Osobno misljene, ULPL je po meni najpodjenjenija dionica na nasoj burzi
(sto se tice brodara), i ne vidim da mi ona ne bude okosnica u mom portfelju,
ali koliko mi to znaci, vidjeti cemo, (naravno u turizmu i LRH, ali nije to tema za nju).
Vise mi ova "velika" likvidinost brine, gdje je nase trziste pretvotila u LI LA,
stagnacija, okretanje u krug, uistinu bi vise volio da padamo sa znatnim prometom,
jer bez likvidnosti ne idemo nikuda, koliko god svaka dionica bila podcijenjena.
Pozdrav strpljivim dionicarima, nalazili se i vjerovali u bilo koju dionicu.
Saludos!
Osobno misljene, ULPL je po meni najpodjenjenija dionica na nasoj burzi
(sto se tice brodara), i ne vidim da mi ona ne bude okosnica u mom portfelju,
ali koliko mi to znaci, vidjeti cemo, (naravno u turizmu i LRH, ali nije to tema za nju).
Vise mi ova "velika" likvidinost brine, gdje je nase trziste pretvotila u LI LA,
stagnacija, okretanje u krug, uistinu bi vise volio da padamo sa znatnim prometom,
jer bez likvidnosti ne idemo nikuda, koliko god svaka dionica bila podcijenjena.
Pozdrav strpljivim dionicarima, nalazili se i vjerovali u bilo koju dionicu.
Saludos!
možda čekamo, da se ekipa vrati iz Austrije, s EP, jer je takva slična (nikako ne ista, ograda), bila i u vrijeme top sezone skijanja (tko se sjeća)….
no, ako ništa drugo, strpljivo čekamo i to je to…, jer svatko zna neki svoj razlog u tome..
Treba se ipak podsjetiti, da je Marlera u floti ULPL tek od 11.10. prošle godine. Gledajući ukupno samo Marlera tako doprinosi ove godine preko 20 % svih prihoda ULPL.
Treba još napomenuti, da je cijena dionice ULPL 31.12.2007 prije dokapitalizacije bila 3500 kn što znači, da smo još u gubitku (3500/1,45 = 2413) pored toga, da imamo Marleru, koja će ove godine doprinijeti tih 20-25 % dodatnih prihoda. A što bi sve to moglo značiti za nas kao sitne investitore?
[wink]
da, nije loše, ali čekamo porinuća….
[/quote]
Čekat ćeš do svibnja 2009? (prvi brod 708) a dotle? Marlera ti kao sada ništa ne znači? [lol]
evo izvadak iz jedne sudske presude o pojmu TIME CHARTER;
"Pojam ”razdoblje time chartera” nije stručni pravni termin koji ima uvijek isto značenje, već se radi o pojmu koji mijenja svoje značenje ovisno o kontekstu u kojem se javlja. "
…………………….
"Razdoblje time chartera pored osnovnog razdoblja na koji je ugovor sklopljen čini i razdoblje tijekom kojeg naručitelji prijevoza mogu zadržati brod izvršavajući tako svoje pravo na produženje ugovora na vrijeme za koje je brod bio off-hire, kao i vrijeme tolerancije koje se redovito predviđa u standardnim formularima ugovora o time charteru. Stranke mogu ugovoriti i naručiteljevo pravo na dodatno produženje ugovora (uz istu vozarinu i ostale uvjete) i tijekom povratnog putovanja na kojem se brod nalazi u vrijeme isteka roka na koji je ugovor sklopljen."
ali tko kaže da TIME CHARTER ne može biti PANDAM ili zamjenski? tko kaže da to nije pod-ugovor?
ali, mislim da o ovome svemu ipak treba brinuti uprava, odnosno stručnjaci, a ne mi…, ….
oni rade za nas (mala šala)! [cool]
ttm p/s > 6.
daleko najlošije od svih brodara.
Osobno misljene, ULPL je po meni najpodjenjenija dionica na nasoj burzi
(sto se tice brodara), i ne vidim da mi ona ne bude okosnica u mom portfelju,
ali koliko mi to znaci, vidjeti cemo, (naravno u turizmu i LRH, ali nije to tema za nju).
Vise mi ova "velika" likvidinost brine, gdje je nase trziste pretvotila u LI LA,
stagnacija, okretanje u krug, uistinu bi vise volio da padamo sa znatnim prometom,
jer bez likvidnosti ne idemo nikuda, koliko god svaka dionica bila podcijenjena.
Pozdrav strpljivim dionicarima, nalazili se i vjerovali u bilo koju dionicu.
Saludos!
ttm p/s > 6.
daleko najlošije od svih brodara.
Osobno misljene, ULPL je po meni najpodjenjenija dionica na nasoj burzi
(sto se tice brodara), i ne vidim da mi ona ne bude okosnica u mom portfelju,
ali koliko mi to znaci, vidjeti cemo, (naravno u turizmu i LRH, ali nije to tema za nju).
Vise mi ova "velika" likvidinost brine, gdje je nase trziste pretvotila u LI LA,
stagnacija, okretanje u krug, uistinu bi vise volio da padamo sa znatnim prometom,
jer bez likvidnosti ne idemo nikuda, koliko god svaka dionica bila podcijenjena.
Pozdrav strpljivim dionicarima, nalazili se i vjerovali u bilo koju dionicu.
Saludos!
[/quote]
kako kome….ipak je to burza, a ne ekonomija…
sasvim sam se pogubio u datumima, može li mi netko reći kada će biti isplata dividende? i je li popis dioničara za isplatu onaj od 31.3.? hvala!
da popis je isti, kao i za dokapitalizaciju, a dividenda … nisam siguran..kad
hvala! ma pogledao sam za prošlu godinu pa vidio da je bila već krajem svibnja, sada kasne…
Kad smo kod podcijenjenosti, ULPL sigurno nije najpodcjenjenija nego je Lošinjska plovidba, i po NAV-u i po P/E pokazatelju. Čak mi se čini da je trenutno ULPL fundamentalno najskuplji brodar. No postoje i razlozi za to – mlada i deverzificirana flota, novogradnje, odlična vlasnička struktura, mogućnost novih dokapitalizacija.
Uglavnom, ne možete reći da je ULPL podcijenjena, tj. čak je i najskuplji naš brodar – ali postoje i opravdani razlozi za to.