Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 15,09 | 3.049 | 202 | 14,30 | 15,40 | 1,32% |
jeli to ttm P/E?
U 1q je ukupni kapital i rezerve iznosio 333.701.000 kuna.
Temeljni kapital je u međuvremenu povećan za 33 milijona kuna (prije je bio 75 a sad 108).
U ovom izvještaju su ukupni kapital i rezerve 404.299.000 kuna.
Dakle imamo povećanje od 70.598.000 kuna ukupnog kapitala i rezervi(za 1Q-1H). Ako od toga izbacimo 33 milijona od dokapitalizacije ostat će nam 37.598.000 zarađenih kunica.
Meni OK.
nema onda smisla izračunavati p/e jer to nije onda vjerodostojan podatak. ostalo je ok, samo što se ne kužim baš previše u poslovanje brodara tako da mi je i p/s sumnjiv
blueman: ” Po meni nije tako jako dobro.. Zasto padaju prihodi?? Samo me to iznenadilo i dosta velike kamate (Znam, kreda za 2 nova broda).. Ocekivao sam puno puno vise ali i na ovim razinama je jeftina… Iako sam vise ocekivaooo ” POgledaj bolje ovaj 2q i vidjeti ćeš porast prihoda od pedest posto i porast dobiti za 100 posto, uhvatili su i oni ove visoke vozarine…………. Pozdrav
Ajde ne trkeljaj, ne lazi i ne navlaci bezveze. Mozda si krivo vodio pa te necu napadati.
Comment uprave: Rezultati poslovanja su bolji od istog razdoblja protekle godine zbog ostvarenih izvanrednih prihoda od prodaje brodova.
JA vidim pad prihoda od vozarina, a neznam zasto.
PO meni lose izvjesce ali:
Kupnja brodova za 400 mil. KN sto bi trebalo donijeti jak Q3.
Dugorocno da ali ovaj izvjestaj dosta los po meni.
To sto su prodali brod je OK, to je isto core business samo me malo brine zasto je redovno poslovanje palo a to nigdje ne pise…
nema onda smisla izračunavati p/e jer to nije onda vjerodostojan podatak. ostalo je ok, samo što se ne kužim baš previše u poslovanje brodara tako da mi je i p/s sumnjiv
Kolega, P/E je u redu. Unatrag godinu dana P/E je između 4-6. Mislim da je nebitno na koliko, jer nisu razlike poput 5 i 50.
BigBoss: ” blueman: ” Po meni nije tako jako dobro.. Zasto padaju prihodi?? Samo me to iznenadilo i dosta velike kamate (Znam, kreda za 2 nova broda).. Ocekivao sam puno puno vise ali i na ovim razinama je jeftina… Iako sam vise ocekivaooo ” POgledaj bolje ovaj 2q i vidjeti ćeš porast prihoda od pedest posto i porast dobiti za 100 posto, uhvatili su i oni ove visoke vozarine…………. Pozdrav ” Ajde ne trkeljaj, ne lazi i ne navlaci bezveze. Mozda si krivo vodio pa te necu napadati. Comment uprave: Rezultati poslovanja su bolji od istog razdoblja protekle godine zbog ostvarenih izvanrednih prihoda od prodaje brodova. JA vidim pad prihoda od vozarina, a neznam zasto. PO meni lose izvjesce ali: kupnja brodova za 400 mil. KN sto bi trebalo donijeti jak Q3. Dugorocno da ali ovaj izvjestaj dosta los po meni. To sto su prodali brod je OK, to je isto core business samo me malo brine zasto je redovno poslovanje palo a to nigdje ne pise…
Pogledaj ovaj 2q samo bez prodaje brodova je 55 milijuna Kn dobiti a prošle godine 23 pa računaj, prihodi ovaj 2q je 103 228 000 a prošle godine u 2q bili su 69 730 000…………. pa bolje računaj
[smiley2] Pozdrav
Cekaj mozda ja krivo gledam, samo malo..
Ne ne gledam krivo.
Ajmo independent party koliko su porasli/pali prihodi bez prodaje brodova i koliki je to impact na neto dobit/loss??
OK, dobio na private odgovor za pad prihoda; nije u vozarinama i OK je objasnjenje.
Potvrduje ono moje da ce Q3 biti dobar jer bi onda trebali novi brodovi uci u obracun..
kapital 31.12.2006.-226.194.,kapital 30.06.2007.-404.299.,dokapitalizacija 33.000 porast 145.105
270.000.dionica po dinici 537,43 kune bez dokapitalizacije dobit 145.105.tisuća
a broj dinica 187.500 tj.dobit po dionici je 773,89 kune fantastićno pa makar i od prodaje brodova
kratkoroćna likvidnost izuzetna sa najboljim segmentom-gotovina na blagajni
vozarine i dalje na vrhuncu
takerski segment ulazi u dobro razdoblje veće potražnje
izuzetno velika dugoroćna zaduženost ,a velika materijalna imovina u brodovima koji sada sa ovim vozarinama
zarađuju dovoljno za tekuće troškove,anitete ,kamate i amortizaciju a ostaje dvostruka dobit i to od porasta cijene brodova u budućnosti(odgođena dobit pri prodaji broda ili revalorizaciji )i već ostvarenoj dobiti za VII mjesec,i sve to na tuđem kapitalu a u korist dioničara-to je najbolji biznis
ovaj izvještaj koliko god izgledao nerealnim je jednostavno takav i to kao posljedica okolnostii brodarima koji su prezaduženi-mislim da su imali sreće ,pa bi mogli uzeti dio tih sretnih okolnostij
procjene vozarina su i dalje na najvećim razinama te bi i u budućnosti mogli očekivati i dalje ovako visoke prihode ćestitam vlasnicima ove dionice,a zavidim onima koji su je imali prije dokapitalizacije,jer i pored ostvarene dobiti još uvjek mogu očekivati visoki rast.
Kod periodičnih izvještaja postoji velika sloboda kod prikazivanja rezultata poslovanja. Izvještaj se uvijek može lagano “frizirati”.
Mislim da je stvarno poslovanje bolje nego što je to prikazano u izvještaju. Prikazani su manji prihodi od prodaje u inozemstvu (vjerojatno nije fakturirana cjelokupna realizacija, nego će se to učiniti u slijedećem razdoblju), a troškovi su realni.
Međutim i pored toga, ako se uzmu u obzir samo prikazane brojke, dionica je i dalje podcjenjena, što je jako dobro za one koji imaju mogućnosti kupnje.