ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Idemo sad – Nikola Dragaš u pune do 2.200 !! BSI luduje. Forza Marlera !!! Forza Volme !!! Forza Levan !!!

da BDI luduje, jer CHINA treba još brodskog prostora, još i još …
biti će veselo, Japan se zabrinuo..
što će tek biti u drugom poluvremenu, ne mogu niti zamisliti

samo što nije...

8 naloga po 30 komada , sigurno trezor prodaje[undecid]

Uljanik plovidba nastavlja kupovati svoje dionice
PULA Uljanik plovidba je u utorak stekla 60 vlastitih dionica, priopćeno je u srijedu na Zagrebačkoj burzi. Navedene dionice čine 0,015 posto temeljnog kapitala pulskog brodara. Plovidba je tako nastavila s otkupljivanjem vlastitih dionica, a zadnji put je to učinila 17. travnja, kada je stekla 100 vlastitih dionica. Uljanik plovidba, koju uskoro čeka nova dokapitalizacija, u srijedu je do 14.25 sati na Zagrebačkoj burzi bilježila cijenu dionice od 2065 kuna, što je pad od 0,57 posto u odnosu na posljednju vrijednost dan prije.
(pd)
Što je pjesnik htio reći?

Svima kad tad svane, samo se treba probuditi.

Upravo ide nalog br.9 po 30 kom. [embarass]

Kupnja jača, a do 2200 još 200-njak komada.


Uljanik plovidba nastavlja kupovati svoje dionice PULA Uljanik plovidba je u utorak stekla 60 vlastitih dionica, priopćeno je u srijedu na Zagrebačkoj burzi. Navedene dionice čine 0,015 posto temeljnog kapitala pulskog brodara. Plovidba je tako nastavila s otkupljivanjem vlastitih dionica, a zadnji put je to učinila 17. travnja, kada je stekla 100 vlastitih dionica. Uljanik plovidba, koju uskoro čeka nova dokapitalizacija, u srijedu je do 14.25 sati na Zagrebačkoj burzi bilježila cijenu dionice od 2065 kuna, što je pad od 0,57 posto u odnosu na posljednju vrijednost dan prije. (pd) Što je pjesnik htio reći?

Dajte kolega link za svaku vijest. Molim

"Prvo je padalo onda je raslo, pa sam kupovala i bilo je uzbudljivo." ivana7


Uljanik plovidba nastavlja kupovati svoje dionice PULA Uljanik plovidba je u utorak stekla 60 vlastitih dionica, priopćeno je u srijedu na Zagrebačkoj burzi. Navedene dionice čine 0,015 posto temeljnog kapitala pulskog brodara. Plovidba je tako nastavila s otkupljivanjem vlastitih dionica, a zadnji put je to učinila 17. travnja, kada je stekla 100 vlastitih dionica. Uljanik plovidba, koju uskoro čeka nova dokapitalizacija, u srijedu je do 14.25 sati na Zagrebačkoj burzi bilježila cijenu dionice od 2065 kuna, što je pad od 0,57 posto u odnosu na posljednju vrijednost dan prije. (pd) Što je pjesnik htio reći?

da se provodi odluka koja je potvrdjena na skupstini – stara vijest…

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

Ne bi ja dao ruku u vatru da ne spremaju još jednu. Pa HANFA će samo za ove morati osnovati poseban ured. [lol]

I love the Smell of Profits in the Morning

Ma ajde…. Očekuje nas fenomalno izvješće za 1 q.

Zbog zadržane dobiti iz 4 q 07 EPS će biti jednako PPS uz P/E 1 a onda ćemo još pričati, da je dobit već uračunata u cijenu.[sealed]

Prilka za one, koji su zaradili na ostalim brodarima, da uđu u ULPL koji privremeno stagnira.


Ma ajde…. Očekuje nas fenomalno izvješće za 1 q. Zbog zadržane dobiti iz 4 q 07 EPS će biti jednako PPS uz P/E 1 a onda ćemo još pričati, da je dobit već uračunata u cijenu.[sealed] Prilka za one, koji su zaradili na ostalim brodarima, da uđu u ULPL koji privremeno stagnira.

Istina, ostali brodari povukli, a ULPL stoji. Malo sam je danas kljucnuo.[thumbsup]

"Prvo je padalo onda je raslo, pa sam kupovala i bilo je uzbudljivo." ivana7

Evo nekih starih podatka o brodovima ULPL:

1. Levan Do 06. mjeseca 2008. 33.000 dolara
2. Fr8 Adria $24750

Dva broda,
2. Ebony Point i (oko 25.000)
3. Pula (oko 25.000)
su blizanci Fr8 Adrie. Ugovori rađeni 2007 godine.

5. Volme’ $30000 daily po novom 21-31/3.2008 4-6 MOS USD 64.000

VOLME
Ship Name VOLME
DWT 52949
Built 2004-10
Flag CRT
Draft 12,1630
52,949 BLT 04 JAPAN 21-31/3.2008 4-6 MOS USD 64,000

Sličan Stella Maris je naš Volme ima dw in mt: 52949 koji je zarađivao: $44000 daily – ‘Volme’. Ako bi se radio novi ugovor cijena bi mogla biti najmanje 63.000 daily.

