ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 06:56
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
14,17
2.381
168
14,10
14,50
-1,40%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


alan_poh, potpuno si u pravu, od 1.1.2009 više neće biti dokapa po nominali. Nebi me iznenedilo da se provede još jedan dokap u ovoj godini na dosadašnji način.

eto…takvu informaciju imam i ja….eto ti odgovora kolega Alamo…

DOKUP!

dajte ljudi dosta više s tim dokapom. izgleda da se ovdje sve svodi kad će biti dokap i tko će više u mutnom ulovit. hoću reći to sve baca krivu sliku na ovu dionicu. dokapa je bilo dosta i ne treba nam više. nek firma pošteno radi i zarađuje, nek kupuje nove brodove i pokazuje prave rezultate u FI. meni dovoljno


dajte ljudi dosta više s tim dokapom. izgleda da se ovdje sve svodi kad će biti dokap i tko će više u mutnom ulovit. hoću reći to sve baca krivu sliku na ovu dionicu. dokapa je bilo dosta i ne treba nam više. nek firma pošteno radi i zarađuje, nek kupuje nove brodove i pokazuje prave rezultate u FI. meni dovoljno

istina…ali sve to što si rekao kolega neće pomoć u tome da ljudi iz ULPL-a ne naprave još jedan dokap….bit će sigurno…

DOKUP!


dajte ljudi dosta više s tim dokapom. izgleda da se ovdje sve svodi kad će biti dokap i tko će više u mutnom ulovit. hoću reći to sve baca krivu sliku na ovu dionicu. dokapa je bilo dosta i ne treba nam više. nek firma pošteno radi i zarađuje, nek kupuje nove brodove i pokazuje prave rezultate u FI. meni dovoljno

S riječi na djela.Fundamentalna analiza ove dionice potpuno zapostavljena.Komentari FI vrlo šturi.
Usporedbe sa ostalim brodarima je zabranjena tema.Prednosti i mane.Perspektive,Sve to je zapostavljeno,a pisanje da će nešto
biti,a za to nema izvjesne garancije je drukanje.Špekulacija u podcijenjenoj dionici je kec na
desetku,a vlasnicima ove dinice bi preporučio da više istiću prednosti i dobre vijesti.
Dokapitalizacija je jedina nada,jer kada trezor potroši novac od dokapitalizacije za kupnju dionica
po 2.300 do 1.900,koje su prodane po 400 kn, nova dokapitalizacija je neminovnost jer će trezor
ostati bez municijeA što ako trezor ostane bez municije a ne bude dokapitalizacije.Na to trebamo naći odgovor da bi privukli nove ulagaće .Ali da li će dokapitalizacija ,ako je i bude
biti unosna ,jer su na našu burzu došla neka druga vremena.
Želim vam puno uspjeha.

Lopina – da su na su na našu burzu došla neka druga vremena a da posebno možemo to reći za ULPL, isto ti je kao kec na desetku. Svi gledamo zadnjih dana velike promete sa ovom dionicom i tako rast svakog dana oko 2%. Možemo samo zaključiti, da pripreme za dokap. počinju, jer vrjemena za dokapitaliziranje ULPL po nominali od 400 kn može se, kako smo već čuli, izvesti samo do kraja ove godine. Pa zato puno uspjeha onim, koji se žele uključiti u igru.


… Svi gledamo zadnjih dana velike promete sa ovom dionicom i tako rast svakog dana oko 2%. …

kolega, je ne vidim niti velike promete a još manje rastove od +2%…

današnji Glas istre piše da Končar (onaj naš "kralj" kroma) želi kupit 4 bulk carriera, te sve poslove managementa prepustit Uljanik plovidbi…pregovori traju, potvrdu je dao i Dragutin Pavletić..

DOKUP!

pomalo se nešto počelo događati… probijena granica 1900

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

POSLOVNA GRUPA POZNATOGA VLASNIKA BOGATIH RUDNIKA KROMA ZAINTERESIRANA ZA ULAGANJA U HRVATSKU BRODOGRADNJU

Uljanik Plovidba na čelu Končarovog menadžmenta

Danko Končar namjerava graditi četiri broda za prijevoz rasutih tereta, čija je pojedinačna vrijednost, pretpostavlja se, oko 35 milijuna eura • S dr. Končarom i Grupom Kermas zainteresirani smo za izgradnju brodova za prijevoz rasutih tereta, te pregovaramo s brodogradilištem 3. maj, kaže čelni čovjek Uljanik Plovidbe Dragutin Pavletić
Uljanik Plovidba započela je pregovore s 3. majem o mogućnostima izgradnje bulk carriera

Piše Robert FRANK
Poslovna grupa dr. Danka Končara, hrvatskog državljanina koji je poznat po vlasništvu nad rudnicima u Južnoafričkoj Republici s najvećim zalihama kromove rude u svijetu, prema našim informacijama, zainteresirana je za ulaganja u hrvatsku brodogradnju. Uz to, poslovna grupa jednog od najimućnijih Hrvata, koji je svoje bogatstvo ostvario isključivo poslujući po svijetu, zainteresirana je za gradnju nekoliko brodova u hrvatskim brodogradilištima, o čemu su dosad s predstavnicima nekih škverova vođeni određeni pregovori.
Namjere poslovne grupe dr. Končara za gradnju brodova u hrvatskim škverovima povezane su s njenim vlasništvom u tvrtkama koje imaju rudnike u JAR-u. Naime, prema onome što smo saznali, dr. Končar je dosad, osim jednog broda odnedavno u njegovom vlasništvu, za prijevoz kromove rude iz svojih rudnika po svijetu, a u posljednje vrijeme posebno prema Kini, koristio usluge raznih brodara na tržištu. Ubuduće, međutim, te poslove planira odrađivati svojim brodovima, koje pak planira naručiti u nekom hrvatskom škveru.

