ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Nominala je ovih dana na dosta dionica probijena.

pozdrav,
da ne tražim, možeš samo reći kod koga još, osim kod sunh-r-a?


Nekak mi se čini da je ULPL zadnjih dana nekak posebno potegnuo prema dolje.
Čini li mi se ili ima neki razlog tome?!

ispada da vam se samo cini [tongue]

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0



Nominala je ovih dana na dosta dionica probijena.

pozdrav,
da ne tražim, možeš samo reći kod koga još, osim kod sunh-r-a?
[/quote]

PODR, KOEI, JDPL, JNAF, DDJH, VART itd.

Ne znam u kakvom su odnosu ovaj agresivni prodavatelj i trezor, ali bi bilo dobro da zasad trezor ne podiže cijenu (iako bi mi normalno odgovarala veća) i tako se što prije riješimo ovog(ovih) prodavatelja, jer on izlazi pod nus bez obzira na cijenu pa mu ne bi trebalo dati više nego što zaslužuje.
Nadalje, vidim da se dosta vas (kao i ja) pita tko to prodaje i spušta drastično cijenu.
Uvjerili smo se da jedan dio prodaje top 5, ali oni nisu jedini (još uvijek mi nije jasno kako je onaj Igor Budisavljević 03.10.08. prodao 3.000 kom a da to nigdje nije objavljeno-posao za HANFA-u).
Kako dugo pratim ovu dionicu, gledajući povijest trgovanja prije par mjeseci netko je agresivno ulazio na razinama od 2.200 kn ali nije došao do top 10. Vjerojatno i on (ako je u pitanju neki fond) izlazi jer mu gori pod nogama i to donekle uz ovu svjetsku krizu opravdava ove prodane količine.
Usprkos sveg navedenog nije mi baš jasno da na ovim razinam top 5 još uvijek izlazi!!!


onaj Igor Budisavljević 03.10.08. prodao 3.000 kom a da to nigdje nije objavljeno-posao za HANFA-u).

buda valjda ne ulazi u pravilo 5.3.1.3.7.1
iako bi se o tome dalo raspravljati [tongue]

http://www.youtube.com/watch?v=BIh_qgj1LP0

😉 koja igra…vrhunska od petka do danas 35% zarade 😉 mrak baffet je zakon….sada vi vidite što rade siromašni 😉 …treba ih namamiti na burzu ulete sa kreditima i onda im srušite cijenu počinju call of priće i svi prodaju za kikiriki pa onda se siromašni uplaše i počinju izvlačiti lovu iz fondova i cijeni ide dolje pa do bola izreklamirate hipotekarne kredite u americi 🙂 a večina ni nezna što su ….a onda kupujete cijenama koje su cirkus (realno bi dionica trebala vrijediti oko 3000 kuna jer smo do toga došli temeljnim analizama prije cca 200 postova) i tako u 2 dana zaradite lovu koja bi se trebala zaraditi u 4 do 5 godina na zreloj burzi s kvalitetnom firmom….

I love this game

DIREKTOR ULJANIK PLOVIDBE NA KONFERENCIJI ZAGREBAČKE BURZE NAJAVIO NOVE DOKAPITALIZACIJE

Dioničari će i dalje financirati gradnju brodova

Dragutina Pavletića ne zabrinjava pad vozarina sa 60-70 tisuća dolara dnevno na svega 17 tisuća, jer, tvrdi, njihovi su brodovi vezani ugovorima do 2010. godine te do tada neće osjetiti oscilacije u cijeni vozarina • Pulski brodar osniva Pomorsko učilište, a radnike šalje u inozemstvo na edukaciju

