Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
SPLIT – Subvencije za izgradnju šest brodova potpisat će u Splitu predstavnici resornog Ministarstva i triju hrvatskih brodara, a na potpisivanju će, kako je najavljeno, biti i premijer Ivo Sanader. Subvencije za izgradnju šest brodova potpisat će ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta, direktor zadarske Tankerske plovidbe Ivo Mustać, Jadroplova Split Stjepan Papić i predsjednik Uprave pulske "Uljanik plovidbe" Dragutin Pavletić. Potpisivanje će se održati u Brodosplitu, a moguće su izjave za medije (15,55 sati, Brodosplit).
uz one dvije nove obavijesti na zse,
mislim da je sve navedeno i vise nego dovoljno da na ovom usranom hrvatskom trzistu kapitala tjedan zavrsimo na nominali [lol] [tongue] [lol]
prema najavi, dolaze tek u 16.
konfica poslije.
pomak rasporeda.
ipak dolaze u 15h.
ali, crno-limuzinska (komada 4) prethodnica već pred zgradom.
a drivo-san će obećati potporu domaćim brodarima i ubuduće i naglasiti svu želju i nastojanja za spas hr brodogradnje.
valjda.
a drivo-san će obećati potporu domaćim brodarima i ubuduće i naglasiti svu želju i nastojanja za spas hr brodogradnje
priopcuju jutros iz sabora da i luka palamida bebic nazoci srdacnom susretu… skoro pa ispada da ce svako dovesti bar jednog svjedoka [lol] [tongue]
ULPL- 580 000 dionica * 450 Kn/kom =261 000 000 kuna što je 35 800 000 Eura
E pa ako ULPL stvarno ima 6 brodova prosječne starosti 3 godine što znači da su vrijednosti brodova na cca 60% od novih a novi koštaju oko 40 000 000 Eura svaki vrijedi trenutno oko 24 000 000 miliona Eura
plus ugovoreni poslovi za svih 6 neka povečavaju vrijednost za 1 000 000 Eura to znači da kada bi prodali biznis ULPL bi utržio cca 145 000 000 Miliona eura koji kada bi se podjelili na 580 000 Dionica
DOBILO bi se 248 Eura po dionici…..Pa ZAŠTO NE PRODAJU i PODJELE novce dioničarima i neka se bave turizmom i maslinarstvom…
LP
JA
A dugovi
[/quote]
Nema dugova
U RIJEČKOM BRODOGRADILIŠTU 3. MAJ ZAPOČEO NOVI CIKLUS GRADNJE BRODOVA ZA PULSKOG BRODARA
Od četiri porinuća tri su za Uljanik Plovidbu
U 3. maju jučer je za Uljanik Plovidbu porinut 708, postavljena je kobilica za gradnju 709, a direktori društava potpisali su ugovore o gradnji tankera pod radnim nazivom 710 i 713 • Potpredsjednik Vlade Damir Polančec rekao je da je država spremna preuzeti dugove brodogradilišta ako se pokrene tehnološka obnova i uvedu ekološki standardi. Ministar je rekao da će natječaj za privatizaciju brodogradilišta biti objavljen do 15. ožujka
RIJEKA –
Pulski brodar dao je pune ruke posla i nadu u opstanak riječkim brodograditeljima. Direktor Uljanik Plovidbe Dragutin Pavletić i predsjednik Uprave 3. maja Željko Starčević potpisali su ugovor o gradnji dva nova tankera nosivosti 51 tisuću tona. Narednih dana ili tjedana jednak ugovor će Riječani potpisati sa zadarskom Tankerskom plovidbom. Jučer je porinuta gradnja 708, odnosno, tanker »Kastav«, a na njegovo mjesto postavljena je kobilica za gradnju 709. Ova dva broda spadaju u drugu seriju tankera koje riječko brodogradilište gradi za pulskog brodara nakon što su od 2004. do 2006. izgradili tri jednaka, svaki nosivosti 46,9 tisuća tona.
