Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
Sreća da ozbiljni investitori ne donose svoje odluke na osnovu rasprava na ovom forumu. Slažem se da nam nedostaju SLK, Geronimo i ostali, vjerojatno su prestali čitajući komentare… Koliko vidim biti će još sudionika koji će se povući, pa ovaj forum neće sličiti na ništa… [angry]
Da li je ikome uspjelo ovih dana prodati ovu dionicu, jer ovaj što se iskrcava čini mi se non-stop bulji u monitor(odnosno njegov broker).
Evo pokušao sam(iskreno više da ga testiram) prodati 1 kom ali čim mi se pojavi dionica on je već ispred i tako par puta. Pa kako uspijeva tako dugo buljiti u monitor?
Trepne li ikad? Svaka čast na budnosti!!! [thumbsup]
i ti bi se iskrcavao da si stekao par tisuća dionica…skoro pa besplatno…..čovjek ima troškove..zar ne?
budući da kolega lopina ne odustaje od toga da reklamira svoju dionicu na ovoj temi, bilo bi ok da oni koji prate temu znaju nekoliko važnih činjenica:
1. ovogodišnja dobit od 217 milja raspoređuje se tako da 34 milje ide za dividendu, 36 milja za isplatu članovima Uprave, ostalo ide u zadržanu dobit. Tnpl je, dakle, društvo cija uprava samoj sebi kupuje vlasništvo na tim društvom iz dobiti tog istog društva.
Sve analize fundamenta, BDTI, kursa dolara prema euru, cijene TC i razine ws-a su ovdje zapravo obično gubljenje vremena jer i cijenu dionice i iznos dividende određuje Uprava.
2.s ovom dionicom zapravo više i nema trgovanja na burzi jer je 83% posto dionica off limits zbog
specifične vlasničke strukture (vlasnik Silba Participations ima zabranu prodaje dionica na 99 godina)
ne bih iznosila ove činjenice (jer nisam vlasnik dionice tnpl i ona me se uopće ne tiče) da kolega uporno ne inzistira na usporedbi
ok, ajmo onda uspoređivati i druge parametre
a ne samo one (i pod onim uvjetima) koje nam nameće naš dragi kritičar
koji je, istini za volju, pokrenuo neke zanimljive rasprave i na svjetlo dana izvukao neke važne podatke
i na tome mu hvala
Da li je ikome uspjelo ovih dana prodati ovu dionicu, jer ovaj što se iskrcava čini mi se non-stop bulji u monitor(odnosno njegov broker).
Evo pokušao sam(iskreno više da ga testiram) prodati 1 kom ali čim mi se pojavi dionica on je već ispred i tako par puta. Pa kako uspijeva tako dugo buljiti u monitor?
Trepne li ikad? Svaka čast na budnosti!!! [thumbsup]
i ti bi se iskrcavao da si stekao par tisuća dionica…skoro pa besplatno…..čovjek ima troškove..zar ne?
[/quote]
Ma ne govorim ja o iskrcavanju (iako bi mi bilo draže da ga nema) nego kad god pratim trgovanje ovom dionicom ovaj broker tako brzo reagira kad se netko postavi na ask ispred njega da ne mogu vjerovati da svo vrijeme trgovanja tako revno bulji u monitor.
Eto to me fascinira, kao da je robot!!!
je li ovo trezor opet malo dokupljuje?
Evo malo širiji odgovor na tvoje pitanje:
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=1128&pg=469&%23lastpost
Sva priča se ponavlja i u ostalim izvješćima i ove godine, kada i druge kolege na ovoj temi primjećuju, da ULPL izkazuje izvješća, kao da brod Marlera ne postoji odnosno, da ULPL radi samo sa pet brodova.
Još uvijek mi ostalo u sječanju po mome jedan od najboljih postava na u 2007 godini kolege Geronima kada kaže:
»Mislim da dolazimo lagano do biti stvari,mnogi govore da dobit Uljanik plovidbe je velika zbog prodaje brodova ali nevide da je ova uprava pripremila već teren za iduću godinu kada možda neće prodavati brodove već će iz svojih sestrinskih tvrtki početi lagano prikazivati dobit koju do sada nisu imali potrebe prikazivati. U svakom slučaju sada mi je jasno zašto je ova tvrtka uspijevala ostvariti dobit i kada su vozarine bile na najnižim razinama. Dolazi se do zaključka da su najotpornija naša brodarska tvrtka na svijetske INDEXE za vozarine.«
Zasnivati buduću dobit na eventualnoj skrivenoj dobiti u podružnicasma podrazumjeva da vi smatrate da su FI ULPL krivotvoreni.Odnosno vi za svoju upravu tvrdite da treba ići iza brave.Razlog više za RiZ.
Međutim,mislim da niste u pravu.Brojevi pokazuju slijedeće.
Stanje za 1H 2008.
AOP 032/prihodi od vozarina/ ULPL 105.806 TNPL 506.434omjer omjer 4,79
Flota ULPL 246.637 DWT TNPL 1.197.000 DWT omjer 4,85
Koliko para toliko muzike .Kolika flota toliki prihod.Ipak bi omjer trebao biti malo povoljniji u
korist ULPL s obzirom da imaju 43% flote u suhima,a TNPL 15/suhi/:85/mokri/.
