Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
Zašto ulagati u ULPL?
1.ULPL je brodar s najmalđom flotom na mediteranu koja novce zarađuje na najkonkurentnijem
tržištu svijeta gdje ne postoje prikaze poput Sanadera,Šukera,Polančeca i drugih da im sjede u NO-ima i odlučuju čiji će rođo biti u upravi,na porti ili nedaj Bože kapetan broda.
2.Sa svojih 29 stalno zaposlenih ljudi zarađuje više od npr. IGH-a kompanije koja ima par stotina zaposlenika i kojima su na račun monopolizma i mita i korupcije otvorena sva vrata u RH,a ostvaruje puno manje dobiti.
3.Premda sam i Zg-a smatram da su u istrijani i njihov naćin pristupa poslu i shavaćanja poslovne izvrsnosti superiorni ostatku RH.
4.ULPL-ova likvidniost ne ovisi o tome kako
je Todorić ili Šuker raspoložen ili s kolikom je kamtom RH plasirala i još se više zadužila sa novom serijom euro obveznica.
5.Od 1986 ULPL je jedna od rijetkih kompanija koja u svoje 23 godine nije poslovala niti s 1kn gubitka.
6.Managment koji treutno ima ULPL izlazi iz svih okvira sposobnosti manipuliranja i brige za dionicu u RH.
7.Brodari su općenito zakon,a pod tim mislim i na ATPL,TNPL,JDPL i druge brodare:Drage kolege vrijeme brodara tek dolazi!!!!
prle, pazi metak [thumbsup] … btw pojačao poziciju jučer na otvaranju, što ne znači da ju neću i ponovo kratiti
Ovdje upišite svoj komentar…
1.ULPL je brodar s najmalđom flotom na mediteranu koja novce zarađuje na najkonkurentnijem
tržištu svijeta gdje ne postoje prikaze poput Sanadera,Šukera,Polančeca i drugih da im sjede u NO-ima i odlučuju čiji će rođo biti u upravi,na porti ili nedaj Bože kapetan broda.
čuj..ova mi se tvoja teza posebno sviđa…zato sam je i označio i ponovio [thumbsup]
evo konačno PRAVIH VIJESTI;
02.06.2009. | 11:11
HAMAD KALIFA AL-THANI ŽELI INVESTIRATI U ISTARSKI TURIZAM
Katarski šeik kupuje Brijune
Brijuni / Foto: Srećko Niketić / CROPIX
Unatoč snažnoj potpori koju projektu Brijuni rivijera daju hrvatski predsjednik Stjepan Mesić, premijer Ivo Sanader te istarski župan Ivan Jakovčić, koji ga je i inicirao, s realizacijom ovog projekta kasni se bar dvije godine.
Svi se slažu kako će se, nakon što zaživi ova investicija, jedna od najvećih u nas, vrijedna 900 milijuna eura i 5000 novih radnih mjesta, okrenuti nova stranica hrvatskog turizma u korist resorta najviše kategorije, čime će brijunska rivijera postati središnjom turističkom destinacijom na Mediteranu.
Međutim, iako se drugi natječajni, odnosno završni krug odabira najpovoljnijih ulagača, od njih ukupno sedamnaest, za četiri atraktivne lokacije ukupne površine 276 hektara (Pineta Fažana, Sv. Katarina i Mulimenti, Hidrobaza te Muzil), trebao provesti koncem prošle godine, kriza na svjetskom financijskom tržištu odgodila je završnicu izbora najboljih investitora.
Potvrdio nam je to Ratomir Ivičić, ravnatelj županijsko-državne tvrtke Brijuni rivijera, najavljujući provedbu natječajnog finala do konca ove godine. Po njegovim riječima, 14 potencijalnih ulagača iz naše zemlje i svijeta predložilo je “time out” i zatražilo odgodu zbog nepovoljnog stanja na svjetskom kreditnom tržištu, do oporavka financijskog tržišta.
Hamad Bin Khalifa Al-Thania / Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Čekajući analizu
Stoga će se analiza novog stanja na tom tržištu morati naći na dnevnom redu jedne od sjednica NO-a Brijuni rivijere. Do odabira najboljih ulagača u brijunsku rivijeru, valja donijeti prostorne planske dokumente Pule i sprovesti katastarske izmjene svih lokacija.
Budući da su zainteresirani ulagači podnijeli ponude u zadanim rokovima, nedavni boravak katarskog emira, šeika Hamada Bin kalife al-Thanija u RH, koji je iskazao želju za ulaganjem u Brijune, otvorio je pitanje njegove pravno-formalne mogućnosti sudjelovanja u investitorskoj “utrci”.
Ratomir Ivičić, koji arapske investitore, zbog njihovih svjetskih najprestižnijih destinacija, bogatstva i visokih referencija smatra dobrodošlima i poželjnima, ističe kako katarskog šeika može u posao uključiti jedan od sadašnjih potencijalnih ulagača.