Posljednji od njih zove se »Pula«, a odabir imena »Kastav«, direktor Pavletić komentirao je na šaljiv način: »Širimo Istru«. Taj porinut brod i onaj čija je gradnja tek započela, nešto su većeg kapaciteta. Nosivost im je 51,8 tisuća tona. Dužina iznosi 195,21 metar, širina 32,2 metra, visina 17,8, a maksimalan gaz je 12,5 metara. Do krajnje brzine od 15 čvorova goni ga motor maksimalne snage 9.650 kilovata na 123 okretaja. Primopredaja »Kastva« očekuje se u svibnju, a za srpanj je planirano porinuće gradnje 709 koja bi trebala biti isporučena u rujnu. Godinu završavaju s porinućem gradnje 710 u prosincu. To znači da će od četiri ovogodišnja porinuća u 3. maju tri biti za Uljanik Plovidbu.
Potpisivanju ugovora o gradnji tankera, koja se vode pod radnim imenima 710 i 713, prisustvovao je potpredsjednik Vlade i ministar gospodarstva, rada i poduzetništva Damir Polančec. Rekao je da je time Vlada osigurala 3. maju opstojnost i posao.
– Dok 3. maj popunjava knjigu narudžbi, u EU-u nema potpisivanja novih ugovora o gradnji brodova. No, prije tri mjeseca 3. maj je bio na koljenima. Imao je problema s likvidnošću i praznu knjigu narudžbi. Vesna Buterin (saborska zastupnica i vijećnica u riječkom Gradskom vijeću, op.a.) našla je rješenje koje je kompromisno i za Uljanik Plovidbu, 3. maj i ministarstvo. Osim Uljanika svako je brodogradilište bilo spremno za stečaj jer im je do kraja 2008. došlo na naplatu ukupno 4,95 milijardi kuna duga, ali zbog 11 tisuća stalno zaposlenih tražili smo najbolja rješenja da se to ne dogodi. Država je spremna preuzeti njihove dugove ako se pokrene tehnološka obnova i uvedu ekološki standardi, iznio je Polančec. Buterin nam nije odgovorila koje je to kompromisno rješenje našla, a predsjednik Uprave 3. maja Željko Starčević rekao je da je u svijetu otkazana gradnja tisuću brodova, dok se ranije ugovaralo po 350 brodova mjesečno.
– U 3. maju, od kojeg živi 4.500 obitelji, situacija je sada stabilna i tvrtka ima svoju budućnost. Pregovaramo i o gradnji specijalnih objekata sa stranim brodarima te car carriera za Grke čime bi postigli punu zaposlenost do 2012. godine. Uz to, jučer su nam javili iz Hypo banke da odgađaju naplatu kamata, naveo je Starčević.
Direktor Pavletić najavio je da će i ubuduće graditi brodove u domaćim brodogradilištima jer je brod najsofisticiraniji hrvatski proizvod. Ranije je objavljeno da će država osigurati novac bankovnim kreditom za gradnju brodova do porinuća, nakon čega bi financijske obveze trebali preuzeti brodari. Upitan imaju li financijera gradnje tih brodova, Polančec je odgovorio da vjeruje da imaju te dodao da su razgovarali s dvije banke.
– Prije tri godine postojala je ideja o privatizaciji Uljanika putem konzorcija. No, zbog animoziteta koji se stvorio u Puli odustali smo od privatizacije jer bi nam u tom trenutku to donijelo više štete nego koristi, naveo je Pavletić.
Upitan hoće li uspjeti naći pomorce za četiri tankera, s obzirom na to da godinama ističe da im je to jedan od najvećih problema, odgovorio je da se nada da hoće te dodao da su u završnoj fazi s osnivanjem Pomorskog učilišta u Puli. Na postavljeno pitanje hoće li pozvati dioničare da po peti put financiraju kupnju brodova, odgovorio je da će to možda učiniti te dodao da je to osjetljivo pitanje i da više od toga ne može reći.
