ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ADIOS DOKAPITALIZACIJO!Moje "jako pametno" razmišljanje!Obzirom da se cijena strmoglavljuje prema nominali,mislim da ništa od dokapitalizacije.U odnosu 1:2 morali bi oni iz TOP 10 prodati jako puno sadašnjih dionica (čak 25% svog vlasništva)da bi kupili sve one u dokapitalizaciji.Ta silna rasprodaja još bi više potpila cijenu,pa pna realno ne bi bila veća od 600 kuna.Na taj način sada bi dokapitalizacija bila fijasko!Mada bi na njoj mi mali dioničari i dioničarke nešto ušićarili.Sada od toga neće biti ništa! [embarass] [yawn]

Valjda se zna da su kemikalci sva tri tankera, što je onda najbliže BCTI, iako zapravo niti to nije potpuno relevantno, ali to je duža priča.

http://shipping.capitallink.com/baltic_exchange/historical_data.html?ticker=BCTI
http://shipping.capitallink.com/baltic_exchange/stock_chart.html?ticker=BCTI

No respect


Imaš pravo. Neznam zašto se furamo na atpl, ipak smo u sasvim različitoj situaciji, zar ne, samo što mnogi još ne kuže, na žalost…

i ja kazem da smo bar u razlicitoj, ako ne u sasvim razlicitoj situaciji… polako se to pocelo uocavati i na terenu…
al sto ja znam, kapitulirao sam pa nisam vjerodostojan [cool]
capitulation = the point at which investors anxious to find the bottom give up trying to find the bottom.

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0

Daily Market: This page contains the latest Dry Bulk Shipping News

22 October 2008

Baltic Dry Index (BDI) -71 1221
Rates

BCI

(Cape index)

BPI

(Panamax index)

BSI
(Supramax index)
INDEX

1572

-33

998

-26

975

-104
SPOT 4 TCE AVG (USD)

9055

-304

8010

-216
10192

-1095
YESTERDAY (USD)

9359

8226

11287

YEAR AGO (USD)

183922
91235

71857

da ovo je sve šokantno…BDI izgubo skoro 90% na vrijednosti u zadnjih par mjeseci…klizio je dole linearno….no slijedi li ipak opravak?

Uz ovakve pokazatelje teško je zadržati prisebnost ne samo na ZSE, već i u svijetu trgovine…mogu li pomorske kompanije uz ovakav BDI zadržati status sa potpisanim ugovorima o rpijevozu stvari morem? odgovor; jako teško….pa neko će reći ima jeftinijih…platimo ugovorene penale i maknimo se..ima netko jeftiniji…međutim…

nadamo se; da poslije svake nevere dolazi bonaca..odnosno stabilizacija na tržištu…bogami..Kina je dala lekciju cijeom svijetu…..čekamo dogovor i potpšisivanje sporazuma između BRA i CHINE…

samo što nije...

Cijenu gledam dugoročno; računajući sve mogućnosti na njezino formiranje.
Neću kazivati koja je fer cijena, jer ne treba gledati na taj način dionice, već perspektivu, koju donosi. A perpektiva je dobra. Koliko sam uspio pročitati i većina analitičara se slaže da je ovo što sada gledamo vrlo blizu dna, a porast BDI-a slijedi kroz iduća dva mjeseca. Čak štaviše, mislim da se stabilizacija očekuje upravo kroz iduća dva tjedna a to znači, da će se Kinezi i Brazilci uskoro morati dogovoriti o cijeni rudače.

ULPL trenutno 6 brodova, tri kemijska tankera i tri bulkera.
Najstariji brod 2004. godina.

Brodovi ULPL vezani ugovorima do 2010. godine i stoga do tada neće osjetiti oscilacije u cijeni vozarina.

Zato mi nije jasno kakva je ovo panika ako brodovi u ova krizna vremena zarađuju više od indeksa za razsute tovore, a tankaerski indeksi BDTI ionako u poslednje vrijeme samo rastu.

Onda ..zašto panika… zbog amera..kineza..moje bake….indijca …drhtavih ručica?


