BDI = 1642, hm, ako BDI ovako nastavi rasti eto nas na 300 kn…
Haha tako je kolega,ispada da je rast BDI indexa obrnuto proporcionalan rastu ULPL-a.Pa ovakvih shvacanja vrijednosti nema nigdje na svijetu osim valjda u Rvackoj. [lol]
Dry Bulk Shipping Rates – February 9, 2009 – Up 15 Straight Days
Baltic Dry Index ( BDI ) – 1815 Up 173
13:32:18 2 500
13:32:18 3 500
13:32:18 3 500
13:32:18 3 500
13:32:18 3 500
13:32:18 3 500
13:32:18 3 500
13:32:18 9 503,65
13:32:18 3 505
13:32:18 3 505
13:32:18 3 505
13:32:18 3 505
13:32:18 3 505
13:32:18 3 505
13:32:18 3 505
13:32:18 3 505
13:32:18 3 505
13:32:18 3 505
59 komada dole i ostane ovo:
Kupnja Cijena
1 500,00
Prodaja Cijena
106 510,00
[tongue]
Drage kolege prvi put sam kupila jucer dionice ove firme, pa vas molim za misljenje kada ce ova dionica doci u visine iznad Atlanske? Odnosno kada ce ova dionica barem 4 puta se povecati ili ima tendenciju da 4 puta jos padne? 🙁 Hvala na odgovoru…..
Mislim da si izabrala krivu dionicu [sad]
ili ne ?
Drage kolege prvi put sam kupila jucer dionice ove firme, pa vas molim za misljenje kada ce ova dionica doci u visine iznad Atlanske? Odnosno kada ce ova dionica barem 4 puta se povecati ili ima tendenciju da 4 puta jos padne? 🙁 Hvala na odgovoru…..
Eh draga kolegice da znamo odgovor na to pitanje gdje bi nam bio kraj.Kod ULPL-a je sve moguce,firma je dobra ima defenitivno potencijala,jako mladu flotu,ali nazalost i malo dugova.Up idemo kada gore krene i ATPL ukljucujuci cijeli brodarski sektor.Sve to ovisi i o oporavku vozarina,a poglavito o likvidnosti burze i o sveopcem sentimentu na trzistu. [thumbsup]
Drage kolege koja je prava stranica od fr8 za pratiti Pulu i Adriu?
http://www.fr8.cognita.co.uk/fleet2.asp
http://www.fr8.com/fleet2.asp Iste su stranice ali različiti podatci?
Drage kolege koja je prava stranica od fr8 za pratiti Pulu i Adriu?
http://www.fr8.cognita.co.uk/fleet2.asp
možeš mi vjerovati na riječ [proud]
ULPL- 580 000 dionica * 450 Kn/kom =261 000 000 kuna što je 35 800 000 Eura
E pa ako ULPL stvarno ima 6 brodova prosječne starosti 3 godine što znači da su vrijednosti brodova na cca 60% od novih a novi koštaju oko 40 000 000 Eura svaki vrijedi trenutno oko 24 000 000 miliona Eura
plus ugovoreni poslovi za svih 6 neka povečavaju vrijednost za 1 000 000 Eura to znači da kada bi prodali biznis ULPL bi utržio cca 145 000 000 Miliona eura koji kada bi se podjelili na 580 000 Dionica
DOBILO bi se 248 Eura po dionici…..Pa ZAŠTO NE PRODAJU i PODJELE novce dioničarima i neka se bave turizmom i maslinarstvom…
LP
JA
ULPL- 580 000 dionica * 450 Kn/kom =261 000 000 kuna što je 35 800 000 Eura
E pa ako ULPL stvarno ima 6 brodova prosječne starosti 3 godine što znači da su vrijednosti brodova na cca 60% od novih a novi koštaju oko 40 000 000 Eura svaki vrijedi trenutno oko 24 000 000 miliona Eura
plus ugovoreni poslovi za svih 6 neka povečavaju vrijednost za 1 000 000 Eura to znači da kada bi prodali biznis ULPL bi utržio cca 145 000 000 Miliona eura koji kada bi se podjelili na 580 000 Dionica
DOBILO bi se 248 Eura po dionici…..Pa ZAŠTO NE PRODAJU i PODJELE novce dioničarima i neka se bave turizmom i maslinarstvom…
LP
JA
A dugovi
SPLIT – Subvencije za izgradnju šest brodova potpisat će u Splitu predstavnici resornog Ministarstva i triju hrvatskih brodara, a na potpisivanju će, kako je najavljeno, biti i premijer Ivo Sanader. Subvencije za izgradnju šest brodova potpisat će ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta, direktor zadarske Tankerske plovidbe Ivo Mustać, Jadroplova Split Stjepan Papić i predsjednik Uprave pulske "Uljanik plovidbe" Dragutin Pavletić. Potpisivanje će se održati u Brodosplitu, a moguće su izjave za medije (15,55 sati, Brodosplit).
uz one dvije nove obavijesti na zse,
mislim da je sve navedeno i vise nego dovoljno da na ovom usranom hrvatskom trzistu kapitala tjedan zavrsimo na nominali [lol] [tongue] [lol]