MCAP /tržišna kapitalizacija na današnji dan/———————————–%prometa/Mcap
ULPL 580.000 x 1.899,97 = 1.102.000——–promet IH 2008 105.806 ——-9,6%x2=19,2
TNPL 626.385 x 3.173 = 1.987.520——- promet 506.434——-25,48×2=50,96
Prema pokazatelju prometa prema tržišnoj kapitalizaciji ULPL je precijenjena 50,96:19,2 tj.2,65 puta,
tj fair cijena u odnosu na TNPL bi u ovom trenutku trebala biti 3.173×2,6508.408,45 kn.
[/quote]
Čitam zadnjih 5 sranica tvojih umotvorina pa sam se nakako osjetio pozvanim da se javim.
Tankerska plovidba je firma bez budučnosti i u naredne 4 do 5 godina će propasti…ULPL se sprema da procvjeta u naredne 4 ili 5 godina kada oformi flotu novih brodova. dok je Tankerska plovidba podcijenjena i slažem se da trenutno vrijedi više nego na burzi isto je sa ULPL jer je trnutna tržišna vrijednost jednaka vrijednosti osnovnih sredstva ….tako da si s TNPL napravio pravi potez bravo bravo ..ali ja gledam na malo dugoročniju investiciju recimo 5 godina kada će više od 80% brodova Tankerske plovidbe biti starije od 15 godina i kada će morati prodavat i kupovati novi ….uprava ULPL je odabrala model financiranja kroz dokapitalizacije a ne isključivo kroz kredite što je po meni dobro jer prije svega vlasnici ove dionice bi trebali vjerovati firmi a ne analizirati svaki potez i sve što ne razumiju smatrati prevarom..ili tražiti da im se objasni….ja vjerujem u ULPL i imam dionica jako puno i baš me briga ako i izgubim …jer ja sam tražio firmu kojoj vjerujem a to nije ni njemački HT ili vatikanska ZABA ili lopovski koncerni tipo KONZUM….a ni duhovi prošlosti kao Tankerska plovidba…
ožda i griješim ali je to moj odabir ….zato te molim da odeš na forum Tankerske plovidbe i tamo laprdaš o tankerskoj a ovdje postaj samo i isključivo o ULPL …i nemoj mi uspoređivati plovidbe jer je svaka specifična barem što se tiče strategije ,perspektive itd. ali ako želiš evo ti brojeve ***obrisano*** ako firma sa 31 zaposlenim zaradi 1000 Kn koliko treba zaraditi firma sa 197 zaposlenih??? a to su osnovne matematike….to bi značilo da Tankerska plovidba mora imati barem 30 brodova kako bi pokrivala s istim postotkom hladni pogon iliti
@ pilula – ovakve gluposti se rijetko čitaju [lol]
Shvatit ću ih kao provokativni odgovor Lopini, pa neću dulje ulazit, jer ne želiš vjeruj ….
Za početak ULPL i TNPL zajedno dogovaraju brodove kod 3. maja npr.
TNPL je Dugi otok, novi brod stigao i vozi, novi tanker dolazi još ove godine, 2 handyja početkom 2009 …..
Lopina – pusti ljude na miru.
DUGI OTOK 80 000 19.09.2008 SKERIR GREECE WS 205 HELLENIC
Sve najbolje dioničarima ULPL.
lopina,ak tankerska toliko vrijedi zakaj je onda prdnula sa 8 glava na 3200,drukas ha?A jbg,naše tržište ne prepoznaje prave dionice,prije bu ulpl došla na 3 glave nego tankerska na 8,sad jbg,šta češ,sjediš i plačeš
Umem da kažem samo dve reči….ATPL…ATPL [lol] [lol] [lol]
Toliko o vašim raspravama. [proud]
Inače na ULPL sam svojevremno dobro zaradio pa je red da isto poželim i vama. [thumbsup]
Tankersku nisam nikad posjedovao. Činila mi se uvijek suviše troma. [undecid]
Pozdrav iz Potpićna! [bye]
Poslušat ću Zmrklica i dati ću vam mira,a i vi sebi dajte mira i dobro proučite ono malo matematike.
Da ne bi bilo:Da sam … Nego:Jesam.
Ovo sa najboljom namjerom!Inaće ne volim prepucavanje nego argumentiranu diskusiju.
Umem da kažem samo dve reči….ATPL…ATPL [lol] [lol] [lol]
Toliko o vašim raspravama. [proud]
Inače na ULPL sam svojevremno dobro zaradio pa je red da isto poželim i vama. [thumbsup]
Tankersku nisam nikad posjedovao. Činila mi se uvijek suviše troma. [undecid]
Pozdrav iz Potpićna! [bye]
Sada bi mogla biti i tromija.Za godinu dana sigurnih 100 do 150%.Pa to nije baš tromo.
ATPL je samo jedna od mogučnosti.Ja izaša iz ATPL i LPLH i uša u TNPL.Za sada neku siću u dobitku.
Uskoro dolazi FI za 1H2008. Kakva su očekivanja?
Marlera i Volme su vozile po 74 i 64. Za ostale ne znam.
Očekujem da ne bude slabije od 1Q.
nema nigdje podataka…barem ih ne mogu naći…..vidiš kako ide BDI dole….to je za bulk carierre jako loše…pogotovo za brodare koji imaju sve brodove takvog tipa, a tendencija je da još ide dole…