Uljanik Plovidba d.d. – obavijest
Za dan 05. svibnja 2009. godine predviđeno je u Brodogradilištu 3. MAJ u Rijeci preuzimanje prvog broda od ugovorena četiri, namijenjenog prijevozu nafte, naftnih produkata i kemikalija nosivosti 51.800 DWT, označenog brojem novogradnje 708. – m/t KASTAV. Sva četiri broda su uključena u Program gradnji brodova u domaćim brodogradilištima, sukladno posebnoj odluci Vlade Republike Hrvatske od 22. siječnja 2009. godine. Isporuka prvog broda, koji je tijekom pokusne plovidbe ostvario predviđene performanse, ostvaruje se ugovorom predviđenom roku primopredaje. Ujedno, za sutra je predviđen početak obrade crne metalurgije za izgradnju trećeg broda istih karakteristika, novogradnju označenu brojem 710, a kojeg se isporuka očekuje u svibnju 2010. godine.
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. PAVLETIĆ DRAGUTIN 37.670 6,49 Osnovni račun
2. ŠORC DARKO 37.645 6,49 Osnovni račun
3. ULJANIK PLOVIDBA D.D. 36.939 6,37 Osnovni račun
4. BUDISAVLJEVIĆ IGOR 29.160 5,03 Osnovni račun
5. BRAJKOVIĆ ANTON 26.559 4,58 Osnovni račun
6. ZEVNIK JANEZ 25.806 4,45 Osnovni račun
7. RADOLOVIĆ KARLO 23.920 4,12 Osnovni račun
8. FLORIČIĆ MARTINA 21.104 3,64 Osnovni račun
9. MARCHI DARIO 14.980 2,58 Osnovni račun
10. FONOVIĆ RENATO 14.833 2,56 Osnovni račun
Ukupno: 46,31
Vinka Cetinski. Točnije, ona je raspolagala sa 4,06 posto kapitala.
Taj udio u kapitalu čini Končara osmim najvećim dioničarom, odmah iza Karla Radolovića i Antona Brajkovića. No, na listu deset najvećih dioničara nije upisan Končar, a upitana na koga su uknjižene dionice kojima raspolaže, Cetinski je jučer otkrila da zastupa Končarovu tvrtku Kermas ulaganja.
Dobro jutro , danas je 07.05. i nisu nam potrebne stare obavijesti , a nije baš ni pristojno sam sebe citirati.
Evo za koliko mozemo ocekivat time charter za KASTAV.
Sveukupno situacija za produkt tankere nije blistava:
http://www.teekay.com/index.aspx?page=newsletter&article_id=149
Ali ni to ne moze trajat vjecno.
Odgovarao bi nam rast cijene nafte jer bi se proizvodnja produkata povecala.
Danas mozemo rec kako je bilo i gorih dana.
stalno se vise brinem za flotu za suhe terete jer sam nekako miran za tankere.
Čini mi se da ce gorivo uvijek teci iz busotina u rezervare, sad oce li to biti 10% vise ili manje to je manje bitno.
vidi
http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=46631&
Itemid=79
kina je unatoč krizi čak povećala uvoz nafte
MIslim da je bitno da su brodovi novi – a jesu , i da flota nije pregolema – a nije…
i za njih bi uvijek trebalo biti posla.
MIslim da će najveći problem brodara biti u kontenejrašima koji prevoze takvu vrstu robe jer je zbog krize svugdje na djelu državna potpora uz uvjet protekcionizma ( kupuje se u svojoj državi ).
Tu Brodari s kontenjerasima gube ( ATPL ) , al ULPL sam i izabrao zato što nema kontejnerasa.
Trenutno ATPL skače špekulativno i ona će nazad,
ULPL ima rast hirovit al čini mi se vjerodostojnij i stabilnij.
u odnosu na ATPL cijena ULPL bi trebala biti 590
( rebased usporedba na 30 dana )
realno/fer vrijedno – i dalje mislim ULPL ne bi smio biti ispod 800
pardon, evo direktni link
http://tinyurl.com/d2fmpz
Jel zna netko što je sa pričom o izlistu na neku od stranih burzi? Pisalo je da će biti riječi o toj temi na skupštini. [bye]
Evo za koliko mozemo ocekivat time charter za KASTAV.
Sveukupno situacija za produkt tankere nije blistava:
http://www.teekay.com/index.aspx?page=newsletter&article_id=149
Ali ni to ne moze trajat vjecno.
Odgovarao bi nam rast cijene nafte jer bi se proizvodnja produkata povecala.
Danas mozemo rec kako je bilo i gorih dana.
stalno se vise brinem za flotu za suhe terete jer sam nekako miran za tankere.
Čini mi se da ce gorivo uvijek teci iz busotina u rezervare, sad oce li to biti 10% vise ili manje to je manje bitno.
vidi
http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=46631&
Itemid=79
kina je unatoč krizi čak povećala uvoz nafte
MIslim da je bitno da su brodovi novi – a jesu , i da flota nije pregolema – a nije…
i za njih bi uvijek trebalo biti posla.
MIslim da će najveći problem brodara biti u kontenejrašima koji prevoze takvu vrstu robe jer je zbog krize svugdje na djelu državna potpora uz uvjet protekcionizma ( kupuje se u svojoj državi ).
Tu Brodari s kontenjerasima gube ( ATPL ) , al ULPL sam i izabrao zato što nema kontejnerasa.
Trenutno ATPL skače špekulativno i ona će nazad,
ULPL ima rast hirovit al čini mi se vjerodostojnij i stabilnij.
u odnosu na ATPL cijena ULPL bi trebala biti 590
( rebased usporedba na 30 dana )
realno/fer vrijedno – i dalje mislim ULPL ne bi smio biti ispod 800
[/quote]
Atlanska nema niti jednog kontenjeraša! Sve brodovi za prevoz rasutog tereta, a 2011 dobijaju i dva tankera. Molim te da ne navodiš netočne podatke.
Danas smo imali največi promet još od 12 sječnja kad je prodano 2440 dionica.
Shiki
oprosti,
netko mi je dao krivi podatak
nisam provjeravao a nije bila namjera
i dalje ostajem pri ULPL jer je relativno i nize potonula od ATPL i očekujem u konačnici jači skok
opet, ogromne isprike za krivi podatak
[cry] [cry] [cry]
u prilogu rebase graf za ULPL u usporedbi s ATPL, JDPL i CROBEXom .
kao baza je uzet 6.3. – početak oporavka tržišta
prema ovome trenutna cijena bi trebala biti do 620 – 650 kn
Koje silovanje na 500 , prosječna 524 , futures opet rastu , a mi mali gledamo što znači demonstracija moći s tuđim novcem.
Razumljiv je kupac , ali prodavatelj je teška enigma.