Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
Ja pak mislim da sutra na skupštini izglasaju dokapitalizaciju cijena ne bi ni mrdnula što znači da će pasti poslije pa možda čak i prije. Sjećate se zadnje?
Sve u svemu ne nadam se tome, više vjerujem u oporavak tržišta?
Ja pak mislim da sutra na skupštini izglasaju dokapitalizaciju cijena ne bi ni mrdnula što znači da će pasti poslije pa možda čak i prije. Sjećate se zadnje?
Sve u svemu ne nadam se tome, više vjerujem u oporavak tržišta?
sve je moguće, ali jedno je bitno, a to je da BDI neće dugo više padati, pa se uskoro stvari možda i preokrenu, tko zna!
CHINA – BRA su pregovori blizu kraja, BDI je na najnižim vrijednostima…a to znači ……..
Lova od dokapa će vjerojatno bit potrebna u vrijeme primopredaje 708
Pri porinuću 708 postavit će se kobilica za 709 što znači da treba platiti ratu za 708 i ratu za 709, ali za to su novci vjerojatno osigurani. Slijedeći veći izdatak je na primopredaji 708, a u to vrijeme trebat će keširat i ratu za porinuće 709.
Majo,
Zar nisu gradnje 708 i 709 (ili barem 708), već pokrivene hipotekarnim kreditom? Ja vjerujem da su te gradnje već financirane. Mislim da je problem kod slijedeće dvije planirane gradnje za koje Plovidba još nije dogovorila kreditiranje.
Mislim da nam trebaju dobre vijesti koje postoje, nije mi jasno zašto ih Uprava ne objavljuje?
Mislim da nam trebaju dobre vijesti koje postoje, nije mi jasno zašto ih Uprava ne objavljuje?
bi li to nesto promijenilo ?
ionak se ocigledno furamo na atpl
mis·er·a·ble
Ljudi moji optimizma malo!Pa nisu nam brodovi potonuli!A što ako vozarine skoče?Onda ćemo biti kao "pametni" jel? [huh]
Koliko sam primijetio g.Pavletic je u medijima izjavio da ce dionicari sudjelovati u buducim novogradnjama s 10% kapitala,e sada se postavlja pitanje na koje je to novogradnje mislio.vjerujem da to nisu 708 i 709 i da je ULPL financijski zatvorio te investicije.Stoga nam se namece zakljucak da bi bilo prilicno suludo riskirati totalni debakl cijene dionice novom dokapitalizacijom pri ovakvom stanju trzista zbog samo 10% ucesca samih dionicara na dvije novogradnje koje su financijski osigurane a za druge dvije nisu niti ugovori potpisani.Dakle ako to pogledamo na ovaj nacin nista od skorog dokapa.
Kako sada stvari stoje 708 i 709 će biti zadnji brodovi koje će 3.maj napravit za ULPL, a to više ne ovisi o ULPL, problem je u zmaju
Da je stanje u 3.maju kao prije 2 godine onda s obzirom na današnje stanje radova na 708 isporuka 708 bila bi oko 01.03.2009. a 709 oko 01.08.2009.
S obzirom na današnje stanje 3.maj je realan rok za 708, 709 ne mogu prognozirati
Mislim da nam trebaju dobre vijesti koje postoje, nije mi jasno zašto ih Uprava ne objavljuje?
bi li to nesto promijenilo ?
ionak se ocigledno furamo na atpl
mis·er·a·ble
[/quote]
Imaš pravo. Neznam zašto se furamo na atpl, ipak smo u sasvim različitoj situaciji, zar ne, samo što mnogi još ne kuže, na žalost…
Stvarno je dobro da imamo tankere u floti jel koliko vidim BDTI index je pretekao sve Baltic indexe osim Capea,prije pet mjeseci nisam mislo da ce se to dogoditi u skoroj buducnosti. [thumbsup]
Mislim da BDTI nije prava referenca za ULPL jer njeni tankeri nisu naftaši.
[shocked]