Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
ma o čemu ti pričaš???? mučke ,pa dokapitalizacije su bile transparentne da transparentnije ne mogu biti, najprecjenjeniji brodar!!!??
Ja volim fundamente. Zato me i zanima kako to da je, usprkos Marleri, prihod od vozarina ove godine losiji od prethodne.Sve ostale brodarske tvrtke su uspjele povecati prihode u odnosu na prosle godine.
Vjerujem da je Lopina pod time mislio – transparentnost.
[/quote]
Povecali su oni prihode.Novi auti,nova kuca u V…… itd………….. [lol]
Informacija
Baš lijepo kako polemiziraju pozitivci i negativci!Nego,recite vi sveznadari je li točno da pred Božić slijedi nova dokapitalizacija u omjeru 1:2?Tako se bar ovih dana šuška unutar firme.. [shocked]
klas optim, je li to prognoza ili informacija? [shocked]
[/quote]
Informacija,kuloarska i poluslužbena..ali s vrha piramide
Vi postavljate bezvezna pitanja.Normalno da će biti dokapitalizacija.Jer na koji način će trezor kupovati dionice.Pardon ,mislio sam reći od ćega.Pa cijela priča leži na činjenici da firma prodaje papire/dokapitalizirane dionice po 400/,a kupuje po 1.900 i više.To je čak dobro i za male dioničare jer imaju kome prodati.Ali što će se dogoditi ,ako trezor prestane kupovati jer ne bude kešovine.
I zato svima koji nisu unutra preporučam FA,usporedbu sa ostalim brodarima po prometu,floti,zaduženju,imovini i tek tada povučite okidač.Do sada su sve dokapitalizacije bile unosne,čak i ova zadnja jer oni
koji su ušli u ULPL su manje izgubili nego da su ušli u druge brodare.I normalno da se pojavila
disproporcija u odnosu na sve ostale brodare.Sada je ULPL precijenjen u odnosu na sve brodare!
klas optimist
koliko me sjećanje služi ti si davno prije u svojim postovima napisala da se nova dokapitalizacija očekuje negdje pred Božić ?
da li se to slučajno poklopilo sa kuloarskim i poluslužbenim informacijama o novom dokapu ili je to samo plod tvojih očekivanja i želja ?
klas optim, je li to prognoza ili informacija? [shocked]
[/quote]
Informacija,kuloarska i poluslužbena..ali s vrha piramide
[/quote]
dobro..klas optim..dobroo…
Vi postavljate bezvezna pitanja.Normalno da će biti dokapitalizacija.Jer na koji način će trezor kupovati dionice.Pardon ,mislio sam reći od ćega.Pa cijela priča leži na činjenici da firma prodaje papire/dokapitalizirane dionice po 400/,a kupuje po 1.900 i više.To je čak dobro i za male dioničare jer imaju kome prodati.Ali što će se dogoditi ,ako trezor prestane kupovati jer ne bude kešovine.
I zato svima koji nisu unutra preporučam FA,usporedbu sa ostalim brodarima po prometu,floti,zaduženju,imovini i tek tada povučite okidač.Do sada su sve dokapitalizacije bile unosne,čak i ova zadnja jer oni
koji su ušli u ULPL su manje izgubili nego da su ušli u druge brodare.I normalno da se pojavila
disproporcija u odnosu na sve ostale brodare.Sada je ULPL precijenjen u odnosu na sve brodare!
Nema precjenjenih i podcjenjenih dionica, svaka vrijedi onoliko za koliko ju je netko spreman kupiti….
Vi postavljate bezvezna pitanja.Normalno da će biti dokapitalizacija.Jer na koji način će trezor kupovati dionice.Pardon ,mislio sam reći od ćega.Pa cijela priča leži na činjenici da firma prodaje papire/dokapitalizirane dionice po 400/,a kupuje po 1.900 i više.To je čak dobro i za male dioničare jer imaju kome prodati.Ali što će se dogoditi ,ako trezor prestane kupovati jer ne bude kešovine.
I zato svima koji nisu unutra preporučam FA,usporedbu sa ostalim brodarima po prometu,floti,zaduženju,imovini i tek tada povučite okidač.Do sada su sve dokapitalizacije bile unosne,čak i ova zadnja jer oni
koji su ušli u ULPL su manje izgubili nego da su ušli u druge brodare.I normalno da se pojavila
disproporcija u odnosu na sve ostale brodare.Sada je ULPL precijenjen u odnosu na sve brodare!
Nema precjenjenih i podcjenjenih dionica, svaka vrijedi onoliko za koliko ju je netko spreman kupiti….
[/quote]
Zanemarili ste faktor vrijeme.Normalno,da ova moja tvrdnja što se tiće cijene dionice na tržištu ne
mora značiti ,da će se prema zakonu spojenih posuda,ti nesrazmjeri promijeniti i to prema važnim
parametrima kao što su:kapital,dobit,promet,zaduženje.
