ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 16.11.2024. u 00:33
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
14,80
192
13
14,60
14,90
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


meni je sjela pa su mi je povukli, di mogu saznat zašto

prvi put čujem….za tako nešto

samo što nije...

Jel netko prati tko prodaje ULPL, ide li to na 200?


Jel netko prati tko prodaje ULPL, ide li to na 200?

neka..neka

samo što nije...


Jel netko prati tko prodaje ULPL, ide li to na 200?


200 čega…ojra [wink]

NIŠTA MI NEĆE OVI DAN POKVARIT


200 čega…ojra [wink]

od 11.veljace kad je ova nesreca ponovno zamantala ispod 5 (rijecima: pej) stoja pa do jucerasnjeg stanja u sda za 02. ozujka – majka trezor je pojela tek nesto sitno vise od 2600 svojih mladunaca… od ukupnih 5560… daklem, manje od polovice… iako se to, jelte, po zadnjim danima ne bi reklo (+- 80%)…
sto ce narodu reci da se uz tenk ipak slepaju i prasinari… istrijanski, bi se reklo u istri [kiss]

btw- 200 hiljada dinara… starih [wink]

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0

Ako je istina ono sto tvrde teoreticari, a to je da je BDI index u uskoj svezi sa globalnim gospodarskim kretanjima realnog sektora, onda za malo optimizma ipak ima prostora…..
Trenutno stanje na burzama odgovara odjeku financijskih izvjesca proslog kvartala kad je BDI bio oko 600 u jeku kolapsa svih banaka. Ipak taj BDI nekako opisuje ponudu/potraznju za brodskim transportom povezanim sa realnim sektorom i porast sa 600 na 2100 mora nesto znaciti.
A da su "ekonomisti" usrali motku, jesu.

"Strategy without tactics is the slowest route to victory. Tactics without strategy is the noise before defeat"-Sun Tzu 600BC

Koliko vidim i ovaj forum se raspada. Moderatoru treba više od pola sata da bi odobrio neku poruku


Trenutno stanje na burzama odgovara odjeku financijskih izvjesca proslog kvartala kad je BDI bio oko 600 u jeku kolapsa svih banaka…

u tom smislu evo onda par svjezih slova i brojki jednog ‘provider of global marine transportation services focusing on product tankers’… ako to uopce nekome nesto znaci [tongue]
http://www.omeganavigation.com/030309.html

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0

Odlicno izvjesce koje pokazuje kako su ovi Grci popusili igrajuci se financijskim derivatima. Da se nisu igrali bili bi u lijepom plusu.

"Strategy without tactics is the slowest route to victory. Tactics without strategy is the noise before defeat"-Sun Tzu 600BC


Odlicno izvjesce koje pokazuje kako su ovi Grci popusili igrajuci se financijskim derivatima.

[lol]
http://www.tankeroperator.com/news/todisplaynews.asp?NewsID=1050

ali, u svakom slucaju, ne mogu se vise sloziti da su takva izvjesca oku draga… za razliku od onih socijalistickih i samoupravljackih koja se mogu naci na stranicama agram boerse [tongue]

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0

za [tongue] uredovni dan 06.03.2009 .
1. PAVLETIĆ DRAGUTIN 37.730 +500
2. ŠORC DARKO 34.045 5,87 +-0 Harpagon
3. ULJANIK PLOVIDBA D.D. 32.733 +242

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0

Capesize fleet to return to full operation
Written by Perter Clarkson Wednesday, 04 March 2009 21:29

The number of laid-up Capesize bulkers is rapidly decreasing. The primary cause is the recovery of transport demand from Brazil to China, and overseas media sources report that the number of bulkers laid up has fallen to around 30 units.
The majority of these ships are said to be those unable to be operated due to some sort of problems, such as charterers’ inability to pay charter fees due to their battered finances stemming from the economic downturn. This means that Capesize vessels have virtually returned to full operation.

According to Japanese shipping officials and overseas media sources, 130-140 Capesize bulkers were put on hold in December 2008 due to the rapid decline in transport demand.

However, the number decreased to about 60 ships by early February 2009, and subsequently continued to rapidly drop. There are about 800 Capesize bulkers afloat across the globe. Of these, 200 units are said to be free ships operated on the spot market.

New Report

Close