvatske vrijednosnice zabilježile vrtoglave poraste uslijed očekivanog pristupa Hrvatske Europskoj uniji i dolaska inozemnih ulagača u našu zemlju. Na taj su način (su)vlasnici istarskih tvornica, hotela i tvrtki čije se dionice trguju na Zagrebačkoj burzi stekli pravo bogatstvo i njihov uspjeh poslužio je kao primjer brojnim malim ulagačima koji su ih slijedili i kupovali dionice tih tvrtki na burzi. U ovom tekstu osvrćemo se na zaradu dioničara u ponajvećim istarskim tvrtkama.
Piše Paulo GREGOROVIĆ
Hm, ovo za 1h 2007. je konsolidirano izvjesce… Znaci, oni skrivaju prihode, ne bi li ih kasnije prikazali?
Nisam ja to rekao, nedaj Bože! [smiley11]