dečki dajte…malo strpljenja…gdje ste navalili..odite naprimjer..na skijanje [rolleyes]
Za :
580 000 dionica * 522 Kn= cca 303 000 000 Kn (ŠTO je 42 000 000 Eura) -a to je danas tržišna vrijednost ULPL na Rvackoj tržnici .
Mogu se kupiti 6 brodova odnosno za 50% + 1 dionicu može se postaviti predsjednik uprave i voditi politika kompanije …..iz toga slijedi da svatko kome trebaju brodovi (6 komada) može za tričavih 21 000 000 milijun Eura kupiti brodove prosječne starosti 3 godine….ako to nije biznis onda stvarno nije ništa ….
Po ovoj matematici biti će još jako puno interesenata koji će pokušati ući u ULPL ….samo ne još ne još.
Nema kupnje dok nema prodaje. Tesko ce se netko istresti na ovim razinama, ali……
Smatram da je akcija trezora zadnjih mjeseci bila usmjerena upravo na zastitu od preuzimanja nemoralnim ponudama. Danas bi nemoralno izgledalo i 1500-2000kn i vjerovatno bi se svi "mali" istresli, a pretpostavljam da su imali preko 50%. Trezor je povecao udio "velikih" u ukupnom postotku za nekih 3-4% znajuci da vladajucu "ekipu" cine i neki iz top20 koji se ne vide u SDA ljestvici. Takodjer se ne vide darovane i skrbnicke dionice. To mozda objasnjava i zasto je trezor naglo prestao kupovati.
Vec sam se pribojao da ce Maminjo prodat jos jednog Modrica i preuzet ULPL [tongue]
Za :
580 000 dionica * 522 Kn= cca 303 000 000 Kn (ŠTO je 42 000 000 Eura) -a to je danas tržišna vrijednost ULPL na Rvackoj tržnici .
Mogu se kupiti 6 brodova odnosno za 50% + 1 dionicu može se postaviti predsjednik uprave i voditi politika kompanije …..iz toga slijedi da svatko kome trebaju brodovi (6 komada) može za tričavih 21 000 000 milijun Eura kupiti brodove prosječne starosti 3 godine….ako to nije biznis onda stvarno nije ništa ….
Po ovoj matematici biti će još jako puno interesenata koji će pokušati ući u ULPL ….samo ne još ne još.
kakva 303000000mkn Zaboravljaš da imaju vlastitih dionica oko 30000
2pilula
Po ovoj matematici biti će još jako puno interesenata koji će pokušati ući u ULPL ….samo ne još ne još.
[sealed]
A kada to prijatelju ne još ne još? Ne plačaš Poslovnom Dnevniku svoje redove pa da moraš kratit.Napiši šta imaš ako imaš.Prije par mjeseci sam ovdje čitao tvoje elaborate.Danas u Marčani sve mačke trču po cesti i o repu im visi papir s tvojim potpisom.
2pilula
Po ovoj matematici biti će još jako puno interesenata koji će pokušati ući u ULPL ….samo ne još ne još.
[sealed]
A kada to prijatelju ne još ne još? Ne plačaš Poslovnom Dnevniku svoje redove pa da moraš kratit.Napiši šta imaš ako imaš.Prije par mjeseci sam ovdje čitao tvoje elaborate.Danas u Marčani sve mačke trču po cesti i o repu im visi papir s tvojim potpisom.
ha..ha..ha….
Mislim da je Plovidba, u današnjem trenutku, vrlo zanimljiva za preuzimanje javnom ponudom (OPA).
Sa cca 60-tak miliona $ može se preuzeti 50%+1. Nisam siguran da ne postoje potencijalni ulagači koji razmišljaju o tome.
Ako netko u bliskoj budućnosti donese takvu odluku, dio društva iz TOP 10 ili 20, koji formalno i neformalno upravljaju Plovidbom, neće se moći obraniti. Firme se preuzimaju kad je kriza.
Za nas male dioničare to nebi bilo loše…, ne bi trebali dugo čekati da se istresemo po solidnoj cijeni. [wink]
Sa cca 60-tak miliona $ može se preuzeti 50%+1…
…Ako netko u bliskoj budućnosti donese takvu odluku, dio društva iz TOP 10 ili 20, koji formalno i neformalno upravljaju Plovidbom, neće se moći obraniti…
zasto to mislite ?
meni je generalno svejedno, nemam cvrsti stav i ne razbijam glavu time, ali iskreno nisam misljenja da se ne bi mogli obraniti… da je pauletic, u tom smislu, sve prepustio slucaju…
stoji da se firme preuzimaju kad je ‘kriza’, ali malo mi prenaivno i mozda cak bizarno zvuci da je ovdje bas tako lako ubosti 50+1… cak i 25+1… pogotovo za navedene pare [tongue]
u današnjem Glasu Istre…ima dobrih vijesti……verifikacija ugovora o gradnji četiri tankera…dva za ULPL i dva za TNPL..s time da se polaže kobilica za prvi brod ULPL u kolovozu ove godine [thumbsup]
u današnjem Glasu Istre…ima dobrih vijesti……
zlo mi je vise od tih dobrih vijesti, ugovora i kobilica u kolovozu [lol]
Fearnleys Week 05 2009 http://download.hellenicshippingnews.com/pdf/fw_week_5_2009.pdf
i par djabe latest fixturesa u prilogu jer je dosadno na radnom mjestu [tongue]
zlo mi je vise od tih dobrih vijesti, ugovora i kobilica u kolovozu [lol]
Fearnleys Week 05 2009 http://download.hellenicshippingnews.com/pdf/fw_week_5_2009.pdf
i par djabe latest fixturesa u prilogu jer je dosadno na radnom mjestu [tongue]
[/quote]
čuj..s obzirom na situaciju..ovo su zaista dobre vijesti…moraš priznat..pa ma kako se mi subjetivno osjećamo zbog krize…..u nekom dolazećem vremenu ipak su to značajne stvari za investitore…..e sad tko je kako naučio i koliko je tko strpljiv..to ovisi o svakom čovjeku posebno..u to se ne bih štel mješati
čuj..s obzirom na situaciju..ovo su zaista dobre vijesti…moraš priznat..pa ma kako se mi subjetivno osjećamo zbog krize…..u nekom dolazećem vremenu ipak su to značajne stvari za investitore
a cujte, obzirom da nam ‘situacije’ ocigledno kreira nesto drugo, a ne realno stanje na trzistu roba i usluga kakvo se da iscitati iz konkretnih informacija sa weba- onda te vijesti ne moraju nuzno biti znacajne za bilo koje nadolazece vrijeme… neovisno tko je kako naucio & shitz [tongue]
nista, odoh se raspitati koliko tocno kobilica u kolovozu polazu gospoda iz Belships-a [lol]
zivili [thumbsup]
500 kb nepotrebnih podataka [tongue]
mozda na onu temu koliko zapravo danas vrijedi brodovlje…ili koliko su jeftini ili skupi polovnjaci these dayz… kako god…
http://www.cotzias.gr/reports/COTZIAS_2008_01_JAN.pdf