ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 21.09.2024. u 13:50
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
16,30
82
5
15,70
16,10
1,24%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ono što se sada događa u Americi, nije ništa posebno, ništa što ne bi bio deja vu, isto ovce reagiraju na isti način ponovo. Prije 25 godina u Americi trebalo je uspostaviti novu bazu za pravi rast i sada je to isti predmet drugim sredstvima. Comically, dakle, čini se da je zemlja, koja se priprema za prijenos energije na udaljenosti, osuđena na nelikvidost.


Činjenica je, da je u opticaju mnoštvo dionica po upisanih po nominali, a prodaja znači još uvijek profit. Strah od ove krize nije velik samo na hrvatskom TK.
Srećom su u vlasničkoj strukturi OIF-ovi, po mojim saznanjima, imali dosta mali udio.

Pozdrav.

Ako je sreća to što u ovoj dionici fondovi nisu imali veći udio onda si IMHO u zabludi.

Svjedoci smo znatnog istresanja TOP-a 5 (a ne 10) kad je po meni bilo najbitnije braniti koliko-toliko nekakve fundamente a ne biti uprava koja prednjači u iskrcaju ( je da trezor donekle spašava, ali sve će se to ionako vratiti upravi kroz nagrade) a javno govoriti kako kriza nije naškodila poslovanju!!!
Da su fondovi ulazili u većem omjeru u ovu dionicu u zadnje vrijeme ulaz bi im bio puno veći nego upravi pa vjerojatno ne bi izlazili na ovako niskim razinama (iako sila boga ne moli) [angry]

Ja nisam gorespomenuta PILULA,ali s obzirom na pad,sjetih se pjesme Indexa: "I pad je let…" [cry]

Koliko košta jedan novi double hull kemikalac?

dulcolax - vidi mi ruku


Valjda se zna da su kemikalci sva tri tankera, što je onda najbliže BCTI, iako zapravo niti to nije potpuno relevantno, ali to je duža priča.

http://shipping.capitallink.com/baltic_exchange/historical_data.html?ticker=BCTI
http://shipping.capitallink.com/baltic_exchange/stock_chart.html?ticker=BCTI


Jel mogu i naftu prevozit ili samo furaju kemikalije? Sva 3 su oil and chemicals.

dulcolax - vidi mi ruku

http://irmarineind.com/2008/10/14/124-7200-dwt-chemical-tanker-for-sale/
Kakvo je ovo željezo loa117 iz 2007. za ispod 50 milijona kuna? Kakve su to cijene?

dulcolax - vidi mi ruku



Valjda se zna da su kemikalci sva tri tankera, što je onda najbliže BCTI, iako zapravo niti to nije potpuno relevantno, ali to je duža priča.

http://shipping.capitallink.com/baltic_exchange/historical_data.html?ticker=BCTI
http://shipping.capitallink.com/baltic_exchange/stock_chart.html?ticker=BCTI


Jel mogu i naftu prevozit ili samo furaju kemikalije? Sva 3 su oil and chemicals.
[/quote]
U teoriji – da. U praksi – ne.

Kemikalci su kompleksnija plovila od klasičnih oil tankera i ne moraju isključivo prevoziti produkte nafte nego i druge likvide. Nisu predviđeni prevoziti sirovu naftu, jer tome služe višestruko veća plovila, što je naravno rentabilnije. Brodovi koje ima ULPL u svojoj floti su među najvećima u toj klasi, jer zbog svog posla, kemikalci moraju pristajati i u manje luke.

Da skratim – prevoziti sirovu naftu u tako sofisticiranom brodu bi bilo kao u laktofrizu za mlijeko prevoziti gnojnicu. Moguće, ali nema smisla, zar ne?

No respect

Hvala na odgovoru.Smisao mi je nebitan.Samo pare i dobar Ugovor nose smisao.

dulcolax - vidi mi ruku

evo dečki i cure..da vam ne bude dosadno dok čekate…

http://www.kapital-plus.net/index.php?Vijesti&prikaz=vijest&id=3269

[cool]

analitičar nije pogodio..ma nema veze…ha..ha

samo što nije...

Čuješ ti navigare,pa ti to nisi ni čitao a puštaš ovdje s podsmijehom.Tankeri koji se spominju u tekstu su naftaši a slk ti je lijepo objasnio da 3 tankera uljanik plovidbe ne prevoze gnojnicu.Što ćemo sad?

dulcolax - vidi mi ruku

Kakvo je stanje…

"Marlera" je prije mjesec dana bio na spotu, vjerojatno još uvijek. Vozarina cca. 10K dolara.

"Volme" na spotu, na Dalekom istoku je:
‘Volme’ 2004 52949 dwt dely Rizhao 27/29 October trip via south-east Asia
redel Singapore-Japan $7000 daily – Seawin

"JBU Levan", na sreću, do kraja godine siguran:
JBU Levan 53,688 2006 Lianyungang 16-18 Jul worldwide $62,000 Chart not rep 6-8 months

"Ebony point"
25 Oct 25 Oct Caribbean U.S. Atlantic Coast 38000 ws 155

"FR8 Adria" – Tko bi gori… Okrenula se ploča bulk-tank. Još godinu i pol ova vozarina:
AOT Fr8 Adria 3 Years 47.300 $24750 Jul 15 2007

"Pula" – nema novih informacija?

Nije zanemarivo jačanje dolara prema kuni!
Primjerice, JBU Levan na toj tečajnoj razlici donosi 50-60K kuna više dnevno, što je više nego cijela vozarina "Volme".

Eto. Ako netko ima aktualnije podatke (Marlera, Pula), neka bude slobodan postati.

No respect


Hvala na odgovoru.Smisao mi je nebitan.Samo pare i dobar Ugovor nose smisao.

evo neću ništa komentirati..jer je tvoj sasvim jasan i mislim da je SLk pogriješio što je uopće prihvatioa takav oblik diskusije..a sad je to stvar osobne procjene..kako će tko reagirati i o čemu će raspravljati……

samo što nije...

New Report

Close