ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Uljanik Plovidba d.d. – stjecanje vlastitih dionica
Društvo Uljanik Plovidba d.d. dostavilo je obavijest da je dana 31. listopada 2008. godine stekla ukupno 500 vlastitih dionica. Nakon ovog stjecanja ukupni broj trezorskih dionica iznosi 18.740 što predstavlja 3,23% temeljnog kapitala Društva.

http://www.zse.hr/default.aspx?id=22546

Pilula,
nije pošteno navlačiti ljude i znositi laži.
Vaših šest brodova nisu od zlata,pa čak ni od srebra.
Imate flotu manju od JDPL ,daleko manje prihode,veću zaduženost .
I nakon pada vozarina ti brodovi vrijede manje nego prije dva mjeseca.
ULPL na 3.500 je analogno TNPL sa pet puta jačom flotom i manjom zaduženošću,a sa približno istim
brojem dionica /635.000 naprama 580.000/ TNPL na 20.000.Ja TNPL jako dobro poznam ,ali mislim
da je sve preko 8.000 previše.Možemo govoriti o eventualnoj fair vrijednosti ULPL između 1.000
i 1.500,što bi za TNPL bilo 4.500 do 7.000.Ali u ovom trenutku jednostavno treba prihvatiti da
s obzirom na flotu i zaduženost odlično kotirate u odnosu na sve ostale brodare i to samo zahvaljujući
trezora.Ali ako se potroši municija tek slijedi pakao i strmopizđenje,prema fundamentima.


baš čitam komentare i primječujem da ste zbunjeni pa da vam pojasnim:
1. Trezor kupuje dionice jer se prije svega u dionicu uvukao veliki broj day tradera

gledajuci ponovo one brojeve s prethodnih strana- cini se da taj ‘veliki broj day tradera’ samo kopira poteze iz top10… zasto ih onda posebno prozivati i njima objasnjavati bilo sto ? [tongue]

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0


Imate flotu manju od JDPL ,daleko manje prihode,veću zaduženost .
I nakon pada vozarina ti brodovi vrijede manje nego prije dva mjeseca.

Dragutin Pavletić nije želio dati bilo kakvu izjavu za Glas Istre, no zato nam je Stjepan Papić pojasnio tu razliku. Objasnio nam je da Jadroplov ima brodove na »spotu« za razliku od Plovidbe koji su vezani dugogodišnjim ugovorima, te je stoga splitski brodar ostvario veće prihode u prvom polugodištu kada su vozarine brodova na »spotu« bile vrlo visoke.
– S druge strane Jadroplov svake godine revalorizira brodove po tržišnim cijenama i po njima ih amortizira, što nam donosi manju neto dobit i zbog toga plaćamo manje poreza, ali više novca ostaje u tvrtki, pojasnio je direktor Papić.

http://www.glasistre.hr/?2928365a8c916c804249b09d9d15d618,TS,4036,,20241,,252035,,

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0

Ovdje upišite svoj komentar…

evo…
http://www.zse.hr/default.aspx?id=22546

pa čini se da jedino trezor kupuje dionice ulpl…

Daily Market: This page contains the latest Dry Bulk Shipping News

03 November 2008

Baltic Dry Index (BDI) -24 827

samo što nije...


evo…
http://www.zse.hr/default.aspx?id=22546

pa čini se da jedino trezor kupuje dionice ulpl…

skoro da je to nažalost i istina……………

samo što nije...