To se može obaviti na način da uspostave poslovno partnerstvo kroz konzorcij ili prodajom šeiku tvrtke koja je ušla u završni natječajni krug.
BRANKA ŽUŽIĆ / EPEHA
[thumbsup]
Kad nas je več navigare obradovao novim vijestima onda evo podsjetnik da ta investicija ima itekako veze sa našim ULPL..vijest je stara skoro dvije godine ali samo za podsjetnik..
Uljanik Plovidba d.d. – Očitovanje
(2007-09-24)
Uljanik Plovidba d.d. dostavila je Obavijest slijedećeg sadržaja:
"Poštovani,
sukladno članku 106. Zakona o tržištu vrijednosnih papira, ULJANIK PLOVIDBA d.d. sa sjedištem u Puli, Carrarina 6 u nastavku daje slijedeće očitovanje:
ULJANIK PLOVIDBA d.d. je u suradnji s konzorcijskim partnerom STANGL CONSULT GmbH pristupila putem tvrtke ISTRIA CONSULT d.o.o. sa sjedištem u Puli, prednatječajnom postupku za lokaciju Otok sv. Katarina i Mulimenti u okviru projekta Brijuni rivijera. S tim u vezi je i stjecanje 25,1% poslovnog udjela u ISTRIA CONSULT d.o.o.
Projekt koji predlaže ISTRIA CONSULT d.o.o. osmišljen je kao jedinstvena prostorna cjelina turističkog grada na moru sa svim kulturnim, društvenim, javnim, ugostiteljskim i sportsko-rekreacijskim sadržajima, a sve u cilju urbanog osmišljenja nove gradske četvrti sa stalnim stanovnicima i novim radnim mjestima.
Sa štovanjem,
ULJANIK PLOVIDBA d.d.
Dragutin Pavletić, direktor"
Dry Bulk Shipping Rates – June 2, 2009 – Up 22 Straight Days
Baltic Dry Index ( BDI ) – 4106 Up 425
Baltic Cape Index ( BCI ) – 7724 Up 1175
Baltic Panamax Index ( BPI ) – 3330 Up 237
Supramax Index ( BSI ) – 1843 Up 8
Bez obzira na fundametne trenutno vlada neka prešutna konstelacija među brodarima na ZSE a to je da je ATPL osnvoica da je odnos JDPL spram ATPL 1:5 (ATPL 900 JDPL 180 ili 1000:200 itd), odnos ATPL i ULPL je 1:0,75-0,80 (npr 1000:750), ATPL i TNPL odnos 1:2. Dakle kada ATPL bude i usporila ili zaustavila rast ULPL će rasti još koji dan, ali mislim samo do 80% vrijednosti ATPL. Moja prognoza je ATPL 1800 : ULPL 1500
Odnos cijene bi trebao biti 1 dionica ATPL= 1 dionica ULPL
Bez obzira na fundametne trenutno vlada neka prešutna konstelacija među brodarima na ZSE a to je da je ATPL osnvoica da je odnos JDPL spram ATPL 1:5 (ATPL 900 JDPL 180 ili 1000:200 itd), odnos ATPL i ULPL je 1:0,75-0,80 (npr 1000:750), ATPL i TNPL odnos 1:2. Dakle kada ATPL bude i usporila ili zaustavila rast ULPL će rasti još koji dan, ali mislim samo do 80% vrijednosti ATPL. Moja prognoza je ATPL 1800 : ULPL 1500
Odnos cijene bi trebao biti 1 dionica ATPL= 1 dionica ULPL
[/quote]
Krivo, 1ULPL=1,3 ATPL vidi izviješća i trend zarade
neznam kako ATPL moze ici prema 2.000 kn,a ULPL jedva na 1300 kn.
kad gledamo fundamente i zaradu u Q1 onda mozemo zakljuciti da je ulpl bolja dionica od atpl ( mislim sigurnija za nas dionicare)
Svi se nadaju ce ce biti dobit preko 100 milja kuna da bi pokrila gubitak Q1 od 50 milja kuna.
Nemojte se iznenaditi kad stigne Q2.
Al svakako je dobra dionica za trejdere
[thumbsup]
ako trenutno uspoređujemo, kao što ste počeli ove dvije dionice..tada možemo reći da je trenutna situacija upravo ovakva kakva je…međutim, mogla bi se promijeniti u korist ULPL.kad novi brodovi zaplove u nove radne pobjede..do tada ćemo pratiti ovaj trend, gdje neće biti bitna usporedba, već stanje potražnje brodskog prostora na tržištu, koje se očituje u naglom rastu BDI indexa…… [thumbsup]
ali i Q2 neće imati neke veze, ako bude ovakva potražnja za brodskim prostorima….. [thumbsup]