Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
ha..da vidimo ..sutra situaciju….BDI i dalje pada…američko tržište varira….čas gore…čas dole
http://www.limun.hr/dionice.aspx?dionice=ULPL-R-A&datum=3.11.2008
evo, trezor je malo kupio ujutro da napuca cijenu i da ritam, popodne je 17 dionica urušilo cijenu i opet je trezor reagirao i uletio poslije 15:10 i napravilo blokadu pred kraj radnog vremena.
🙂
sve u svemu, dobar potez.
vidjet ćemo jesam li u pravu kad/ako se oglase na zse…
očito je veliko zatišje 10:40 – 14:40. niti jedna dionica nije tržena.
naprosto ne može čovjek vjerovati… od 6.12.2004. godine ova dionica nije bila ispod 800 kn. a bilo je dokapa, rasta i koječega. ipak su mnogi i digli pinku koji su bocnuli ulpl po 400 kn kad su imali temelj za bonus dionice!
nije vrijeme za brodare i to ti je.
koliko još dokapa da dođem na 0? ovo sam sebe pitam…
Lopina – ovo nije forum TNPL. Zato makni se i piši o toj temi tamo gdje joj je i mesto.
Zar vas ne smeta da vas na vašim stranicama imate ovako loše ocijene.Pazite što pišete pa ćete biti
bolje i ocjenjeni.U svemu treba imati mjere a naročito u predviđanju cijene dionice,koja treba se
zasnivati ne na rekla kazala, nego na temelju ozbiljnih analiza.
@lopina…..
evo nam i profesora investitora s velikom voljom za ocjenjivanje…nisam znao da ima i takvih,…čovjek ovdje svašta nauči..od onih koji znaju…a bogami i od onih koji neznaju
Zar vas ne smeta da vas na vašim stranicama imate ovako loše ocijene.Pazite što pišete pa ćete biti
bolje i ocjenjeni.U svemu treba imati mjere a naročito u predviđanju cijene dionice,koja treba se
zasnivati ne na rekla kazala, nego na temelju ozbiljnih analiza.
[/quote]
Ozbiljne analize 😉 lol….da na zrelom tržištu …pa do jučer su investitori kao ti stavljali u isti koš uljanik brodogradilište i uljanik plovidbu ili ovo što danas radiš uspoređuješ ULPL s TNPL ??? pa one djele samo segment prijevoza ali je koncepcija i strategija potpuno suprotna i dok ULPL ima ugovore na duže vrijeme TNPL ovisi o trenutnoj cijeni tržišta …a osim toga broj zaposlenih (koji su režije) u TNPL ovog trenutka na bolovanju je cca 30% odnosno više od 300 ljudi (bere masline i ide u ribe) dok taj segment poslovanja ne opterečuje ULPL nakon toga odluka uprave o AMORTIZACIJSKOJ strategiji firme ,o financiranju proširenja poslovanja itd.
Sada mi molim te objasni što im je zajedničko…ah da i jedni i drugi imaju brodove koji voze teret!!!;) lol….evo to ti je ozbiljna analiza…TNPL je prevelika i inertna dok je kod ULPL zaokret moguć u svakom trenutku što pokazuje interes i ulaganje u maslinarstvo i nekretnine….a da ne spomenem da je uprava iskusna i ima ogroman interes da vrijednost kompanije ( cijena dionice ) bude i tri puta veća ,pa ti ljudi koji vode ULPL su u toj firmi već 20 godina…to je njihova firma oni su je stvorili a to nemaju drugi brodari zbog intervencija države/a u prošlosti ….želite još argumenta?
Pilulo od svih brodara ja sam trenutno samo u ULPL, ali ipak nemoj govoriti previše protiv TNPL jaka je to tvrtka koja je prošla puno toga.
Ako ULPL grune i prijeđe 1000 kuna ovih dana,a s obzirom na potpisani kredit s bankom oko izgradnje ova 2 broda,ne čudite se ako krajem ovog mjeseca dobroćudni Pavletić najavi – DOKAPITALIZACIJU!! [rolleyes] [pray]Pa da se svi pomalo iščupamo iz gliba… [thumbsup]
Ozbiljne analize 😉 lol….da na zrelom tržištu …pa do jučer su investitori kao ti stavljali u isti koš uljanik brodogradilište i uljanik plovidbu ili ovo što danas radiš uspoređuješ ULPL s TNPL ??? pa one djele samo segment prijevoza ali je koncepcija i strategija potpuno suprotna i dok ULPL ima ugovore na duže vrijeme TNPL ovisi o trenutnoj cijeni tržišta …a osim toga broj zaposlenih (koji su režije) u TNPL ovog trenutka na bolovanju je cca 30% odnosno više od 300 ljudi (bere masline i ide u ribe) dok taj segment poslovanja ne opterečuje ULPL nakon toga odluka uprave o AMORTIZACIJSKOJ strategiji firme ,o financiranju proširenja poslovanja itd.
Sada mi molim te objasni što im je zajedničko…ah da i jedni i drugi imaju brodove koji voze teret!!!;) lol….evo to ti je ozbiljna analiza…TNPL je prevelika i inertna dok je kod ULPL zaokret moguć u svakom trenutku što pokazuje interes i ulaganje u maslinarstvo i nekretnine….a da ne spomenem da je uprava iskusna i ima ogroman interes da vrijednost kompanije ( cijena dionice ) bude i tri puta veća ,pa ti ljudi koji vode ULPL su u toj firmi već 20 godina…to je njihova firma oni su je stvorili a to nemaju drugi brodari zbog intervencija države/a u prošlosti ….želite još argumenta?
Kolike gluposti si nadrobio u tom postu da se križam rukama i nogama! Ne mogu vjerovati da ulažeš na burzi i da još nisi bankrotirao. Pa znaš li ti što je TNPL za ULPL? Kao porsche prema fiatu!
Zaista nevjerojatno!
Pilulo od svih brodara ja sam trenutno samo u ULPL, ali ipak nemoj govoriti previše protiv TNPL jaka je to tvrtka koja je prošla puno toga.
E sinko i partizani su prošli puno toga ali su na kraju ustaše pobjedile…..ovo je samo figurativna paralel. TNPL koncepcija vođenja je davno zastarjela i na samrti jer ne može održati konkurentnost zbog velikih troškova "hladnog pogona"..osim ako se ne odluči o zaokretu u upravi i počne raditi samo sa upravom i kooperantima a ne imati radnike na stalnoj plači…
Kolike gluposti si nadrobio u tom postu da se križam rukama i nogama! Ne mogu vjerovati da ulažeš na burzi i da još nisi bankrotirao. Pa znaš li ti što je TNPL za ULPL? Kao porsche prema fiatu!
Zaista nevjerojatno!
Ok ,ali što onda radiš na ovom djelu foruma??? ako vjeruješ da Tankerska ima bolju perspektivu kupi i uživaj postaj na TNPL …ne razumijem što tu radiš,gubiš vrijeme.
Ma ne tvrdim ja da znam moja je odluka ULPL jer je smatram najperspektivnijom dionicom (osim jamnice) i to je to…a ovdije sam mislio naći istomišljenike koji će pratiti zbivanja u i oko ULPL…a ne ovakve kao ti …zato odi u miru