Osobno bih volio da brodari u kojima sam ja dobro zarađuju,a oni u kojima nisam da me iznenade
odličnim poslovanjem i da vi zaradite što više.To ionako ne može utjecati na moju zaradu ili gubitak.
Preporučio bih da se ekipa pobrine da vlasnicima dionice objasni zašto je kupnja ili ostanak u ovoj
dionici dobar posao.Više matematike i analiza,a manje navijanja bez pokriča.
evo kako ja to vidim
uljanik plovidba je relativno mlada firma
tu je u igri, kako je jedan kolega lijepo rekao, hard core privatluk
uprava je dosta lukavo iskoristila mogućnost prikupljanja kapitala putem tržišta
istovremeno uvećavajući svoj udio u firmi
usput je isto omogućila buljuku malih dioničara
oni koji su sudjelovali u više od jednog dokapa
u finom su plusu
onima koji nisu preostaju fundamenti
no, kako je realno očekivati još samo jedan dokap
za pretpostaviti je da će nakon istog poslovanje firme imati puno veći značaj nego dosad
i da će doći do veće transparentnosti
budući da su dosadašnji FI bili počesto vrlo čudnjikavi
e sad, kolega lopina, koliko sam ubrala, smatra da je trenutačna cijena dionice rezultat njezinog špekulativnog potencijala
i da fundamentalno ne vrijedi toliko
ja ga pozivam da argumentira te svoje tvrdnje
budući da dosad to nije učinio
za razliku od kolege pilule
koji je bio vrlo konkretan u svojim procjenama
ponavljati da je dionica precijenjena
bez navođenja argumenata za tu tvrdnju
u najmanju je ruku neozbiljno
Vi postavljate bezvezna pitanja.Normalno da će biti dokapitalizacija.Jer na koji način će trezor kupovati dionice.Pardon ,mislio sam reći od ćega.Pa cijela priča leži na činjenici da firma prodaje papire/dokapitalizirane dionice po 400/,a kupuje po 1.900 i više.To je čak dobro i za male dioničare jer imaju kome prodati.Ali što će se dogoditi ,ako trezor prestane kupovati jer ne bude kešovine.
I zato svima koji nisu unutra preporučam FA,usporedbu sa ostalim brodarima po prometu,floti,zaduženju,imovini i tek tada povučite okidač.Do sada su sve dokapitalizacije bile unosne,čak i ova zadnja jer oni
koji su ušli u ULPL su manje izgubili nego da su ušli u druge brodare.I normalno da se pojavila
disproporcija u odnosu na sve ostale brodare.Sada je ULPL precijenjen u odnosu na sve brodare!
Nema precjenjenih i podcjenjenih dionica, svaka vrijedi onoliko za koliko ju je netko spreman kupiti….
[/quote]
Zanemarili ste faktor vrijeme.Normalno,da ova moja tvrdnja što se tiće cijene dionice na tržištu ne
mora značiti ,da će se prema zakonu spojenih posuda,ti nesrazmjeri promijeniti i to prema važnim
parametrima kao što su:kapital,dobit,promet,zaduženje.
Osobno bih volio da brodari u kojima sam ja dobro zarađuju,a oni u kojima nisam da me iznenade
odličnim poslovanjem i da vi zaradite što više.To ionako ne može utjecati na moju zaradu ili gubitak.
Preporučio bih da se ekipa pobrine da vlasnicima dionice objasni zašto je kupnja ili ostanak u ovoj
dionici dobar posao.Više matematike i analiza,a manje navijanja bez pokriča.
[/quote]
o kada bi barem sve u životu bilo samo pitanje analiza i matematike
bilo bi nam svima puno lakše
a na burzi bi bile samo dvije kategorije ulagača:
matematičari i pušioničari
lopina
Svi pišemo najčešće radi svoga interesa.Tako i ja. Mislim, da baš ovo želiš pa evo tvojih fundamenata koje si iznio na TNPL i na temi ULPL:
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=752&pg=266
Kao što kaže kolega Sakai:
– Ako si fundamentalist i investitor, zasto ogranicavas pracenje na jedan kvartal? Pa i sam si rekao da pracenje na kratki rok nije dobro/dovoljno?
– Jos jedna stvar, prodaju brodova izuzimas. Da, tu definitivno ima logike, ako se taj brod proda i sredstva ne uloze u istu materijalnu imovinu, no ako se sustavno pomladjuje flota i ako za staru kramu mozes dobiti pola novogradnje
– Objektivnost prije svega a ne filtriranje podataka da bi se usporedilo ono sto je ionako neusporedivo: pretezito likvid sa suhim.
– Osnova svega i cijela mudrost je: izracunati prihode i troskove brodova.
Pa ko voli nek izvoli.
P.S. kako komentiraš sve veće rezerve, sve više novca u blagajni i smanjivanje dugoročnih obveza ULPL?
