Društvo Uljanik Plovidba d.d. dostavilo je obavijest da su dana 28. studenog 2008. godine otpočeli pregovori vezani za potencijalno osnaženje brodograđevnih ugovora za gradnju tankera označenih brojevima gradnji 710 – 713, a u kojima uz aktivno posredovanje VLADE REPUBLIKE HRVATSKE, sudjeluju Brodogradilište 3. MAJ, TANKERSKA PLOVIDBA i ULJANIK PLOVIDBA. Uz detaljnu analizu trenutne situacije na svjetskom brodograđevnom i pomorskom tržištu, predložene su daljnje aktivnosti i mjere u cilju izgradnje navedenih brodova, a u okviru Programa gradnji brodova za domaće brodare.
Društvo Uljanik Plovidba d.d. dostavilo je obavijest da je dana 27. i 28. studenoga 2008. godine stekla ukupno 610 vlastitih dionica. Nakon ovog stjecanja ukupni broj trezorskih dionica iznosi 23.475 što predstavlja 4,05% temeljnog kapitala Društva.
Društvo Uljanik Plovidba d.d. dostavilo je obavijest da su dana 28. studenog 2008. godine otpočeli pregovori vezani za potencijalno osnaženje brodograđevnih ugovora za gradnju tankera označenih brojevima gradnji 710 – 713, a u kojima uz aktivno posredovanje VLADE REPUBLIKE HRVATSKE, sudjeluju Brodogradilište 3. MAJ, TANKERSKA PLOVIDBA i ULJANIK PLOVIDBA. Uz detaljnu analizu trenutne situacije na svjetskom brodograđevnom i pomorskom tržištu, predložene su daljnje aktivnosti i mjere u cilju izgradnje navedenih brodova, a u okviru Programa gradnji brodova za domaće brodare.
Mislim da je to izvanredna vijest. U 3. maju misle da je to već gotova stvar i te brodove su već uvrstili u svoj Proizvodni program. U eri kad drugi smanjuju svoju flotu, ULPL se širi. Zlatno pravilo: treba investirati kad je kriza…
Inače smiješna mi je blokada kod 7 000 kn prometa. To se može dogoditi samo na našoj Burzi.
[rolleyes] [thumbsup]
@alan poh – prognozirao si u travnju dokapitalizaciju ULPL po nominali od 400 kn.
Evo danas prvoga dana mjeseca prosinca i tvoja prognoza već se ostvaruje.
[thumbsup]
Što se tiče 3.maja, tamo znaju da ta 4 broda neće imati tko napraviti. 708 će nekako završit, a 709 će se možda porinutiu Rijeci ali će se morati završno opremiti u Puli, sudeći po sadašnjem rasulu u Riječkom škveru
Najbitnije je pitanje po kojoj cijeni oni misle ta dva extra broda ugovorit.
Ako je to po trenutnim trzisnim cijenama, onda OK, a to znaci da Vlada placa skverove gubitke i da ta dva broda dobivaju prakticki na poklon samo da skver bude zaposlen.
No, ako misle te brodove platit po prijasnjim cijenama, i padat na socijalne fore (hrvatski brod na hrvatskom navozu, bla-bla), onda je to totalna katastrofa.
Ipak sumnjam u ovo drugo.
A ako je ovo prvo, onda su kraljevi, jer stizu dva nova broda za bagatelu.
Američki ekonomisti su definitivno potvrdili da je USA u recesiji. Predviđaju usporavanje njihove ekonomije do sredine 2009, a nakon toga do kraja godine lagan porast. Dakle recesija će trajati prilično dugo.
Više nije problem cijena dionice, na nju treba zaboraviti i ne gledati u monitore slijedećih 6 mjeseci, jer ćemo izgubiti živce.
Najvažnije je sada da nam Plovidba do sredine 2009. opstane. Koliko vidim svi brodovi još rade (ne vjerujem sa gubitkom, jer bi se onda više isplatilo vezati ih). Čak se razmišlja povečati flotu sa 2 extra broda ( prema Programu država bi financirala 20% od cijene … da bitno je o kojoj se cijeni radi…). Ipak vjerujem u menađment i mislim da će dogovoriti uvjete koji će odgovarati Plovidbi, a ne 3. Maju, njih treba rješavati vlasnik, a to je država.
Treba biti strpljiv….
Sad ce bit navala na prodaji jer tek ispod 400 mnogima pocinju gubici, a kupnje nema.
Danas bi na ZSE mogli gledat n-ti nastavak niskobudzetnog horror filma iz sredine 80-tih.
With stocks trading at these levels, all the dry bulk shippers should probably look at going private
http://www.forbes.com/2008/12/02/dryships-genco-closer-markets-equity-cx_ra_1202markets40.html?partner=yahootix