Onda ..zašto panika… zbog amera..kineza..moje bake….indijca …drhtavih ručica?

pa i nije da nismo u trendu s amerima… mozda i nisu najbolji primjeri za usporedbu, al manje vise sve to tako nekako izgleda…
a kojim nacinom smo mi do toga dosli, to je vec neko drugo pitanje [wink]

Uljanik plovidba
22.07. = 2000,03 kn
22.10. = 851 kn

Diana Shipping
22.07. = 29,52 $
22.10. = 16.13 $

Euroseas ltd
22.07. = 12,25 $
22.10. = 5,03 $

Ensco International Inc.
22.07. = 76,46 $
22.10. = 33,91 $

Noble Corp.
22.07. = 55,97 $
22.10. = 25,59 $

http://shipping.capitallink.com

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0


Neće oni uštedjeti!Prodat će nešto starih dionica više i kupit će u dokapitalizaciji brdo novih!Još uvijek im se isplati prodati po 1000 kuna,pa kupovati po 400 kuna… [rolleyes]

nazalost Va moram ispraviti jer kad uzmete u obzir kakvi su bili uvjeti u dokapitlizaciji stavite to u najjednostavniju matematicku jednadzbu (matematika je bar egzaktna nauka) i doci cete do zakljucka da cijena nije bila 400 kuna po dionici
jedino sto Vas oze tjesiti ili brinuti je to sto burza nema veze sa egzaktnom naukom ali sve ovisi u kakvoj ste poziciji sa utpl
uvijek Vas
pofukov duh


Cijenu gledam dugoročno; računajući sve mogućnosti na njezino formiranje.
Neću kazivati koja je fer cijena, jer ne treba gledati na taj način dionice, već perspektivu, koju donosi. A perpektiva je dobra. Koliko sam uspio pročitati i većina analitičara se slaže da je ovo što sada gledamo vrlo blizu dna, a porast BDI-a slijedi kroz iduća dva mjeseca. Čak štaviše, mislim da se stabilizacija očekuje upravo kroz iduća dva tjedna a to znači, da će se Kinezi i Brazilci uskoro morati dogovoriti o cijeni rudače.

ULPL trenutno 6 brodova, tri kemijska tankera i tri bulkera.
Najstariji brod 2004. godina.

Brodovi ULPL vezani ugovorima do 2010. godine i stoga do tada neće osjetiti oscilacije u cijeni vozarina.

Zato mi nije jasno kakva je ovo panika ako brodovi u ova krizna vremena zarađuju više od indeksa za razsute tovore, a tankaerski indeksi BDTI ionako u poslednje vrijeme samo rastu.

Onda ..zašto panika… zbog amera..kineza..moje bake….indijca …drhtavih ručica?

čuj KNECHT19..očito ove naše analize ne odgovaraju ekipi…KUPI – PRODAJ, jerb to njih ne zanima…oni su ti kao skijaši..ima snjega ..skijaj..nema snjega……šankaj…..ha..ha

jer ono što je logično…na kraju ne mora biti istinito

samo što nije...

Zagrebačka burza d.d.
Odjel uvrštenja
Zagreb, 23. listopada 2008.

Predmet: Uljanik plovidba d.d. – obavijest
Nadzorni odbor i Uprava ULJANIK PLOVIDBE d.d. su dana 22. listopada 2008. godine analizirali stanje i poslovanje Društva u 2008. godini, te zaključili da je stanje i rezultati poslovanja u potpunosti sukladno planu za 2008. godinu, uvećano za pozitivne efekte tečaja USD. Iako je kriza financijskog sustava utjecala na kretanja u realnom gospodarstvu, uključujući i pomorski prijevoz, ocjena je da trenutna kretanja nemaju značajnijeg utjecaja na poslovanje Društva, budući da su svi brodovi u floti Društva, i to u sektoru prijevoza suhih i sektoru tekućih tereta pravovremeno i dugoročno zaključeni. S tim u vezi je iskazano predviđanje Uprave da će rezultati poslovanja u 2009. godini biti sukladno Planu poslovanja za 2009. godinu, odnosno bez značajnijih odstupanja u odnosu na 2008. godinu.

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/1932-08-ULPL_obavijest.doc

...Imperare sibi maximum imperium est...

Jedino Burza i vojska nemaju logike!! [yawn]


Jedino Burza i vojska nemaju logike!! [yawn]

ah tu bi se slozil sa Vama jedino sto ima jos dosta stvari sto nemaju veze sa logikom
pofukov duh


Jedino Burza i vojska nemaju logike!! [yawn]

s logikom ili bez nje, u prvim minutama se opet jednim komadom rusila cijena [tongue]

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0

New Report

Close