NAV ULPL
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=1128&pg=508
NAV ATPL
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=720&pg=906
Ipak NAV nije toliko bitan: Osnova svega i cijela mudrost je: izracunati prihode i troskove brodova.
Evo nekih starih podatka o brodovima ULPL (novih nemamo jer ih upravu sakriva kao zmiju u prsima):
1. Levan Do 06. mjeseca 2008 – 53.688 dolara
JBU LEVAN
DWT 53,688
Built 2006
Flag BAH
Draft 12,49
TC 53,688 06 16-18/7 6-8 MOS USD 62,000 CNR
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=1128&pg=554&#lastpost
2. Fr8 Adria $24750
Dva broda,
3. Ebony Point i (oko 25.000)
4. Pula (oko 25.000)
su blizanci Fr8 Adrie. Ugovori rađeni 2007 godine.
5. Volme’ $30000 daily po novom 21-31/3.2008 4-6 MOS USD 64.000
VOLME
Ship Name VOLME
DWT 52949
Built 2004-10
Flag CRT
Draft 12,1630
52,949 BLT 04 JAPAN 21-31/3.2008 4-6 MOS USD 64,000
Sličan Stella Maris je naš Volme ima dw in mt: 52949 koji je zarađivao: $44000 daily – ‘Volme’. Ako bi se radio novi ugovor cijena bi mogla biti najmanje 63.000 daily.
6. Marlera: do sada je zarađivala:
$75000 daily – Dreyfus ‘Marlera’ 2004 56024 dwt dely Map Ta Phut 23/28
December trip via PG redel PMO intention clinker $74000 daily – HMM – NOVI UGOVOR BI MOGAO BITI VIŠI NAJMANJE 50%.
17.06. 2008 – http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=1128&pg=541
MARLERA
TCT 56,042 04 18-20/6 USD 61,000 DAILY CNR
Zaradi novog TC so malo drugi podaci.
Daily zarađuju zajedno 258.750 USD – po danu odnosno 94.443.750,00 USD godišnje odnosno 1USD = 4,8 kn iznosi 453.330.000,00 kn/ 580.000 dionica = 781,60 kn zarade po dionici (minus troškovi).
Račun:
33000 . Levan
24750 Fr8 Adria
25000 Ebony Point
25000 Pula
64000 Volme
87000 Marlera
258.750,00 USD
365,00
94.443.750,00 USD godišnje
4,80 tečaj
453.330.000,00 kn
580.000,00
781,60 kn zarade po dionici
Ako Volme zarađivao (64.000 – 33.000) 31.000 USD dnevno više a
Marlera (87.000-75.000) 12.000 USD dnevno više
Zajedno (31.000 + 12.000) 53.000 USD/258.750 USD,00 USD je to 20,5 % viša zarada.
I za LEVAN trebalo bi hipotetički uključiti vjerojatni novi T/C (za kojeg trenutno isto tako ne znamo). Sve to ćemo saznati za koji mjesec. U sve to može se uključiti i zadržana dobit iz 4q 07 (onda smo na 4 k najmanje).
Ako se odbije trošak veličine 6×20.000 = 120.000 USD znači od približno 250.000 USD -120.000 USD došli bi do približne brojke zarade 130.000 USD po danu x 350 dana = 45.500.000 USDx4,6 kn = 209.300.000 kn / 580.000 dionica = 361 kn dobiti.
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=1128&pg=472&#lastpost
E sad kada bar približno pokušamo pogoditi koliko bi mogla iznositi zadržana dobit iz 4 Q07 pa recimo, da je barem ista ko u 3q 07 (mada je zbor rada Marlere od 11.10.2007 puno veća) znači oko 80 mil. kn dolazimo, da bi dobit krajem 2008 godine mogla priiibližno iznositi 500-600 kn za 2008 godinu.
Varianta za Marleru: U prva 3Q to je bilo 255 – 203 = 52 mil kn.Prema tome , stvarna dobit 4.Q s 80 dana Marlere po cca 70.000 USD uz troškove od 20.000 USD pd bi mogla biti 17 + 20 mil kn = 37 mil kn. (Špancir).
U GFI je za zadnji kvartal prikazana dobit od nepuna 3 mil.Prema tom , više od 30 mil kn dobiti je negdje nestalo – nadam se ne u bespućima povijesne zbiljnosti.
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=1128&pg=469&%23lastpost
Kao što kaže kolega Špancir novi ugovori sa Volme i s Marlerom cijenu ULPL multiplicira za najmanje + 1800 kn. Vipy: USD je stvarno oslabio, što smanjuje prihode , ali i rashode.
Po onom što znamo , bilo je 30.000.Razlika dobiti samo na tom brodu je 6,12 mil USD ili 30 mil kn za slijedećih 6 mjeseci (ako ne bude i bolje).To bi bio red veličine od bar 600 – 700 kn više po dionici nego po starom ugovoru.
Još da nam je saznati za Marleru.