6. Marlera: do sada je zarađivala:

$75000 daily – Dreyfus ‘Marlera’ 2004 56024 dwt dely Map Ta Phut 23/28
December trip via PG redel PMO intention clinker $74000 daily – HMM – NOVI UGOVOR BI MOGAO BITI VIŠI NAJMANJE 50%.

Sličan Marleri je
• Dubai Knight (55,300 dwt, 14/30L 14.5/30B, 2007-built) delivery Mississippi River 25-28 Mar, redelivery Far East, $87,000 daily
• Fortezza 69,634 1993 Panamax Short Period 11/01/2007 4-5 months Apr-08 $93,000

• Triton Stork (56,000 dwt, 14/32L(A) 14/32B, 2004-built) delivery Haldia 24-26 Mar, redelivery China, $104,000 daily. (špancir)
Ima li tko informaciju o Marleri – dokle važi postojeći ugovor? (SLK…..)

Daily zarađuju zajedno 258.750 USD – po danu odnosno 94.443.750,00 USD godišnje odnosno 1USD = 4,8 kn iznosi 453.330.000,00 kn/ 580.000 dionica = 781,60 kn zarade po dionici (minus troškovi).

Račun:
64.000,00
87.000,00
258.750,00 USD
365,00
94.443.750,00 USD godišnje
4,80 tečaj
453.330.000,00 kn
580.000,00
781,60 kn zarade po dionici

Ako Volme zarađivao (64.000 – 44.000) 20.000 USD dnevno više a
Marlera (87.000-75.000) 12.000 USD dnevno više

Zajedno (20.000 + 12.000) 52.000 USD/258.750 USD,00 USD je to 20,5 % viša zarada.

Kao što kaže kolega Špancir novi ugovori sa Volme i s Marlerom cijenu ULPL multiplicira za najmanje + 1800 kn (a ako uključimo i novi ugovor LEVAN …..realna cijena je 4 k najmanje )[wink]


Evo nekih starih podatka o brodovima ULPL: 1. Levan Do 06. mjeseca 2008. 33.000 dolara 2. Fr8 Adria $24750 Dva broda, 2. Ebony Point i (oko 25.000) 3. Pula (oko 25.000) su blizanci Fr8 Adrie. Ugovori rađeni 2007 godine. 5. Volme’ $30000 daily po novom 21-31/3.2008 4-6 MOS USD 64.000 VOLME Ship Name VOLME DWT 52949 Built 2004-10 Flag CRT Draft 12,1630 52,949 BLT 04 JAPAN 21-31/3.2008 4-6 MOS USD 64,000 Sličan Stella Maris je naš Volme ima dw in mt: 52949 koji je zarađivao: $44000 daily – ‘Volme’. Ako bi se radio novi ugovor cijena bi mogla biti najmanje 63.000 daily. 6. Marlera: do sada je zarađivala: $75000 daily – Dreyfus ‘Marlera’ 2004 56024 dwt dely Map Ta Phut 23/28 December trip via PG redel PMO intention clinker $74000 daily – HMM – NOVI UGOVOR BI MOGAO BITI VIŠI NAJMANJE 50%. Sličan Marleri je • Dubai Knight (55,300 dwt, 14/30L 14.5/30B, 2007-built) delivery Mississippi River 25-28 Mar, redelivery Far East, $87,000 daily • Fortezza 69,634 1993 Panamax Short Period 11/01/2007 4-5 months Apr-08 $93,000 • Triton Stork (56,000 dwt, 14/32L(A) 14/32B, 2004-built) delivery Haldia 24-26 Mar, redelivery China, $104,000 daily. (špancir) Ima li tko informaciju o Marleri – dokle važi postojeći ugovor? (SLK…..) Daily zarađuju zajedno 258.750 USD – po danu odnosno 94.443.750,00 USD godišnje odnosno 1USD = 4,8 kn iznosi 453.330.000,00 kn/ 580.000 dionica = 781,60 kn zarade po dionici (minus troškovi). Račun: 64.000,00 87.000,00 258.750,00 USD 365,00 94.443.750,00 USD godišnje 4,80 tečaj 453.330.000,00 kn 580.000,00 781,60 kn zarade po dionici Ako Volme zarađivao (64.000 – 44.000) 20.000 USD dnevno više a Marlera (87.000-75.000) 12.000 USD dnevno više Zajedno (20.000 + 12.000) 52.000 USD/258.750 USD,00 USD je to 20,5 % viša zarada. Kao što kaže kolega Špancir novi ugovori sa Volme i s Marlerom cijenu ULPL multiplicira za najmanje + 1800 kn (a ako uključimo i novi ugovor LEVAN …..realna cijena je 4 k najmanje )[wink]

Hvala na trudu. Evo pogledao sam cijenu iz 9.mj 2005. i ista je ko danas.
Toliko o cijeni,a fundamenti su 2x bolji od ATPL, a malo lošiji od JDPL.

"Prvo je padalo onda je raslo, pa sam kupovala i bilo je uzbudljivo." ivana7

New Report

Close