Transport kromove rudače
Kako saznajemo, Končar planira naručiti četiri broda – takozvana bulk carriera – za prijevoz rasutih tereta. Pretpostavlja se da je riječ o brodovima dužine oko 190 metara, čija je pojedinačna vrijednost oko 35 milijuna eura. Menadžment oko tih brodova, neslužbeno smo saznali, Končar planira ustupiti renomiranoj pulskoj tvrtki Uljanik Plovidbi koja ima know how upravo za te poslove i koja će odrađivati sve što je vezano za brodove i njihovu maksimalnu zaposlenost. Poslovni plan Končara, saznali smo od upućenih, vrlo je jednostavan: u Hrvatskoj naručiti i izgraditi brodove kojima će prevoziti kromovu rudaču iz svojih rudnika. Stoga je gradnja brodova za vlastite potrebe unutar njegove poslovne grupe logična poveznica s core businessom.
Ostaje pitanje u kojem će se hrvatskom škveru graditi bulk carrieri, s obzirom na popunjenost knjiga narudžbi. Prema našim informacijama, za ono što je potrebno tvrtkama i rudnicima dr. Končara, na raspolaganju su dva škvera: riječki 3. maj i Brodosplit. Iako nitko iz poslovnog okruženja dr. Danka Končara ne želi službeno komentirati koje od ta dva brodogradilišta ima prednost, nagađa se da bi to mogao biti upravo riječki 3. maj, koji doduše još čeka hoće li Tankerska plovidba i Uljanik Plovidba u tom škveru potvrditi narudžbe četiri broda za prijevoz tekućih tereta nosivosti 52.000 DWT, o čemu traju pregovori. Ti su tankeri predviđeni odmah nakon izgradnje prva dva tankera koja se već grade za Uljanik Plovidbu (gradnje 708 i 709 čije su primopredaje predviđene za ožujak i srpanj 2009.).

...Imperare sibi maximum imperium est...

Potvrđene namjere
Direktor Uljanik Plovidbe Dragutin Pavletić potvrdio nam je interes za zajedničke investicije s tvrtkama iz Grupe Kermas, iza koje stoji Danko Končar.
– S dr. Končarom i Grupom Kermas zainteresirani smo za izgradnju brodova za prijevoz rasutih tereta. S tim u vezi pregovaramo s brodogradilištem 3. maj u Rijeci te o mogućnostima izgradnje navedenih brodova u kontinuitetu nakon tankerskog programa, kaže Pavletić.
Kada smo mu rekli da je Pavletić rekao da se s 3. majem pregovara o gradnji četiri bulk carriera, Danko Končar nam je potvrdio namjeru gradnje tih brodova, ukupne vrijednosti oko140 milijuna eura, u nekom od hrvatskih brodogradilišta, pri čemu se 3. maju daje prednost naspram drugih škverova.
Uljanik Plovidba vlasnik je, osim spomenuta dva broda u gradnji, još i tri broda za prijevoz rasutog tereta te tri tankera. Samo u 2007. godini Uljanik Plovidba u obnovu i povećanje vlastite flote investirala je više od 150 milijuna američkih dolara, čime je postala hrvatski brodar s najmlađom flotom, starosti samo tri godine. Kao kuriozitet kod Uljanik Plovidbe može se navesti da na njihovim brodovima plovi samo hrvatska posada.

http://www.glasistre.hr/?8e0fc9cb2a8a39511045f70928d2d45b,TS,3962,,19735,,245976,,

...Imperare sibi maximum imperium est...

i gdje ste dečki..niste me htjeli slušati….sad patite..ha..ha…nikog ne zovem na ništa..

samo što nije...



… Svi gledamo zadnjih dana velike promete sa ovom dionicom i tako rast svakog dana oko 2%. …

kolega, je ne vidim niti velike promete a još manje rastove od +2%…
[/quote]

Poslovni forum > Financije > Tržišta kapitala – Hrvatska (ZSE) > ULPL (Uljanik plovidba d.d.)
pregled novih postova | pregled pretplaćenih tema | pretplati se na temu | označi temu pročitanom |
Oznaka Zadnja Najviša Najniža Prosječna Kupovna Prodajna Količina Promet Promjena
ULPL-R-A 1.938,99 1.938,99 1.852,00 1.904,01 1.861,05 1.938,99 440 837.764,50 2,60%

440 kom. prometa i porast + 2,60 % a biti će takvih dana koliko vidimi još više. [thumbsup]

New Report

Close