Izvještava Paulo GREGOROVIĆ

NOVIGRAD –
»Nesporno je da će biti novih dokapitalizacija Uljanik Plovidbe. Kroz dokapitalizacije ubuduće planiramo financiranje do 10 posto vrijednosti broda. Osim gradnje dva nova tankera te još dva za koje tek pregovaramo s riječkim 3. majem, flotu namjeravamo širiti i kupnjom polovnih brodova te ciljamo povećati broj brodova sa sadašnjih šest na od 12 do 15 do 2015. godine«, rekao je Dragutin Pavletić, direktor Uljanik Plovidbe, predstavljajući smjernice razvoja pulskog brodara. Učinio je to jučer, drugog i posljednjeg dana 18. konferencije Zagrebačke burze u Novigradu. Prvi put je otkrio javnosti čime se bavi tvrtka Real, čiji je jedini vlasnik Plovidba, a on je direktor.
– U okolici Brtonigle tvrtka je dala podignuti 600 nasada maslina na 7,7 hektara zemljišta, a početkom 2009. namjerava podignuti još 2.000., rekao je Pavletić te je najavio da će u tvrtki Istria Consult uskoro dobiti još jednog zvučnog partnera, ali nije rekao kojeg. Istriju Consult je osnovalo Stangl Consult iz Njemačke, a lani im je Uljanik Plovidba postala partner. Istria Consult natječe se za koncesiju od 66 godina za lokaciju otok Sv. Katarina i Mulimenti u sklopu projekta »Brijuni rivijera«. Pavletić je rekao da misli da su jedan od najvažnijih kandidata za taj projekt vrijedan 283 milijuna eura. Jedina istarska tvrtka o kojoj Pavletić nije govorio, a Uljanik Plovidba je njezin značajan suvlasnik, je Istarska autocesta. To je tvrtka koja prodaje stanove u Puli i posreduje i zastupa u gradnji Istarskog ipsilona.
Ipak, najveći dio svog izlaganja posvetio je sadašnjem stanju u pulskom brodaru. Rekao je da je najveći problem s kojim će se tvrtka suočiti nedostatak radnika. Pojasnio je da to nije samo hrvatski problem jer na području EU-a nedostaje 32 tisuće radnika u pomorskom sektoru. Zbog toga je najavio da su pred osnivanjem Pomorskog učilišta i da radnike šalju u inozemstvo na dodatnu edukaciju. Rekao je da Uljanik Plovidba zapošljava 30-ak radnika te još 120-130 pomoraca te da im gravitira još 200 pomoraca.
Pavletić je iznio da je najvrjedniji rezultat koji postižu korištenje svakog broda 355 dana u godini u sektoru gdje je taj prosjek svega 310 dana u svijetu. Rekao je da ove i iduće godine planiraju ostvariti godišnji prihod od 50 milijuna američkih dolara, no dodao je da ga ne zabrinjava pad vozarina u proteklih mjeseci sa 60-70 tisuća dolara dnevno na svega 17 tisuća. Pojasnio je da su njihovi brodovi vezani ugovorima do 2010. godine i stoga do tada neće osjetiti oscilacije u cijeni vozarina.
Zaključio je da je Uljanik Plovidba jedan od značajnih čimbenika u Istarskoj županiji te da redovito isplaćuju donacije, osobito zdravstvu. Iznio je da će Uljanik Plovidba zadržati to ime dok brodogradilište Uljanik to bude dozvoljavalo, ali smatra da im rade dobru reklamu pa stoga neće biti potrebe za promjenom imena.

Glas istre, 12.10.2008.

hm….

• Pavletića ne zabrinjava pad vozarina u proteklih mjeseci sa 60-70 tisuća dolara dnevno na svega 17 tisuća. Pojasnio je da su njihovi brodovi vezani ugovorima do 2010. godine i stoga do tada neće osjetiti oscilacije u cijeni vozarina.
Nesporno je da će biti novih dokapitalizacija Uljanik Plovidbe
• Osim gradnje dva nova tankera te još dva za koje tek pregovaramo s riječkim 3. majem, flotu namjeravamo širiti i kupnjom polovnih brodova te ciljamo povećati broj brodova sa sadašnjih šest na od 12 do 15 do 2015. godine«
• U okolici Brtonigle tvrtka je dala podignuti 600 nasada maslina na 7,7 hektara zemljišta, a početkom 2009. namjerava podignuti još 2.000
• Istria Consult (lani im je Uljanik Plovidba postala partner) natječe se za koncesiju od 66 godina za lokaciju otok Sv. Katarina i Mulimenti u sklopu projekta »Brijuni rivijera«. Jedan od najvažnijih kandidata za taj projekt vrijedan 283 milijuna eura.
• najvrjedniji rezultat koji postižu korištenje svakog broda 355 dana u godini u sektoru gdje je taj prosjek svega 310 dana u svijetu.

Može li bolje?

hm….

• Pavletića ne zabrinjava pad vozarina u proteklih mjeseci sa 60-70 tisuća dolara dnevno na svega 17 tisuća. Pojasnio je da su njihovi brodovi vezani ugovorima do 2010. godine i stoga do tada neće osjetiti oscilacije u cijeni vozarina.
Nesporno je da će biti novih dokapitalizacija Uljanik Plovidbe
• Osim gradnje dva nova tankera te još dva za koje tek pregovaramo s riječkim 3. majem, flotu namjeravamo širiti i kupnjom polovnih brodova te ciljamo povećati broj brodova sa sadašnjih šest na od 12 do 15 do 2015. godine«
• U okolici Brtonigle tvrtka je dala podignuti 600 nasada maslina na 7,7 hektara zemljišta, a početkom 2009. namjerava podignuti još 2.000
• Istria Consult (lani im je Uljanik Plovidba postala partner) natječe se za koncesiju od 66 godina za lokaciju otok Sv. Katarina i Mulimenti u sklopu projekta »Brijuni rivijera«. Jedan od najvažnijih kandidata za taj projekt vrijedan 283 milijuna eura.
• najvrjedniji rezultat koji postižu korištenje svakog broda 355 dana u godini u sektoru gdje je taj prosjek svega 310 dana u svijetu.

Može li bolje?

može..da nam kažeš samo kada..ha..ha,,ha (šalim se)

budu li pametni…ulovit će ovaj povoljni vjetar…

samo što nije...

Mislim da sam negdje uhvatio podatak da se dokapitalizacija po nominali može provesti još samo do kraja 2008.Da li je to točno,i ako je da li onda možemo uskoro očekivati ponovni dokap.Kako bi on mogao utjecati na cijenu,jer ipak se količina dionica povečava,po mom mišljenju brže nego raste realna vrijednost firme.

Studenti bez diplome,Žene bez ljepote,Neženje bez stana,Putnici bez para.....

biti će novih dokapa.,samo kada?Ako ne bude ove godine onda je nama malima totalno nezanimljiva.Ili ne?

uskoro ćemo saznati..da li će biti

samo što nije...

New Report

Close