Kod ove firme mi se sviđa što ima puno casha, s tim cashom može tražiti povoljne kupovine ili tražiti povoljne kredite kako bi kupila još brodova, a mogu kupiti i neke manje firme, gdje su cijene još podcijenjene, i tako ostvariti dvostruku korist…… Tu se ima puno posla ali ovaj posao je za sada jedan od najprofitabilnijih u svijetu jer ako imaš dry bulk danas na tržištu cijena po danu dakle trošak jeste oko 10 000 dolara a plaća se 102 000 dolara dakle 92 000$ je profit po danu, a što se tiče nafte i kemijskih tereta profit je oko 40 000 $ dakle što više imaš sada u Dry veći profit.
Npr.
Ako imaš 8 brodova raspored je pola pola dakle sklopio si ugovor u 3 ili četvrtom mjesecu sa 4 broda prosjek ti je ugovora na ta 4 broda 50 000 $ dobiti po danu a sa 2 broda si potpisao prije 2 mjeseca ugovor
a prosjek ti je 64 000 dolara dobit po danu, a za 2 broda imaš ugovor iz prošle godine prosjek ti je 30 000 dolara dobiti po danu. (Troškovi za brod su oko 10 000 dolara dnevno i oni su uračunati u dobit)
Dakle dnevno ostvaruješ 388 000 dolara dobiti pomnožiš tako cijelu godinu koju rade oko 350 dana plus novi brodovi, dakle to je oko 150 800 000 dolara dobiti pri ovako srednje visokim vozarinama.
Ako je nešto krivo napisano neka netko napravi ispravak……….
Ovo služi kao samo kao primjer da se shvati koliko vrijedi dionica brodske kompanije koja je uspjela dogovoriti malo veće vozarine a ima i stare……………..
Pozdrav
Meni se pak neke stvari baš ne sviđaju kod ove kompanije:
– orijentacija na tankere, baš u trenutku kad počinje velika konjuktura na tržištu rasutih tereta (od 2005 g.),
– konstantna prodaja starijih brodova. Ako već imaju novaca onda bi bilo dobro nastaviti eksploataciju tih brodova dok donose tako lijepe profite.
Meni se pak neke stvari baš ne sviđaju kod ove kompanije: – orijentacija na tankere, baš u trenutku kad počinje velika konjuktura na tržištu rasutih tereta (od 2005 g.), – konstantna prodaja starijih brodova. Ako već imaju novaca onda bi bilo dobro nastaviti eksploataciju tih brodova dok donose tako lijepe profite
kupili 2 nova prodali dva stara samo što ta dva nova imaju duplo veću nosivost ,što bi tebe zadovoljilo prijatelju?
kupili 2 nova prodali dva stara samo što ta dva nova imaju duplo veću nosivost ,što bi tebe zadovoljilo prijatelju?
Pa kad već pitaš za mene bi pravi potez bio da su kupili 2 nova broda i zadržali 2 stara, a zadovoljilo bi me i da su zadržali makar jedan stari pokraj dva nova!
Dva nova se grade a ljudi rade dugoročno nema brzanja sistematski naprijed guraj ato je onošto donosi uspjeh na duge staze
GERONIMO:
”
kupili 2 nova prodali dva stara samo što ta dva nova imaju duplo veću nosivost ,što bi tebe zadovoljilo prijatelju?
”
Pa kad već pitaš za mene bi pravi potez bio da su kupili 2 nova broda i zadržali 2 stara, a zadovoljilo bi me i da su zadržali makar jedan stari pokraj dva nova!
Kolega, slažem se da je to jedna od opcija. Ali smatram da je Uprava ipak upućenija u stanje stvari i razloge prodaje, nego Vi i ja, te da je taj potez dobar za ULPL. [smiley11]
Uljanik Plovidba prodala Atlantik Express[smiley9]
Je, pričali smo o tome jučer tu na temi. [smiley11]
Ne znam i ne razumijem zbog cega se prodaja gura? pa popustit ce kupci i idu preko 3500, a prodaja ide ispod….
ne ici ispod 3500!!!! samo prema gore..
(i kad ce izvjesce da nas pogura jos malo??)