Čudno kako brojke mogu biti druk.
lopina, uz duzno postovanje, nisam kod tebe vidio da znas reci sto je precijenjeno.
Imam u portfelju zanemarive kolicine i tnpl i ulpl, tako da mi je svejedno.
Ako hoces nesto nauciti sto je precijenjeno i potcijenjeno – imas cijelu sekciju na forumu – fundamentalna analiza, pogledaj je i dodji s brojkama
lopina
Svi pišemo najčešće radi svoga interesa.Tako i ja. Mislim, da baš ovo želiš pa evo tvojih fundamenata koje si iznio na TNPL i na temi ULPL:
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=752&pg=266
Kao što kaže kolega Sakai:
– Ako si fundamentalist i investitor, zasto ogranicavas pracenje na jedan kvartal? Pa i sam si rekao da pracenje na kratki rok nije dobro/dovoljno?
– Jos jedna stvar, prodaju brodova izuzimas. Da, tu definitivno ima logike, ako se taj brod proda i sredstva ne uloze u istu materijalnu imovinu, no ako se sustavno pomladjuje flota i ako za staru kramu mozes dobiti pola novogradnje
– Objektivnost prije svega a ne filtriranje podataka da bi se usporedilo ono sto je ionako neusporedivo: pretezito likvid sa suhim.
– Osnova svega i cijela mudrost je: izracunati prihode i troskove brodova.
Pa ko voli nek izvoli.
P.S. kako komentiraš sve veće rezerve, sve više novca u blagajni i smanjivanje dugoročnih obveza ULPL?
Čudno kako brojke mogu biti druk.
Nadam se da ste dobro proučili dobre strane ULPL i da ćete u usporedbi sa TNPL i ostalih brodara , uspjeti privući nove ulagaće.Predlažem usporedbu sa TNPL koju jako dobro poznajem.Za početak,matematika na prvom mjestu,a na kraju možemo zadavatii niske udarce.
Predlažem posjetiteljima na stranicama TNPL da analiziraju stajališta gosp.Sakaia i mene.I to ne bih komentiraio,jer smo vodili dugu i žestoku raspravu.Inaće za gosp.Sakaia smatraju da je jedan od
boljih poznavalaca brodara,a ja tek polako ulazim.
Za početak ćemo usporediti bilance od zadnjeg kvartala 2008.jer u tom kvartalu imamo zarade samo iz osnovnog posla,dokapitalizacije ULPL su provedene tako da je to prvi put da se ove dvije firme
mogu uspoređivati jer je sve čisto.
Osnovni podaci:
Broj dionica—————- Zadna cijena—————MCAP
ULPL——-580.000——————–1.935,92 —————– 1.122.834
TNPL——-626.385——————–3.139,62 —————– 1.966.611
1.
Kapital:
———ULPL————————TNPL
AOP 002 1.085.998—————1.833.325
AOP 102 499.137—————1.813.052
_____________________________
Razlika -586.861——————-+20.273
Razlika :Mcap
ULPL ——586.861:1.122,834 = 477,77 dug na 1.000 kn
TNPL ——-20.273 :1.966.611= 10,31 pozitiva na 1000kn.
Dakle,za uloženih 1.000 kn u ULPL kupujemo i 477,77 kn duga,a kod TNPL imamo gut 10,31 kn viška.
2.Veličina flote u DWT
LIKVIDI—–za 1000kn————–BULKOVI——za 1000 kn
ULPL——-141.000——-0,126—————-106.637 ——- 0,095
TNPL——1.131.000——0,575————– 180.000 ——–0,092
3.O vrijednosti ostale imovine kao i novogradnjama i vrijednosti koja leži u tome možemo naknadno.
Pitanje :
Što mi je bolji ulog ako za 1000kn kupim 478 duga ,likvide 0,126 DWT i 0,095 DWT bulk
ili za isti novac 10 zarade,likvide o,575 DWT i 0,092 DWT bulk
Ja sam se opredijelio za ovo drugo.Uvjerite me da sam pogriješio u računu.
Normalno da se postavlja pitanje kako je uopće moglo doći do ovako nevjerovatnih razlika.
Dokapotalizacije ,a i špekulativne igre menađmenta,stalno uskupnja trezora na kupnji drže ovu dionicu visoko u odnosu na ostale brodare,a naročito u odnosu na TNPL.Kada bi trezor TNPL ili bilo koji
ozbiljniji investitor počeo kupovati dionica bi skočila vrlo brzo 100%.A ako bi trezor ULPL prestao kupovati dionica bi vrlo brzo puno pala.Dakle,radi eventualne male špekulativne zarade izlažete se
potencijalno velikim gubicima,a zatvarate vrata velikim zaradam u TNPL i ostalim brodarima.
Prema ostalim ipak je precijenjenost manja.Svjestan sam opasnosti i bijesa dioničara koji u svom
portfelju imaju ostale brodare da me proglase drukerom.Ja drukam brojevima .