Da ponovim: Osnova svega i cijela mudrost je: izracunati p
Osnova svega i cijela mudrost je: izracunati prihode i troskove brodova (najmanje za tri godine), jer jedino to nosi lovu a ne vrijednost brodova.
"I ako nisi izaša imaš još vremena i odaberi isto
brodara ,koji je daleko više padao od ULPL "
druk i nagovor, potpuno jasno i glasno pozivaš neiskusnog ulagača da proda jednu i kupi drugu dionicu
"Mrnjau,ako zastupate nešto što je krivo što budete duže ustrajali sve će biti krivlje."
ovako argumentiraju početnici, jer ničim niste dokazali da sam u krivu
čitavo vrijeme podastirete tu svoju usporedbu, a sve druge okolnosti ignorirate
meni se s vama više ne da raspravljati jer je besmisleno
budući da ne slušate već samo govorite jedno te isto
kao da razgovaram s pokvarenom pločom
mene zanima zasto se ti lijepi brojevi ne vide u rubrici prihodi? : jer, jedino je ULPL uspjela smanjiti prihode (od vozarina) ove godine. TNPL, ATPL i JDPL su ove godine svi redom imali znacajno povecanje prihoda.
Osim ULPL. Jedino ako se to povecanje prihoda o kojima citamo nije prebacilo negdje drugdje?
U podružnice…?
Zna se prvenstveno zbog marlere (stoji gore).
Što ćeš takva ti je ova uprava. Ali prijatelji iz TOP 10 ipak ne žele prodati dionice.
Izvršeno polaganje kobilice za izgradnju tankera za prijevoz nafte, naftnih produkata i kemikalija nosivosti 51.800 DWT (gradnja 708.) u Brodogradilištu 3. maj.
Početak obrade crne metalurgije za izgradnju drugog broda istih karakteristika (gradnja 709.) očekuje se sredinom listopada 2008.
Usput trezor stekao ukupno 50 vlastitih dionica, objavljeno je jutros na Zagrebačkoj burzi. Nakon ovog stjecanja ukupni broj trezorskih dionica kompanije iznosi 7.421 što predstavlja 1,28 posto temeljnog kapitala.
mene zanima zasto se ti lijepi brojevi ne vide u rubrici prihodi? : jer, jedino je ULPL uspjela smanjiti prihode (od vozarina) ove godine. TNPL, ATPL i JDPL su ove godine svi redom imali znacajno povecanje prihoda.
Osim ULPL. Jedino ako se to povecanje prihoda o kojima citamo nije prebacilo negdje drugdje?
Evo malo širiji odgovor na tvoje pitanje:
Zbog rada novog bulkera Marlere od 11.10.2007, dobit u 4 kvartalu 2007, dobit bi morala biti puno veća.
Uz "skrivenu" zaradu Marlere iz 4Q od cca 2,5 mil USD, koja mora negdje "isplivati" , jer nije bila uključena u 4Q 2007. U GFI je za zadnji kvartal prikazana dobit od nepuna 3 mil. Prema tom , više od 30 mil kn dobiti je negdje nestalo – nadam se ne u bespućima povijesne zbiljnosti. Špancir
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=1128&pg=469&%23lastpost
Sva priča se ponavlja i u ostalim izvješćima i ove godine, kada i druge kolege na ovoj temi primjećuju, da ULPL izkazuje izvješća, kao da brod Marlera ne postoji odnosno, da ULPL radi samo sa pet brodova.
Još uvijek mi ostalo u sječanju po mome jedan od najboljih postava na u 2007 godini kolege Geronima kada kaže:
»Mislim da dolazimo lagano do biti stvari,mnogi govore da dobit Uljanik plovidbe je velika zbog prodaje brodova ali nevide da je ova uprava pripremila već teren za iduću godinu kada možda neće prodavati brodove već će iz svojih sestrinskih tvrtki početi lagano prikazivati dobit koju do sada nisu imali potrebe prikazivati. U svakom slučaju sada mi je jasno zašto je ova tvrtka uspijevala ostvariti dobit i kada su vozarine bile na najnižim razinama. Dolazi se do zaključka da su najotpornija naša brodarska tvrtka na svijetske INDEXE za vozarine.«
Žao mi je što neke kolege možda baš zbog gore navedenih razloga ne žele više sudjelovati na ovoj temi (Geronimo, SLK, Špancir, Amaru….). Da ne izpade druk ipak mislim, da zbog zakonske odredbe ULPL, ako želi doakpitalizirati po nominali 400 kn pa i zbog potreba financiranja novogradnji, mora dokap. sprovesti do kraja godine. To će biti zarada najviše za TOP 10 pa i za nas male. Pozdrav.
mene zanima zasto se ti lijepi brojevi ne vide u rubrici prihodi? : jer, jedino je ULPL uspjela smanjiti prihode (od vozarina) ove godine. TNPL, ATPL i JDPL su ove godine svi redom imali znacajno povecanje prihoda.