Daily Market: This page contains the latest Dry Bulk Shipping News

03 November 2008

Baltic Dry Index (BDI) -24 827

http://finance.yahoo.com/q?s=DRYS
Oct 31 Last Trade: 19.25

http://www.nasdaq.com/aspxcontent/ExtendedTradingTrades.aspx?selected=DRYS&mkttype=pre&symbol=DRYS
Pre-Market Last: $ 22

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0

Sutra nastavljamo (+ blokada)…

Meni se čini da trezor ne prodaje dionice,nego po godišnjem obračunu isplaćuje stimulacije i bonus u vidu tih dionica.Pavlewtić ima bonus od 1% od profita.Lani je to bilo 300.000 kuna,koje je dobio u dionicama,a dodatnih 30.OOO kuna podijelio je zaposlenicima kao stimulaciju.Dakle,nije se prodavalo,već "pravično" razdijelilo.. [rolleyes]


Danas u Glasu Istre: Osigurano kreditiranje za dvije novogradnje.
Ne znam detalje, samo sam vidio naslov…

Evo detalja:

PULSKI BRODAR ZAKLJUČIO UGOVOR S BANKAMA O GRADNJI NETOM ZAPOČETA DVA TANKERA U 3. MAJU

Osiguran novac za dva broda Uljanik Plovidbe

Ugovorom s bankama osigurano je financiranje preostalog dijela za izgradnju dva tankera. Sudeći prema opreznim izjavama, daljnja će ugovaranja izgradnje tankera, što priželjkuju brodogradilišta, očito pričekati

PULA –
Nedavno su hrvatski brodari, Tankerska plovidba iz Zadra i Uljanik Plovidba iz Pule, izrazili bojazan da banke neće dalje pratiti njihove investicije. Međutim, Uljanik Plovidba pretprošlog je tjedna, u jeku najveće svjetske financijske krize, s renomiranom svjetskom bankom zaključila ugovor o financiranju gradnje dva tankera, doznajemo od direktora Uljanik Plovidbe Dragutina Pavletića.
Riječ je o brodovima koje već gradi riječki 3. maj. Sudeći prema opreznim izjavama, daljnja će ugovaranja izgradnje tankera, što priželjkuju brodogradilišta, očito pričekati.
– Ugovorom s bankama je ne samo osigurano financiranje preostalog dijela za izgradnju ova dva broda, već smo još jednom dobili potvrdu kvalitetnog partnera u bankarskim krugovima. Svakako da je orijentacija društva za izgradnju upravo tankera, a zbog zadržavanja stabilnosti i visokog nivoa tržišta i u vrijeme poremećaja na svjetskom pomorskom tržištu, ocijenjena dugoročno ispravnom. Strateško opredjeljenje Uljanik Plovidbe da cjelokupno poslovanje bude dugoročno stabilno uz isključenje, odnosno barem umanjenje značajnijih rizika poslovanja, u ovo se vrijeme potvrđuje kao prednost. S tim u vezi je i odluka o dugoročnom zaključivanju svih brodova u floti društva. Svakako da su daljnje investicije društva pod direktnim utjecajem ne samo vlastitih rezultata poslovanja, već i kriznog razdoblja financijskog sektora, koji
utječe i na kretanja u realnom gospodarstvu. Odluka o kupnji ili izgradnji novih brodova iz tih će razloga biti vezana uz smirivanje ovog kriznog razdoblja i potpuno funkcioniranje bankarskog sustava, odgovorio je Pavletić na pitanje odustaje li od daljnjih ugovora s 3. majem o izgradnji tankera.
Netom sklopljeni ugovori s bankama jamac su dovršetka posla na riječkim navozima. Upravo se grade dva broda za prijevoz nafte, naftnih produkata i kemikalija nosivosti 51.800 DWT-a.
– Cjelokupna količina čelika za izgradnju prvog broda je obrađena. Kobilica je položena 6. rujna ove godine te se na navozu odvijaju radovi okrupnjavanja trupa broda. Porinuće se očekuje u siječnju 2009., a primopredaja krajem ožujka. Obrada crne metalurgije za izgradnju drugog broda počela je sredinom rujna 2008. Primopredaja ovog broda predviđa se s pomakom od približno četiri mjeseca u odnosu na primopredaju prvog, doznajemo od Pavletića.

Glas Istre: 03.11.2008.

New Report

Close