Svaki brod lani donio 50 milijuna kuna gubitka
Pavletić je ranije objavio da će Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture financirati Uljanik Plovidbu s po četiri milijuna američkih dolara za svaki, jučer, ugovoreni tanker. Polančec je jučer objavio ukupnu ugovorenu cijenu koja iznosi 52,26 milijuna dolara za gradnju 710 i 54,18 milijuna za gradnju 713. Predsjednik Uprave 3. maja, Starčević, rekao je da su lani primili 72 milijuna kuna subvencija direktno od Ministarstva gospodarstva, a da se ove godine nadaju iznosu od 70 do 80 milijuna. Polančec je pojasnio da će se subvencije isplaćivati brodograditeljima do 30. rujna, odnosno do privatizacije. Upitan koliki je gubitak lani uknjižio 3. maj, Starčević je odgovorio da je riječ o 250 milijuna kuna. S obzirom na to da su 2008. porinuli pet brodova, računica govori da je svaki brod donio 50 milijuna kuna gubitaka.
Pavletić poklonio bužu Polančecu
Na Dan zaljubljenih 3. maj je darivao ruže mnogim ženama i djevojkama prije porinuća, a Pavletić je poklonio Polančecu bocu maslinovog ulja od sorte buža. Riječ je o prvoj seriji ulja koju proizvodi tvrtka Real u vlasništvu Uljanik Plovidbe. Širenje pulskog brodara na područje poljoprivrede započelo je prije nekoliko godina kada su osnovali tvrtku, kupili zemljište pokraj Brtonigle i posadili maslinike.
Odustali od gradnje brodova za prijevoz rasutih tereta
Prije točno pola godine Dragutin Pavletić objavio je da s 3. majem pregovaraju o izgradnji šest brodova za prijevoz rasutih tereta. No, tri tjedna nakon toga, izjavio je da pregovaraju o četiri broda čija bi gradnja uslijedila odmah nakon tankerskog programa i koji bi bili zajednička investicija Uljanik Plovidbe i tvrtke u vlasništvu Danka Končara. Upitan do kuda se stiglo sa započetim pregovorima Pavletić je odgovorio: »Stalo se.«
http://www.glasistre.hr/?f99e73c7dfa0c8095bd2e210ebea0f73,TS,4412,,21853,,271212,,
… Upitan hoće li uspjeti naći pomorce za četiri tankera, s obzirom na to da godinama ističe da im je to jedan od najvećih problema, odgovorio je da se nada da hoće te dodao da su u završnoj fazi s osnivanjem Pomorskog učilišta u Puli…
simpatican pregled…koliko je to milijuna dolara, brodova na vodi samo u ovoj godini & shitz…
izrazito stabilna firma s vizijom i dovoljno umijeca da istu ostvare
ili bahati balkanjerosi koji nemaju blagog pojma sto rade i kojima slijedi bankrot ?
tipujem na 1 inace ne bi bio ovdje [lol]
steta sto nasi mediji cijelo ovo vrijeme nisu u stanju kvalitetno i profesionalno pretresti ovu firmu i cijeli sektor u konacnici; umjesto da iz fotelja prepisuju reuters i nude parcijalne zakljucke… bas steta [tongue]
..bi ga, morat ću promjeniti ime
[sealed]
Uljanik Plovidba isplaćuje predujam dividende 24. veljače
Ako tada ne krene i ja mjenjam ime.Do tada sudjelujem u dokapitalizaciji i lovim odpatke.
Da li će oni koji prime predujam dividende automatski primiti i ev. ostatak (dakle oni koji su bili dioničari na dan 10.02.2009) čak i ako prodaju dionicu ? – možda s tim računaju ovi koji sada rasprodaju za bagatelu (ili su toliko hrabri pa je planiraju opet kupiti kad još sruše cijenu)
Uljanik plovidba skuplja vlastite dionice