Osim ULPL. Jedino ako se to povecanje prihoda o kojima citamo nije prebacilo negdje drugdje?
Evo malo širiji odgovor na tvoje pitanje:
Zbog rada novog bulkera Marlere od 11.10.2007, dobit u 4 kvartalu 2007, dobit bi morala biti puno veća.
Uz "skrivenu" zaradu Marlere iz 4Q od cca 2,5 mil USD, koja mora negdje "isplivati" , jer nije bila uključena u 4Q 2007. U GFI je za zadnji kvartal prikazana dobit od nepuna 3 mil. Prema tom , više od 30 mil kn dobiti je negdje nestalo – nadam se ne u bespućima povijesne zbiljnosti. Špancir
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=1128&pg=469&%23lastpost
Sva priča se ponavlja i u ostalim izvješćima i ove godine, kada i druge kolege na ovoj temi primjećuju, da ULPL izkazuje izvješća, kao da brod Marlera ne postoji odnosno, da ULPL radi samo sa pet brodova.
Još uvijek mi ostalo u sječanju po mome jedan od najboljih postava na u 2007 godini kolege Geronima kada kaže:
»Mislim da dolazimo lagano do biti stvari,mnogi govore da dobit Uljanik plovidbe je velika zbog prodaje brodova ali nevide da je ova uprava pripremila već teren za iduću godinu kada možda neće prodavati brodove već će iz svojih sestrinskih tvrtki početi lagano prikazivati dobit koju do sada nisu imali potrebe prikazivati. U svakom slučaju sada mi je jasno zašto je ova tvrtka uspijevala ostvariti dobit i kada su vozarine bile na najnižim razinama. Dolazi se do zaključka da su najotpornija naša brodarska tvrtka na svijetske INDEXE za vozarine.«
Žao mi je što neke kolege možda baš zbog gore navedenih razloga ne žele više sudjelovati na ovoj temi (Geronimo, SLK, Špancir, Amaru….). Da ne izpade druk ipak mislim, da zbog zakonske odredbe ULPL, ako želi doakpitalizirati po nominali 400 kn pa i zbog potreba financiranja novogradnji, mora dokap. sprovesti do kraja godine. To će biti zarada najviše za TOP 10 pa i za nas male. Pozdrav.
[/quote]
Zasnivati buduću dobit na eventualnoj skrivenoj dobiti u podružnicasma podrazumjeva da vi smatrate da su FI ULPL krivotvoreni.Odnosno vi za svoju upravu tvrdite da treba ići iza brave.Razlog više za RiZ.
Međutim,mislim da niste u pravu.Brojevi pokazuju slijedeće.
Stanje za 1H 2008.
AOP 032/prihodi od vozarina/ ULPL 105.806 TNPL 506.434omjer omjer 4,79
Flota ULPL 246.637 DWT TNPL 1.197.000 DWT omjer 4,85
Koliko para toliko muzike .Kolika flota toliki prihod.Ipak bi omjer trebao biti malo povoljniji u
korist ULPL s obzirom da imaju 43% flote u suhima,a TNPL 15/suhi/:85/mokri/.
MCAP /tržišna kapitalizacija na današnji dan/———————————–%prometa/Mcap
ULPL 580.000 x 1.899,97 = 1.102.000——–promet IH 2008 105.806 ——-9,6%x2=19,2
TNPL 626.385 x 3.173 = 1.987.520——- promet 506.434——-25,48×2=50,96
Prema pokazatelju prometa prema tržišnoj kapitalizaciji ULPL je precijenjena 50,96:19,2 tj.2,65 puta,
tj fair cijena u odnosu na TNPL bi u ovom trenutku trebala biti 3.173×2,6508.408,45 kn.
Naravno da ovdje treba uzeti u obzir da je flota ULPL mlađa što joj ide u prilog,ali ne smije se zanemariti ni činjenica da je ULPL zaduženija i to gotovo 50% na naše uplate ,a TNPL duga nema.
Razlika bi trebala biti nešto veća u korist TNPL.Tako kažu brojevi.Oni su vjerodostojni.
Quo vadis me prozvao na postu da nisam vjerodostojan.Nadam se da sam sada vjerodostojniji.
@ MODERATORI, lopina, knecht, mrnjau i sakai
imate li pojma zakaj je sve boldano???????
pozdrav [shocked]
@ MODERATORI, lopina, knecht, mrnjau i sakai
imate li pojma zakaj je sve boldano???????
pozdrav [shocked]
Test
Da li je ikome uspjelo ovih dana prodati ovu dionicu, jer ovaj što se iskrcava čini mi se non-stop bulji u monitor(odnosno njegov broker).
Evo pokušao sam(iskreno više da ga testiram) prodati 1 kom ali čim mi se pojavi dionica on je već ispred i tako par puta. Pa kako uspijeva tako dugo buljiti u monitor?
Trepne li ikad? Svaka čast na budnosti!!! [thumbsup]