ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 06:14
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
14,17
2.381
168
14,10
14,50
-1,40%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Daily Market: This page contains the latest Dry Bulk Shipping News

13 January 2009

Baltic Dry Index (BDI) +22 911
Rates

BCI

(Cape index)

BPI

(Panamax index)

BSI
(Supramax index)
INDEX

1864

+76

520

-9

402

+5
SPOT 4 TCE AVG (USD)

15235

+1105

4136
-76

4208

+52

samo što nije...

hmmm..idemo gore..

BDI u premarketu +8,56%

[cool]

samo što nije...

kako to može biti dobro? plaćati po tržišnim cijenama koje će biti krajem 2010….loše, trebalo bi iskoristit sadašnju situaciju…kupit polovne, prodat kad se tržište oporavi te iste polovne….

Mislim da to nije bas tako jednostavno kako vi kazete, treba te polovnjake zaposlit negdje dok se trziste ne oporavi, a sad nije bas jednostavno zaposlit brod. Treba ih odrzavat, treba platit posadu, tako da ako se nema siguran posao za brod nema smisla ga kupit jer ce stvarat gubitke u narednim godinama.
Nije to slika koju stavis na tavan pa cekas da autor odapne i prodas za duplu cijenu [lol]

Ova odgoda placanja se meni cini ok, ne trebaju se zaduzit sad u krizno vrijeme, do isporuke ce situacija bit bolja nadam se. Dobit ce brod po cijeni koja bude tada, dakle nemaju rizika da izgube na tome.

A sto se tice Lopine, on vam je poznat po tome da dodje na ulpl temu i onda plulje po ulpl, i svako malo napravi usporedbu sa tnpl (ili jdpl ne sjecam se tocno) i u principu kaze kako je tnpl 5 puta bolja firma.
Pogodite koje brodarske dionice posjeduje Lopina? [thumbsup]


kako to može biti dobro? plaćati po tržišnim cijenama koje će biti krajem 2010….loše, trebalo bi iskoristit sadašnju situaciju…kupit polovne, prodat kad se tržište oporavi te iste polovne….

Mislim da to nije bas tako jednostavno kako vi kazete, treba te polovnjake zaposlit negdje dok se trziste ne oporavi, a sad nije bas jednostavno zaposlit brod. Treba ih odrzavat, treba platit posadu, tako da ako se nema siguran posao za brod nema smisla ga kupit jer ce stvarat gubitke u narednim godinama.
Nije to slika koju stavis na tavan pa cekas da autor odapne i prodas za duplu cijenu [lol]

Ova odgoda placanja se meni cini ok, ne trebaju se zaduzit sad u krizno vrijeme, do isporuke ce situacija bit bolja nadam se. Dobit ce brod po cijeni koja bude tada, dakle nemaju rizika da izgube na tome.

A sto se tice Lopine, on vam je poznat po tome da dodje na ulpl temu i onda plulje po ulpl, i svako malo napravi usporedbu sa tnpl (ili jdpl ne sjecam se tocno) i u principu kaze kako je tnpl 5 puta bolja firma.
Pogodite koje brodarske dionice posjeduje Lopina? [thumbsup]
[/quote]
ma ne zanima me lopina uopće…zanima me ….

samo što nije...

ima li mozda kakvo suvislo razmisljanje na temu ovih kretenoidnih naloga tipa 11 = 2 2 2 2 2 1
ili 23 = 3 4 4 4 4 4 i tome slicno ?
kakva je primjerice danas bila njihova svrha osim sto su od 30 transakcija (ili manje ako se oduzmu one ‘korektivne’ sa 1 ili koji komad vise) napravili 67 ?
[tongue]

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0

trezor je prestao kupovat u staroj godinu?

bolje..

samo što nije...

Whatever is happening in the world, shipping is still a good business to be in

Every sector will find cashflow a problem. Every sector will struggle with ship valuations and loan covenants. And, inevitably, there will be casualties.
But look again and you can see why there is still considerable optimism amongst owners.
The lower markets should rein in spiralling crew costs. Scrapping of old tonnage is increasing and will increase faster as the year progresses.
And owners have made a lot of money in the last few years, so they are sitting on a lot of equity. Interest rates everywhere have plummeted.
Put companies and newbuilding orders in trouble together in the same room as an owner with equity and access to low-rate finance and you see assets moving from an over- exposed and perhaps inefficient owner to a more prudent, solid operator…

http://www.mglobal.com/news/dailystorydetails.cfm?storyid=9557&type=2

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0

Daily Market: This page contains the latest Dry Bulk Shipping News

20 January 2009

Baltic Dry Index (BDI) +4 872
Rates
hajde da malo oživimo diskusiju…..ispada kao da su nam svi brodovi…….potonuli..a nisu!

samo što nije...


hajde da malo oživimo diskusiju…..

weberov report: http://www.crweber.com/markets1.html
izmedju ostalog, tu je i nekakav Weekly MR T/C rates $k/day…
koji definitvno ne izgleda ni priblizno jadno kao ukupno stanje na zse ovijeh dana [lol] [tongue]

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0

postignut je dogovor, zivio dogovor [tongue]

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0

Ocekivano…..brodovi na "platis kad budu gotovi". Znaci od 2011 jos dva broda, a kriza ne moze trajati vjecno.
Za par tjedana i izvjesce za 4Q/2008, daleko najzanimljivije do sad.

"Strategy without tactics is the slowest route to victory. Tactics without strategy is the noise before defeat"-Sun Tzu 600BC

New Report

Close